קו 92

מצב
הנושא נעול.

line 666

New member
קו 92

קו 92
היום יום חמישי,19/02/04 יצאתי מביה"ס אהוד שבחיפה לכיוון תחנת האוטובוס של ההסעה משום שנסעתי בה ,אני ועוד 4 ילדים מהכיתה שלי חיכינו {וכמובן עוד בערך 20 ילדים} חיכינו ..וחיכינו .. וחיכינו ,עד שפתאום ב 13:15 {ויצאתי מביה"ס ב12:45} בא אוטובוס 92 נכים עם פרסומת של זק"ש ואז הדלתות נפתחות אני לבד מכל הכיתה שלי {כולם היתיאשו והלכו ברגל חוץ ממני}הנהג ניקב לי וישבתי מיד כשאנחנו נכנסים לורדיה {שכונה בחיפה} אני רואה את כל הילדים שהלכו ברגל ואז............... אחרי רחוב נורית אני ועוד ילדה נשארנו באוטובוס ,הילדה ביקשה מהנהג לרדת ליד פח זבל,והנהג נתן לה לרדת ו...אני ירדתי בתחנת ורדיה 11 והרגשתי עצוב לרדת מהאוטובוס היפה והמטופח. שאלה 1.האם הנהג היה צריך לתת לילדה לרדת ליד הפח ולא ליד תחנה מוסדרת? 2.שמעתי על חוק שכל נהג חייב להוריד אנשים רק בתחנות מוסדרות של אגד ,האם זה נכון?ואם זה נכון אז למה כל פעם הנהגים של ההסעה עוצרים שלא בתחנות?
האם אפשר מידע על האוטובוסים: סקאניה של אגד {צהובה ,למה היא צהובה ולא ירוקה} מארס חללית נכים O303 O405
 

line 666

New member
מישהו מוכן לענות או שאין תשובה../images/Emo35.gif|?

קו 92
היום יום חמישי,19/02/04 יצאתי מביה"ס אהוד שבחיפה לכיוון תחנת האוטובוס של ההסעה משום שנסעתי בה ,אני ועוד 4 ילדים מהכיתה שלי חיכינו {וכמובן עוד בערך 20 ילדים} חיכינו ..וחיכינו .. וחיכינו ,עד שפתאום ב 13:15 {ויצאתי מביה"ס ב12:45} בא אוטובוס 92 נכים עם פרסומת של זק"ש ואז הדלתות נפתחות אני לבד מכל הכיתה שלי {כולם היתיאשו והלכו ברגל חוץ ממני}הנהג ניקב לי וישבתי מיד כשאנחנו נכנסים לורדיה {שכונה בחיפה} אני רואה את כל הילדים שהלכו ברגל ואז............... אחרי רחוב נורית אני ועוד ילדה נשארנו באוטובוס ,הילדה ביקשה מהנהג לרדת ליד פח זבל,והנהג נתן לה לרדת ו...אני ירדתי בתחנת ורדיה 11 והרגשתי עצוב לרדת מהאוטובוס היפה והמטופח. שאלה 1.האם הנהג היה צריך לתת לילדה לרדת ליד הפח ולא ליד תחנה מוסדרת? 2.שמעתי על חוק שכל נהג חייב להוריד אנשים רק בתחנות מוסדרות של אגד ,האם זה נכון?ואם זה נכון אז למה כל פעם הנהגים של ההסעה עוצרים שלא בתחנות?
האם אפשר מידע על האוטובוסים: סקאניה של אגד {צהובה ,למה היא צהובה ולא ירוקה} מארס חללית נכים O303 O405
מישהו מוכן לענות או שאין תשובה
|?
 
לא נכון !

אם דיברתי עליי
אז אני הסתכלתי בכל (!!!!!!!!!!) ההודעות בארכיון... רק אתה והדרומי מתייחסים אליי יפה...
לא נכון !
כולם מתייחסים אליך יפה. אתה צריך פשוט ללמוד איך מתנהגים בפורום. לא כותבים משהו ומיד אחר כך "יאללה תענו". קצת נימוס וקצת סבלנות לא יזיקו ! הבנת את זה בחור צעיר ?
 

ה דרומי

New member
ממה שהבנתי אז זה שנכון אתה צודק

קו 92
היום יום חמישי,19/02/04 יצאתי מביה"ס אהוד שבחיפה לכיוון תחנת האוטובוס של ההסעה משום שנסעתי בה ,אני ועוד 4 ילדים מהכיתה שלי חיכינו {וכמובן עוד בערך 20 ילדים} חיכינו ..וחיכינו .. וחיכינו ,עד שפתאום ב 13:15 {ויצאתי מביה"ס ב12:45} בא אוטובוס 92 נכים עם פרסומת של זק"ש ואז הדלתות נפתחות אני לבד מכל הכיתה שלי {כולם היתיאשו והלכו ברגל חוץ ממני}הנהג ניקב לי וישבתי מיד כשאנחנו נכנסים לורדיה {שכונה בחיפה} אני רואה את כל הילדים שהלכו ברגל ואז............... אחרי רחוב נורית אני ועוד ילדה נשארנו באוטובוס ,הילדה ביקשה מהנהג לרדת ליד פח זבל,והנהג נתן לה לרדת ו...אני ירדתי בתחנת ורדיה 11 והרגשתי עצוב לרדת מהאוטובוס היפה והמטופח. שאלה 1.האם הנהג היה צריך לתת לילדה לרדת ליד הפח ולא ליד תחנה מוסדרת? 2.שמעתי על חוק שכל נהג חייב להוריד אנשים רק בתחנות מוסדרות של אגד ,האם זה נכון?ואם זה נכון אז למה כל פעם הנהגים של ההסעה עוצרים שלא בתחנות?
האם אפשר מידע על האוטובוסים: סקאניה של אגד {צהובה ,למה היא צהובה ולא ירוקה} מארס חללית נכים O303 O405
ממה שהבנתי אז זה שנכון אתה צודק
צריך לעצור בתחנות הסעה אבל עם במקרה זה יום גשם והתחנה קצת רחוקה מהבית ואפשר לעזורולא רק לרגע אז למה לא לעזור לאותה ילדה מהאוטובוס ישר לבית ולא מהאוטובוס לתחנה ומשם לבית גשם וכזה. לגבי שאר השאלות המבינים בטח ידעו יותר. לתת תשובות. ד.א האם גם לך\לכם\לכן יש בעיות עם הפורומים ב
או שזה רק אצלי ?..
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה