קו 6- מטרו פריס

מצב
הנושא נעול.

איליה.

New member
אני חושב שבצרפתית

תמונות יפות, אבל בקשר לאורך הקו
נראה לי שיש לך טעות קטנה: האם התכוונת שאורך הקו הוא 13 ק"מ ו-665 מ' ולא 13,665 ק"מ כמו שרשמת? רק בשביל להיות בטוח, ואל תאשים אותי בקטנוניות
אני חושב שבצרפתית
כותבים פסיק במקום נקודה בשבר עשרוני. כך כותבים ברוסית, ונדמה לי שגם בגרמנית. המנהג להפריד שבר עשרוני ע"י נקודה - מקורו בשפה האנגלית.
 

singera

New member
למה הכוונה 13000 ק"מ אורך קו

קו 6- מטרו פריס
היום אתחיל להעלות תמונות של קוים שונים או סוגי מטרו שונים השייכים למערכת הרכבות התחתיות בפריס. לדעתי המטרו של פריס היא הרכבת התחתית הבנוייה בצורה הטובה והחכמה ביותר. מן הסתם, מספר התחנות של כל קוי המטרו: 297 תחנות! המספר הכי גבוהה של תחנות ברכבת תחתית שאני ראיתי עד כה. הקו שאיתו אתחיל הוא קו מס' 6. קו זה הוא קו תיירותי. רוב התחנות בקו הן על הגשר, כך שניתן לראות את נופה של העיר פריס. אין קו חוץ מקו זה שרוב התחנות הן בחוץ. בד"כ כלל קוים אשר המטרו נוסעת על פני האדמה( גשר), ארבעה עד חמישה תחנות גג הן בחוץ- השאר מתחת לאדמה. קוים נוספים אשר המטרו נוסע בחוץ: 1, 2, 5, 6, 8 ו 13. הנה כמה פרטים טכניים על קו מס' 6: ---------------------------------------------------------------------- אורך הקו: 13,665 ק"מ אורך הקו אשר נמצא מעל פני האדמה: 6,1 ק"מ מספר התחנות:28 מספר התחנות הנמצאות מעל פני האדמה:13 מספר הקורספונדונס*: 11 אורך התחנות: 75 עד 80 מ' המרחק מתחנה לתחנה: 505 מ' מספר הרכבות הנחוץ בקו: 37 מספר הדפארטס(יומי) 344 זמן מינימלי בין רכבת לבאה אחריה: דקה ו 55 שניות דגם הרכבת: MP73 מספר הרכבות מדגם זה בכל המערכת: 47 מקום החניה: Italie מקום התיקון: Fontenay *correspondance- תחנה אשר יותר מקו אחד עובר בה וניתן להחליף בתחנה זו לקו אחר. ---------------------------------------------------------------------- באמתחתי יותר ממאה תמונות הקשורות לקו 6 מאתרים שונים. אעלה את העשר הכי ממצות. חלק מהתמונות באתר: WWW.RATP.FR בקשה קטנה: למען הסדר הטוב- כל תגובה או שאלה בבקשה לשרשר אחרי התמונה האחרונה שאעלה לפורום. תודה.
למה הכוונה 13000 ק"מ אורך קו
13000 ק"מ זה מת"א עד ארה"ב יכול להיות שהתכוונת אורך כל הקווים של המטרו?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה