קטי, יש לי שאלה...

R2 D2s Servant

New member
קטי, יש לי שאלה...

על מה בדיוק חסמת את שי? ואני לא הולך להעביר את זה לפרטי כי זה הולך ל"התפתח" לדיון
 

Mrs Hetfield

New member
חסמת את שי??????????

על מה? על זה שהוא מתנגד למה שהולך פה? כי מה שהלך כאן אתמול או שלשלום היה דביק ולא פורומיסטי!! אולי תמחקי גם לי את ההודעה ותחסמי אותי?
 

benny afro

New member
תחסמי גם אותי!!@#!#$!#@

פאק דה סיסטאם, תחסמי גם אותי,להצטרף למאבק!
 

The WizardMan

New member
../images/Emo45.gif

זה לא בסדר שאת מוחקת , וחוסמת , ולא מסבירה למה בכלל. יום אחד החלטת לעשות קוצ'י מוצ'י עם חבר שלך על גבי הפורום וזה לא מצא חן בעיני אנשים , אז את מנצלת את הכוח לרעה ? בושה ! ולמי שתהה לא , לא באמת איכפת לי, אני סתם בעד קצת אקשן
 

R2 D2s Servant

New member
היא בכלל צריכה להגיד לו תודה

הוא הצליח להעיר את הפורום, הכניס קצת חיים למקום הייבש הזה אחרי שהפכה אותו לפורום דובשניות ומאפינז
 

Katy Cat

New member
אני לא "צריכה" להגיד לו כלום.

בעבר, שי דווקא תרם לפורום וגם עזר לי פעמים רבות בדברים רבים שקשורים לפורום, ועל כך אני מודה לו. על ה"מרד" שלו אני לא "צריכה" להודות לו. יש דרכים אחרות לעורר את הפורום. מרד נגד ההנהלה\ חבר פורום זו לא דרך מקובלת. סליחה.
 

R2 D2s Servant

New member
מה הקשר...

נראה לך שבאמת איכפת לנו מהמקום העלוב הזה? הוא בסך הכל בא קצת להתסיס ת'פורום, אין בזה שום דבר רע. בלי קשר הגעיל אותו הפוצי מוצי אז בדרך הוא השתמש בזה כביכול לעשות "מרד". סתם בא להעיר קצת את הפורום, מה לכל הרוחות הוא כבר יכול לעשות דרך מרד? לשרוף דפי פורום? תעשי טובה... קצת הומור לפורום המת הזה לא יכול להזיק.
 

Katy Cat

New member
אם לא אכפת לך מהמקום העלוב הזה

אז למה טרחת לפתוח את השרשור? למה אתה טורח להכנס? להתלונן? למה? ה רי לא אכפת לך. להתסיס זה לא רע? להתסיס את הפורום זה במקרה משהו שאסור לפי התקנון אז אל תבוא להגיד לי שזה לא רע. וכבר הסברתי שהבנתי שהפריע לכם הפוצי מוצי וזה הופסק, אז אני לא מבינה מה אתה ממשיך לברבר לגבי זה. מרד? לבוא להתסיס את כל המשתתפים נגד ההנהלה\חבר פורום , זה מרד וזה לא מקובל כאן.וזה לא נעשה בהומור כי הוא לא הפסיק כשזה נחמק וכי הוא הביא לפה אנשים לא קשורים. רוצים הומור? ספרו בדיחות.
 

Leper Affinity

New member
בדיחה של בני

זאופיל, זאופיל, פירומן ומזוכיסט יושבים בבר (או משהו כזV). הזאופיל אומר : "יוו אם היה פה חתול, הייתי מה זה מזיין לו ת'צורה". הנקרופיל אומר : "יווו אם היה פה חתול, הייתי הורג אותו, ואז מה זה מזיין לו ת'צורה" הפירומן אומר: "יווו אם היה פה חתול, הייתי הורג אותו, שורף אותו, מזיין לו תאמ-אמא" המזוכיסט אומר: meow.
 
זו הבדיחה המובילה שלי כבר יותר מחוד

ש תשאלו את מאי, נראה לי ספרתי לה אותה בכיתה איזה פעמיים שלוש
 

The WizardMan

New member
רסמי לא יודע הומור , לא הומור

אותי זה שעשע. אני בטוח ששי עשה את זה כדי להתסיס קצת את הפורום (לא נגד ההנהלה ..) ... ההנהלה הייתה האמצעי :) אומנם ה"פוצי מוצי" הפריע פה להרבה אנשים , אבל ברסמי הוא לא עד כדי כך הפריע .. זה פשוט שזה בא בתקופה כזו שהפורום כזה מת ... אז היה דורש להגיד על זה משהו. לא יודע יום טוב לכם.
 

R2 D2s Servant

New member
זהו...

את וחבר שלך יכולים להמשיך עם הפוצי מוצי כמה שאתם רוצים. כן, זה מגעיל... אבל אני מאמין שזה לא הורג אף אחד. שי עשה קצת שמח על חשבונך, אני לא מאמין שהוא התכוון למשהו ברצינות. אם זה פגע בך(ודי ברור שכן), את זו שהייתה צריכה לפנות אליו בפרטי, לא הוא אליך.
 

Katy Cat

New member
שזה לא פגע בי.

כאילו, ממש לא מזיז לי שזה הפריע לכם. יש אנשים ששונאים את זה, ואני מ קבלת את זה ואין לי בעיה עם זה.זה לא פגע בי בכלל. מה שעצבן אותי והסיבה לכל החסימה והמחיקה זו העובדה ששי מרד נגד ההנהלה בעיקרון (אבל באותה מידה גם נגד חבר פורום) ועבר כל גבול.. איים בפתיחת שרשורים, הביא אנשים מפורומים אחרים ולא ככה מתנהל פורום. לא מרידות, לא איומים. אין לי בעיה עם זה שהפריע לו.ממש ממש לא, והנה, הרי הפסקנו - הפריעה לי הדרך. אחרי שמחקתי לו שרשור אחד הוא יכל לפנות אלי ולהגיד שזה בצחוק- ואז אני היתי אומרת לו שגם בצחוק זו לא דרך כי הוא ממריד ומאיים ומשם הוא כבר היה בוחר בדרך הנכונה לו. אני המנהלת ואני לא הסכמתי עם מה ששי עשה, אז אני חסמתי. לא שזה הזיז למר שי כי אני רואה שהוא חזר בכינוי אחר..
 

R2 D2s Servant

New member
אני לא טורח להכנס

למעשה זה די קל, הפורום נמצא במועדפים שלי. למה אני כאן? זה פורום חולון אזור ואני במקרה חולוני, מעבר לזה כבר לא עניינך. עדיין... לא איכפת לי מהפורום הזה, ולא נראה לי שאני סותר את עצמי בדרך כלשהי.
 

benny afro

New member
בואנה שתוק יא הומו

בואו סטארקראפט!!!! אני יעשה מאמא שלך וניל פיצפוצים !#%!#$%!@#$%^@$^@
 
למעלה