קו 94 של קווים פועל

מצב
הנושא נעול.

נוסע99

New member
קו 94 של קווים פועל

קו 94 של קווים פועל
נצפה בביאליק, ר"ג ב-4:30 לכיוון אור יהודה, רכב מרס מס. 303 בעבר הייתה להם הודעה כי הקו יפעל רק באחד לספטמבר, והנושא נדון גם בפורום באחד ביולי.
 

ארזS

New member
קו 94

קו 94 של קווים פועל
נצפה בביאליק, ר"ג ב-4:30 לכיוון אור יהודה, רכב מרס מס. 303 בעבר הייתה להם הודעה כי הקו יפעל רק באחד לספטמבר, והנושא נדון גם בפורום באחד ביולי.
קו 94
והנה תשובה מפי הבן שלי שלומד באוניברסיטת ת"א כפי ששמע מפי נהג בקו 94 : הקו פועל ע"י חברת "קווים" עד 1 לספטמבר על פי הלו"ז הישן של דן. החל מ- 1 לספטמבר הקו עומד לעבור מהפיכה בעיקר לטובת הסטודנטים. מה בדיוק יהיה עדיין לא יודעים.
 
הגיע הזמן באמת למהפיכה בקווים 94 95

קו 94
והנה תשובה מפי הבן שלי שלומד באוניברסיטת ת"א כפי ששמע מפי נהג בקו 94 : הקו פועל ע"י חברת "קווים" עד 1 לספטמבר על פי הלו"ז הישן של דן. החל מ- 1 לספטמבר הקו עומד לעבור מהפיכה בעיקר לטובת הסטודנטים. מה בדיוק יהיה עדיין לא יודעים.
הגיע הזמן באמת למהפיכה בקווים 94 95
לגבי 94: אני יודע שרבים מחברי משתמשים בקו זה ושעותיו אינן נוחות כלל וכלל. החלופה לקו זה היא בדמות שילוב שני קווים אחרים: 27 ו-36 או 7 ו-59. לגבי 95: לא ייתכן שקו כה עמוס (בנסיעתו היחידה אמנם) יסע פעם אחת ביום לכיוון אחד בלבד! ב-95 מס' המשתמשים שאני מכיר גבוה פי 3 מאלו ב-94. ובצהרים הם נאלצים לקחת קו 45 ולהסתובב איתו שעות בגבעתיים, ב"ב וגבעת שמואל, או שיורדים ממנו ברכבת מרכז ומחליפים ל-68. 95 הוא קו מאוד חשוב ובעל פוטנציאל, אני ממש לא מבין איך דן הזניחו אותו כך.
 

ארזS

New member
אם אכן תהיה כאן מהפיכה

הגיע הזמן באמת למהפיכה בקווים 94 95
לגבי 94: אני יודע שרבים מחברי משתמשים בקו זה ושעותיו אינן נוחות כלל וכלל. החלופה לקו זה היא בדמות שילוב שני קווים אחרים: 27 ו-36 או 7 ו-59. לגבי 95: לא ייתכן שקו כה עמוס (בנסיעתו היחידה אמנם) יסע פעם אחת ביום לכיוון אחד בלבד! ב-95 מס' המשתמשים שאני מכיר גבוה פי 3 מאלו ב-94. ובצהרים הם נאלצים לקחת קו 45 ולהסתובב איתו שעות בגבעתיים, ב"ב וגבעת שמואל, או שיורדים ממנו ברכבת מרכז ומחליפים ל-68. 95 הוא קו מאוד חשוב ובעל פוטנציאל, אני ממש לא מבין איך דן הזניחו אותו כך.
אם אכן תהיה כאן מהפיכה
כפי שהנהג הסביר לבן שלי ולחברים שלו באוניברסיטה, אז לפחות דבר טוב אחד ייצא מה"הפרטה" הזאת.
 

נוסע99

New member
מסכים עם כל מילה

הגיע הזמן באמת למהפיכה בקווים 94 95
לגבי 94: אני יודע שרבים מחברי משתמשים בקו זה ושעותיו אינן נוחות כלל וכלל. החלופה לקו זה היא בדמות שילוב שני קווים אחרים: 27 ו-36 או 7 ו-59. לגבי 95: לא ייתכן שקו כה עמוס (בנסיעתו היחידה אמנם) יסע פעם אחת ביום לכיוון אחד בלבד! ב-95 מס' המשתמשים שאני מכיר גבוה פי 3 מאלו ב-94. ובצהרים הם נאלצים לקחת קו 45 ולהסתובב איתו שעות בגבעתיים, ב"ב וגבעת שמואל, או שיורדים ממנו ברכבת מרכז ומחליפים ל-68. 95 הוא קו מאוד חשוב ובעל פוטנציאל, אני ממש לא מבין איך דן הזניחו אותו כך.
מסכים עם כל מילה
מסלוליהם של שני הקווים האלה הם יצירתיים ומהפכניים - וחבל כי עד כה לא ניתן צ'אנס לציבור להתנסות בהם באופן נורמאלי. קו 94 יוצא מהאוניברסיטה ישר למלון רמת אביב ועוקף את כל הסיבוב המעצבן דרך איינשטיין והקניון, בעוד קו 95 יוצא מתל אביב דרך הכפר הירוק (כמו קו 49 לפ"ת שיעילותו הוכחה זה כבר) ועשוי לחסוך לתושבי בקעת אונו סיור מודרך בפקקי תל אביב. להערכתי תגבור מאסיבי של קווים אלה "יגזול" נוסעים רבים מן הקווים האיטיים של "דן" (במיוחד קו 45) ועוד יגרום ל"דן" להצטער על ההזנחה.
 

ליילנד

New member
באוקטובר הם מוסיפים

מסכים עם כל מילה
מסלוליהם של שני הקווים האלה הם יצירתיים ומהפכניים - וחבל כי עד כה לא ניתן צ'אנס לציבור להתנסות בהם באופן נורמאלי. קו 94 יוצא מהאוניברסיטה ישר למלון רמת אביב ועוקף את כל הסיבוב המעצבן דרך איינשטיין והקניון, בעוד קו 95 יוצא מתל אביב דרך הכפר הירוק (כמו קו 49 לפ"ת שיעילותו הוכחה זה כבר) ועשוי לחסוך לתושבי בקעת אונו סיור מודרך בפקקי תל אביב. להערכתי תגבור מאסיבי של קווים אלה "יגזול" נוסעים רבים מן הקווים האיטיים של "דן" (במיוחד קו 45) ועוד יגרום ל"דן" להצטער על ההזנחה.
באוקטובר הם מוסיפים
את קו 137 וזה גם קו שיגיע לאוניברסיטת ת"א, מיהוד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה