קטעים יפים:]

shira245

New member
קטעים יפים:]

*אל תתייחסו לזה* בהצלחה.../ דר' סוס "בהצלחה! הגיע היום. אתה יוצא למקומות בעולם, אז שלום! עם רגליים בנעליים ועם שכל בראש, תמצא את הדרך שלך אל תחשוש, אתה יכול ויודע, מוכן ומזומן, ואתה הוא זה שיחליט לאן. תסתכל ברחובות, מלפנים, מאחור, יש רחוב שתחליט: "לא כדאי לי לבחור". עם רגליים טובות, ועם שכל לחשוב תזהר לא ללכת ברחוב קצת לא טוב. אם בכלל לא תמצא שום רחוב שתאהב- תעזור את העיר ותצא למרחב אל שטח פתוח לאוויר ולרוח שם קורים הדברים... כשיקרה הדבר אל תפחד, אל תזיע, תמשיך ותלך ותראה שתגיע..." ד"ר סוס
 

shira245

New member
בהתחלה...

בהתחלה... בהתחלה, ובהמשך, זה גם לא קל היה קשה יודעים כבר איך הייתה מילה, ויש תמיד בסוף איזה אבל אך לא הייתה שום דרך לגשר. אך באוויר צבעים פורחים אך באוויר היו דברים והד של שיר ואיזה שיר אשר מוביל אותנו בדרכים. פתאום התחיל לפרום את הקשרים. גם מחר יהיה קשה, ואח"כ הלב נפתח יהיה עוד הר, ולא היינו עוד זרים כל כך ולא תהיה פסגה שתתגשם. ולא רבצה בינינו שום בדידות, אך באוויר יהיה דבר מה רק שיר, ואיזה שיר יפריח מחדש את הנשמה. והתחלה קטנה של ידידות.
 

shira245

New member
מיד כשנתבשרנו...

מיד כשנתבשרנו שזהו הסוף, העצבות את כולנו החלה לעטוף. אצל חלקינו זה התבטא בדיכאון, חלק אחר היה ממש בשיגעון. אך בלב, הרגשה אחת ויחידה, עד כמה קשה היא הפרידה. אחרי כל החוויות שעברנו ביחד, ברגעים של שמחה, כאב וגם פחד. פתאום להשאיר את הכול מאחור, ורק את הזיכרונות בלב לנצור. אך על כולנו להרים ראש ולהישיר מבט, לנסות להבין, לעכל לאט לאט. כי אמנם כעת, מתפצלות להן הדרכים, אך עבורנו, הייתם (ותישארו) יותר מסתם מדריכים(חניכים). בשבילנו אתם כמו אחים גדולים(קטנים), ותקוות רבות בכם אנו תולים! שתצליחו לאן שרק תפנו, שתקבלו מהעולם ומעצמכם גם תתנו. ואף על פי שהסיטואציה הזו קשה, זכרו: שכל סוף – הוא גם התחלה חדשה!
 

shira245

New member
להיות כוכב

יש ביקום דבר שלא נגמר ,גם כשהוא מתכלה אורו לעד נשאר. הוא ממשיך לזרוח באור יקרות, בשמים שחורים מנצנץ לדורות. אורו של כוכב כמו יהלום,מאיר את הלילה ,מבהיק בחלון. נשאר מאחור גם כשהכוכב דעך, מזכיר לכולם שלעולם לא נשכח. ששם בשמים היה פעם כוכב,שנצץ למרחוק באורו של זהב. כוכב קטן עם מסלול וחיים,שאהב ויצר וחלם והגשים. עד שיום אחד מת -כדרכם של כוכבים,חלקיו התפזרו ביקום לאלפי רסיסים. הבוהקים בשמים כמו שהיו כוכבים בעצמם,מזכירים עולמות שהיו ואינם. כך גם אנחנו כוכבים בשמים,לפעמים במרכז לפעמים בשוליים. ואם כוכבנו ידעך כך לפתע פתאום,לעולם יבהיק אורנוגבוה במרום. את הכוכבים בחיינו- שחיים ושאינם,את הכוכבים שאהבנו ואהבו אותנו גם. אורו של כוכב הוא כמו זיכרון, המלוווה את חיינו עד יומנו האחרון.
 

shira245

New member
יש מקומות

"יש מקומות שאתה עובר בהם מביט לצדדים וממשיך הלאה ויש אנשים שאתה פוגש בהם מחייך קלות וממשיך הלאה אבל יש, לא הרבה כמובן, רק כמה מיוחדים אי שם, מקומות שאתה עובר בהם ונשאר ונשאר כי טוב לך שם וחם וקשה מאוד להמשיך הלאה. ויש אנשים שאתה נקשר ואוהב וגם כשאתה ממשיך הלאה הם ממשיכים איתך עמוק בלב."
 

shira245

New member
פרידה

פרידה: זה דבר עצוב זה דבר שבלב ולכן- זה חשוב אך כמו שאומרים החיים ממשיכים יש לצעוד קדימה עם חיוכים ולחשוב על העתיד לצפות... לדעת שמלבד שלום יש גם- להתראות.
 

shira245

New member
מה אומרים?

מה אומרים? כשנפרדים... מה אומרים? בעצם מה אומרים כשנפרדים? אולי משהו כזה חכם ועמוק? או אולי משהו קליל מוטב לצחוק? או אולי אומרים זאת סתם כך וכדרך אגב רק שלום קצר ומפנים את הגב? יכל להיות שיש לומר נאום פרידה נרגש? שתהיה בריא והמון שמחה... וד"ש... או אולי בעצם יש לומר את הדברים האמיתיים על זה שהיה יפה לפעמים? אבל את האמת הגדולה יש לומר עכשיו ומהר שמה שעברנו ביח... היה... ולא יחזור יותר... לי ישארו הרבה זכרונות ומה עוד נותר... להתראות.
 

shira245

New member
ברגעי פרידה אלה

ברגעי פרידה אלה אנו מאחלים לך: הר יותר גבוה לטפס עליו, ים יותר רחב לצלוח אותו, אתגר יותר קשה להתגבר עליו, שהרי, המסע אל הפיסגה גילוי חופים רחוקים, הדבקות במטרה, הם שיהפכו אותך לאדם טוב ומיוחד. (קן-דניא-לס)
 

shira245

New member
כל הדברים היפים

כל הדברים היפים באים בלי שנרגיש כל הדברים היפים באים בלי שנדע כעבור זמן אדם - נעצר נזכר ומחייך לעצמו והוא מאושר על הזמן הנפלא שאותו הוא נטש והשאיר אחריו זכרון מטושטש
 

shira245

New member
סיפור על גנן../images/Emo13.gif

אני רוצה לספר לכם סיפור, נא לא לצחוק! על אדם, גנן שגר אי- שם רחוק. כבר מגיל צעיר טיפל בגינה, ועבר איתה את חייו בכל עונה ועונה. בחורף, כשפרחו וצמחו לתפארת והדר, ובקיץ כשבניהם צמחו קוצים ודרדר. אך הוא, עם כל הירידות והעליות תמיד נשאר נאמן, וטיפל במסירות ודאגה בכל שתיל קטן. כך חלפו הימים, לרגע לא הרגיש שיגרה, טיפל בכל פעם בבעיה אחרת שנוצרה. חברנו הגנן לא טיפל רק בתהליך הגדילה,היתה בו גם תפילה, שתתגשם המשאלה, ואם תשאלו איזו משאלה כבר אפשר לבקש מכמה פרחים שכבר יש.. אז תדעו שזה לא פשוט ולגנן היה קשה,הוא לא ידע איך לעשות זאת, הוא פשוט רצה ש- שיפסיקו להתחרות אחד בשני כי את כולם הוא אוהב, לא אכפת לו מי יותר יפה, לזה הוא לא שם לב! הוא ביקש שימשיכו לגדול כגינה אחת גדולה ושלמה ןשאף פרח לא יתפאר על כך שהוא רב קומה. לא כך רצה לראות את הגינה, כאב לו לראות את אוהביו שומרים טינה. התפלל שאהבתו אליהם תתחלק בניהם ושידעו להעניקה בין חבריהם. ןכך ניסה והשתדל להעביר זאת לפרחיו והם אהבוהו אך קשה היה להם ללכת בדרכיו. הם המשיכו בשלהם, באותה תחרות, אך הוא שם לב שחלה השתנות. והוא, הגנן שכ"כ אהב וחיבב למד מהם המון, וכמוהם פַרח וליבב. הם לימדו אותו לצמוח, לצחוק ולאהוב, לתת, להעניק ולעיתים אף לכאוב. ויום אחד, אחרי שנים רבות, חש הגנן צורך להשתנות. הוא הרגיש שהפרחים שלו, השתילים השתנו וגדלו, את ילדותם משילים. והוא אשר כ"כ אהב אותם ידע שצריך גנן חדש, לטובתם. גנן אחר, שאת הגינה ירענן, שיֵלַמֶד לגדול, ושאת ליבו יתן... הוא אסף אותם בידיו העיפות ורצה לומר- אך החל לבכות, ובבכי הזה- מלא צער,פרידה וכאב, ידעו הפרחים מה בליבו, ידעו היטב. וכל דמעה כזו, חמה ורטובה, נשארה על כל פרח, והעבירה את האהבה. ובכך גם נשארה אותה המשאלה- שלא יהיו פרחים, אלא גינה אחת גדולה!!! ובאושר רב אמר בליבו את זו-אשרַי שזכיתי לגינה כזו!!!
 

shira245

New member
ספינה בלי רב חובל../images/Emo35.gif

במהלך ההפלגה הגענו לאי בודד. הספינה מורידה עוגן וכאן גם רב המלחים יורד. זה היה מסע מפרך וקשה שהתחיל די מזמן, עוד מעבר לים הזה. הוא עומד על היבשה ומביט בספינה ובמלחיו ודמעות זולגות מעיניו, הפרדה קשה עליו. הן כבר התרגל לאחוז בהגה הספינה ולעבוד עם המלחים הוא עומד על היבשה ונזכר בימים הראשונים איך התחיל בשיפוץ הספינה ובליכוד המלחים הוא צפה בבניה ובשיפוץ וראה איך עוד מעט ותוכל הספינה לזוז, ויצאנו לים... ותוך כדי עוברו בנהרות ותוך כדי עבור השבועות שם ליבו לכך שהמלחים משתנים לנגד עיניו ובסערות, בלילות הטרופים הוא כבר לא צריך לצעוק, המלחים מבינים, והם ביחד איתו משיטים את הספינה ומצליחים לעבור מעל הגלים הגבוהים. והיו פעמים שהספינה חשבה לטבוע, והמלחים לא הושיטו יד ורב החובל הוצרך לעסוק במלאכת ההצלה – לבד. ועכשיו – הוא עומד ביבשה ויודע שעוד רגע קט – הספינה תפליג לה לדרכה... ומרגיש רב החובל שמלאכתו לא הסתיימה שהתורן עוד צריך חיזוק ותמיכה ושהספינה כולה – קצת רעועה ושהמלחים עצמם צריכים קצת לגדול כדי שהספינה תשוט בבטחה אולם למרות הכל עליו לרדת הוא מקווה שהספינה תמשיך במסעה שהרי הוא רק רב חובל שמסייע ומכוון הוא מקווה שהספינה והמלחים הפיקו תועלת מהזמן שבו היה במחיצתם רב המלחים. אולם יותר מכל הוא רוצה ומקווה שלמלחים כולם תהיה את התבונה לעזור זה לזה! שידעו להתלכד בלילות סערה וידאגו שלא תשבר הספינה. שכן יודע הוא, רב החובל את הכוח הטמון בספינה ובמלחים ושדי בכך שידעו לנצל כוח זה ויעבדו במשותף ואז יוכיחו שהם טובים יותר ושטים בבטחה יותר מכל ספינה אחרת!
 

shira245

New member
לכן אל לנו

לכן אל לנו להתעצב בבוא העת לומר שלום הפרדה חיונית היא קודם שנוכל לשוב ולהפגש, ופגישה מחודשת ביניכם יעברו גילגולים יתכן (והיא תהיה) מובטחת לאלו שהיו הטובים שבידידים.... -ריצ'ארד באך-
 

shira245

New member
סה"כ רציתי לטפטף טיפה...

סה"כ רציתי לטפטף טיפה... לא רציתי ללמד, לא ניסיתי להטיף לא חיפשתי לפקד וגם לא להיות עדיף לא רציתי להכות לא ניסיתי להתקיף לא חיפשתי לפתות גם לא ניסיתי להחניף סה"כ רציתי לטפטף טיפה, כי טיפה, עוד טיפה, עוד טיפה תהיינה לים לא רציתי לגלות לא ניסיתי לאחד לא חיפשתי לגנות וגם לא להתאגד לא רציתי לחדש לא ניסיתי להרוס ולא חיפשתי לקדש וגם לא להיות הבוס סה"כ רציתי לטפטף טיפה, כי טיפה, עוד טיפה, עוד טיפה תהיינה לים לא אמרתי להקריב לא צעקתי "אחרי" לא חיפשתי להגיב וגם לא יצאתי מכלי סה"כ רציתי לטפטף טיפה כי טיפה ועוד טיפה ועוד טיפה ועוד טיפה תהיינה לים.
 

kinbar

New member
תודה עצומה../images/Emo70.gif../images/Emo25.gif../images/Emo24.gif

למרות שכבר הודיתי לך בצ'אט
. ואני משתמשת בקטע על הרב-חובל...
 

light angel

New member
שירהההההה ../images/Emo99.gif../images/Emo24.gif

אני מכירה את הסיפור הזה, הקריאו לנו אותו בסיום של קורס שמאוד אהבתי, וראיתי אותו מדי פעם בחנויות ספרים אבל אני לא אבזבז 70 ש"ח על זה... אני אוהבת אותך!!
 

kinbar

New member
עדכון (כי אני חייבת) :

היתה פעולה ממש טובה
כמה צחוקים...ממש נהניתי! וחח הם הכינו לנו מתנות!! מגן כזה (אתם יודעים מעץ כזה שחרוט עליו וזה יושב) עם קטע יפה ותודה והכל, וכמה חניכות גם הכינו לנו קופסאות כאלו עם שוקולדים וריח טוב ומכתב חמוד.. איי איך אני אתגעגע אליהם...חניכים מקסימים
 
למעלה