קטע דפוק אצל הלקוחות

קטע דפוק אצל הלקוחות

אני לא יודע אם הנושא כבר הועלה לדיון בפורום אבל זה נורא מסקרן אותי?! למה ישראלים חייבים להגיע למסעדה לראות 50 שולחנות נקיים ולשבת דווקא בשולחן מלוכלך שמישהו בדיוק קם ממנו?? למישהו יש מושג???
 
גם אותי זה הורס

ואתה מוזמן לקרוא ביומן המלצרית פרק שעוסק בזה... ודשנו בזה מספר פעמים ואף פעם לא הצלחנו לעלות על הסיבה...
 
עצוב אבל נכון

קראתי עכשיו את יומן המלצרית נורא עצוב שזה כך ושאלה הם הלקוחות הישראלים מקווה שאולי תיגעי בכמה לבבות
 

eytcor

New member
אתה רציני? הרי זה ברור......

כי זה השולחן הכי טוב. אם אתה רוצה טיפ, אז כדאי שתתחיל לרוץ לשם עם חיוך מרוח על הפנים ויד מושטת קדימה לנקות את השולחן ולפלוט "בחרתם את השולחן הכי הטוב כאן במסעדה". שאני אגיע לשם אני אדע כי את צבוע ואתה "סתם" אומר את זה, אבל זה יהיה לי נעים לשמוע והטיפ יהיה בהתאם.
 
בולשיט

אז לשמחתי אני לא מקבל טיפים (אני לא מלצר) ככה שלהגיד למישהו שהוא בחר את השולחן הכי טוב במסעדה - No Way (וצריך גם לזכור שאסור לשקר לקוחות) חוץ מזה מי אמר שזה השולחן הכי טוב במסעדה? דבר ראשון אין שולחן ספציפי שכולם מעדיפים לשבת בו - שאפשר להגיד שהוא הכי טוב כי בד"כ כל הצדדים הם המועדפים ודבר שני זה שבד"כ השולחנות שיושבים בהם שאין אנשים, הן באמצע המסעדה שאלה המקומות הכי גרועים שיש; אז אם אתה מאנשי ה: "הנה שולחן מלוכלך בואו נתיישב פה" אז אולי תסביר לי מה הקטע?
 

eytcor

New member
מנהלי הפורום: אנא שנו את שם הפורום

ל"נותני השירות מקטרים". זה נראה לי שם יותר הולם ולהערכתי זו גם מטרתו. אני לתומי חשבתי שפורום זה הוקם לעזור לנותני השירות לתת שירות יותר טוב, אבל שכחתי שאני גר בישראל. בטח המוטו פה של כל המשתתפים הוא: "שאני אתן שירות יותר טוב? למה? מי מת?"
 

superyal

New member
אחי אתה גר בישראל

ולכן הלקוחות הם לא בדיוק האנשים שהכי כיף לתת להם שירות טוב חכה כשתדבר עם בן אדם בצורה הכי נחמדה שיש והם בכל זאת יצעק עליך ויקלל את כל המשפחה שלך ויגיד לך סתום את הפה ואז תתן לו את השירות הטוב ביותר טוב? אל תעביר ביקורת על אנשים לא טוב לך אל תהיה פה יש לנו מקום להתפרק ולהתעצבן על לקוחות אז תן לנו לא מתאים לך לא צריך רק אל תעביר אלינו ביקורת כאילו אנחנו לא בסדר כי ביום שמישהו יקלל אותך יתלונן אליך על טעות שלו ויאיים עליך במכות ואח"כ תגיד אליו איזה איש נחמד אז תוכל להביע דעה כזאת
 

eytcor

New member
ארז, אולי זה הגיל ואולי זה מה .....

שמלמדים במגדל העמק, אבל כדאי שתדע "הלקוח תמיד צודק (גם אם זה לא נכון)". כדאי שתשנה את הגישה, כי אחרת מנהל גדול לא יצא ממך.
 
אני לא אתווכח איתך אפילו

רק תקרא פה את כמה דפים אחורה ואז תגיד לי אם הוא צודק ומה הקשר מה מלמדים במגדל העמק??? מישהו בעיר או בבית לימד אותך לעבוד עם לקוחות??? הגישה שלי היא טובת הלקוחות ב100%, ברגע שלהקוח מנסה לנצל אותי אז סורי - אני לא פראייר ואני לא מתכוון להתחלף רק אם יותר לי לשאול מאיפה אתה ובמה אתה עוסק שאתה כזה חכם?
 
הלקוח תמיד צודק? WTF?

אני לא יודע באיזה תחום של שירות אתה עובד, אבל אם לקוח יגיע אליך וידרוש דרישה שהיא פשוט בלתי אפשרית (או מבחינה טכנית, או מבחינת שיקולי רווח עלות הפסד וכו') האם גם במקרה זה תצדיק אותו? הלקוח לא תמיד צודק, אבל הוא אדם וככזה מגיע לו כבוד, והצורה המכובדת יותר תהיה להסביר לו מה האופציות האחרות שיש, ולזכור שהוא הדיוט בתחום שלך כמו שאתה הדיוט בתחומים אחרים שאתה מקבל בהם שירות מאנשי מקצוע. במחשבה שניה, הלקוח באמת תמיד צודק, עכשיו אתה חייב לספר לי איפה אתה עובד, אני אגיע לשם ואדרוש שירות חינם, או שתיתן לי את מסך המחשב שאתה עובד איתו או משהו...
 
?

הקטע הוא - ישראלים!!!! לקוחות הכי הכי מגעילים בעולם!! לא פלא שכל העולם מדבר עלינו רעות......
 
למעלה