קטע היתולי...

angelici

New member
בואן דיאה דקלארדה קרידוס../images/Emo96.gif../images/Emo42.gif

אקי סטו קון אל
מלדדנדו דיאה קלארו
 

SuzieRS

New member
דיה מאראב'יאוזו אי די מי פארתי../images/Emo42.gif

יא איסקאפי (גמרתי) די גיזר, יא ביב'י דוס קפיס, יא אגורה מיסתו אריגאלנדו קון איל גאיו דה angelici. קי תינגאמוס און דייאה מאראב'יוזו, יום אלישי פעמים כי טוב.
למרות הכתם הקטן שיהיה עליו.
 

tsiporganeden

New member
קרידוס בואן דיאה, קומו אסטאש טודוס

אייר אבלי קון איילה, טנש סאלודוס, נו פואדה אסקריביר פורקה אל קומפיוטאריו דה אייה אסטה אן אל אספיטאל, אי מה דמאנדו קואנדו מוס ואמוס אה ארקונטראר, היידה ויני מוס ארקונטרארמוס, קן טיינה אלגונה אידיאה?
 

רותי ב.

New member
דה מי פארטה -

קוואנטו מאז פרסטו -
סאנו קי אסטייה סו קומפיוטר
 

SuzieRS

New member
הללוווו../images/Emo35.gif איפו כולם../images/Emo35.gif

איסתאש תאנתאו אוקופאדוס תודוס
משעמם כאן היום...... לאדינוים...כבר לא במומלצים... הבכורה עברה למרוקאים. אני עוזבת עכשיו, אולי נפגש בערב. אינשאללה!
 

רותי ב.

New member
סוזי............

נו סופי קי פורום לאדינו אסטובו אה לה ליסטה די לוס מומלצים.
לוס פורומים קי סון רקוּמנדאדוס אאי סון "אקראיים" מי אולב'ידי לה פאלאב'רה. אוקאזיונאלמנטה???? אוי דאינדה סטו מוי אקופאדה. ב'ו טורנאר אה לה טאדרה. ......
 

Sarika

New member
קטע היתולי...

מתוך שיחה שהתנהלה בין אם לביתה הפוזלת לפני צאת השתיים לטבילה במקווה לקראת נישואי הבת. לה מאדרי:"איידי, טו קולג'ון, קאנייו קון לודו, מיניאטי, נו איסטיס קון דאנייו, ני טי אגאס פיזגאדה קומו איל פלומו, איידי, ב'אמוס פריסטו אל באנייו" לה איז'ה:"בואינו מאמה, קומו מי ב'ו קאזאר, ייו קי סו שאשוטה, קאז'י מידייה סייגה, דיב'י סיר קי איס אלגון טופאל, פורקי אוטרה מאנירה נו סי איספייגה". לה מאדרי:"נו טי סיקליאיס ני טי טומיס מאל, מי איז'ה, אאונקי שאשוטה די און אוז'ו, ייני טי סי פ'אדו מאזאל, אי טו נוב'ייו אויי לה מיטייו אין מוז'ו" מתוך ספרו של פרופ' דוד בוניס
 

may55

New member
../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif שריקה

דקה אז בואנו האיר הלה מאר קון שאשוטה ? ? ? קה אצ'ה און אוז'ו הלה צ'אנטה
 

tsiporganeden

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif מאי קרידה ממטטס, אי סי נו אס

ששוטה נו וה אצ'ר און אוז'ו? שאקה: דוס ששוטוס סה פליארון, סה חוארון אה לה מאחקמה, לס דישו אל ג'וזגאדור שאשוטו טאמיין "אבלה טה קיירו סינטיר",אל און שאשוטו אמפסו אה אבלאר, לה דישו אל ג'וזגאדור, נו אס אטי קה טה אבלי......איזה רעות אנחנו על מה צוחקות, פויה.
 

mosafir

New member
היודו (עזרה):

נו אנטנדי לפלברה: ששוטה? מבקש תרגום תודה- מוסאפיר.
 

מואיס

New member
בואנה נוצ'י הטודוס אי בואינה ב'נידה

שריקה, גראסיאס פור לה קונסיג'יקה נסיון לתרגום האמא: קדימה, מזרונך, לכלוך עם בוץ הזיזי את עצמך, כבדה כמו עופרת קדימה, נלך מהר לבית המרחץ הבת: טוב אמא, כיצד אתחתן אני שהנני פוזלת, כמעת חצי עוורת חייב להיות שהוא מישהו נכה מכוון שאחרת לא היה נדבק(?) האמא:אל תעצבי, אל תחלי בתי כאחת פוזלת בעין אחת עדיין התמזל מזלך וחתנך היום שם אותה בהשרייה( שם אותו בהיכון- והמבין יבין)
 
גרסיאס מואיס אגורה אינטנדי ../images/Emo45.gif

גרסיאס אי Sריקה פרבה טרייר אסטה קונסז'יקה... אי אונדה אסטה פאפו???? ב'ינו קומו און אנג'לו - אי סה פ'ויו
 
למעלה