קו 53 בפתח תקווה יוארך מחדש אל רכבת קרית אריה

  • פותח הנושא olli3
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.
ועוד דוגמה שמעידה על העיוות:

יש כאן משהו שהוא מאוד לא הוגן בהתייחסות השונה
להדר המושבות ולאזור התעשיה קרית אריה לעומת ההתייחסות לכפר גנים ג'.

להדר המושבות יש את 38 עם 14 נסיעות, 44 עם קישור כמעט כל היום לרכבת שעכשיו הולכים לתגבר אותו וכן להאריך את 53 לרכבת.
לקרית אריה יש את 38 וכן את קו 46 שמקשר לרכבת.
את 46 מייעדים בעיקר לאנשים המגיעים מחוץ לפתח תקוה וכך גם מציגים אותו.
גם השלוחה של הקו האדום לתחנת קרית אריה ולדיפו מתוכננת בצורה כזו שהיא עוזרת למי שמגיע מחוץ לעיר ולא לתושבי העיר.

ואילו לתושבי כפר גנים ג' זורקים 3 בננות (3 נסיעות) של קו 350 ואת קו 53 הלא יעיל בעליל שאפילו אין לו קישור נוח לתחנות האוטובוס לכוון תל אביב בז'בוטינסקי וגם כאשר יגיע לרכבת הוא לא יעיל כלל עבור כל מי שלא גר בהדר המושבות.

את העיוות הזה היה צריך לתקן מזמן.
אם כעת משפרים תח"צ להדר המושבות, מבחינה מוסרית חובה לעשות זאת גם בכפר גנים ג'.
וכל התירוצים מגוחכים ולא מעניינים. שמשרד התחבורה ידאג לכסף שצריך ויעשה זאת עכשיו.
כן - זבנג ולא גמרנו (כי יש עוד המון מה לעשות) אבל זה גם לא זבנג, כי היה צריך לעשות את זה כבר מזמן.
אם צריך בג"צ כדי לכפות על משרד התחבורה לעשות זאת, אז מדובר במשרד מיותר.
ועוד דוגמה שמעידה על העיוות:
בשנה האחרונה שינו את קו הלילה 466 כך שיתחיל בהדר המושבות.
כמו כן שינו את 555 שלפני כן התחיל בכפר גנים ג', כך שיתחיל בתל השומר ולא יגיע לפתח תקוה ובמקומו יצרו את 599 שלא עובר בכפר גנים ג' אלא ברחוב דגל ראובן.

כנראה משרד התחבורה סבור שכפר גנים ג' לא זקוקה לתחבורה ציבורית ומעדיף שכל תושביה יתבססו על מכוניותיהם. אין לי הסבר אחר.
ואם אני טועה - חובת ההוכחה (המהירה...) על משרד התחבורה.
 

olli3

New member
מנהל
יש דברים קצת יותר חשובים מכפר גנים ג' במדינת

יש כאן משהו שהוא מאוד לא הוגן בהתייחסות השונה
להדר המושבות ולאזור התעשיה קרית אריה לעומת ההתייחסות לכפר גנים ג'.

להדר המושבות יש את 38 עם 14 נסיעות, 44 עם קישור כמעט כל היום לרכבת שעכשיו הולכים לתגבר אותו וכן להאריך את 53 לרכבת.
לקרית אריה יש את 38 וכן את קו 46 שמקשר לרכבת.
את 46 מייעדים בעיקר לאנשים המגיעים מחוץ לפתח תקוה וכך גם מציגים אותו.
גם השלוחה של הקו האדום לתחנת קרית אריה ולדיפו מתוכננת בצורה כזו שהיא עוזרת למי שמגיע מחוץ לעיר ולא לתושבי העיר.

ואילו לתושבי כפר גנים ג' זורקים 3 בננות (3 נסיעות) של קו 350 ואת קו 53 הלא יעיל בעליל שאפילו אין לו קישור נוח לתחנות האוטובוס לכוון תל אביב בז'בוטינסקי וגם כאשר יגיע לרכבת הוא לא יעיל כלל עבור כל מי שלא גר בהדר המושבות.

את העיוות הזה היה צריך לתקן מזמן.
אם כעת משפרים תח"צ להדר המושבות, מבחינה מוסרית חובה לעשות זאת גם בכפר גנים ג'.
וכל התירוצים מגוחכים ולא מעניינים. שמשרד התחבורה ידאג לכסף שצריך ויעשה זאת עכשיו.
כן - זבנג ולא גמרנו (כי יש עוד המון מה לעשות) אבל זה גם לא זבנג, כי היה צריך לעשות את זה כבר מזמן.
אם צריך בג"צ כדי לכפות על משרד התחבורה לעשות זאת, אז מדובר במשרד מיותר.
יש דברים קצת יותר חשובים מכפר גנים ג' במדינת
ישראל בתחום התח"צ.

הדגש של משרד התחבורה כיום הוא לשרת מקומות שאין אליהם תח"צ כלל וכלל או יישובים שיש אליהם תח"צ בסדר גודל של נסיעה-שתיים ביום.

השירות לכפר גנים ג' לא כזה רע, קו 53 הוא קו לא רע ואני לא מבין למה אתה מציג אותו כלא יעיל. הוא מקשר את כפר גנים ג' גם למרכז העיר וגם למקומות מפתח נוספים כמו בלינסון. הקישור שלו, הכה לא יעיל שאתה מציג לז'בוטינסקי זה קשקוש. אז מה עם הוא לא עוצר בתחנה משותפת עם קווי פתח תקווה ת"א. הוא עוצר בשניידר, ניתן קודם כל לקחת משם גם את 82 וגם את 366 לת"א וניתן להמשיך משם עם 10/92/98 לז'בוטינסקי. נכון, פחות נחמד להחליף 3 פעמים, אבל במקרה הזה ההחלפה אינה רעה וגם בשעות השפל, ההמתנה לא ארוכה.

בכלל, זה התעסקות בזוטות. יש לא מעט אנשים שעושים שימוש בקו 53 כדי להגיע גם מכפר גנים ג' לאם המושבות. מדובר בשתי שכונות חדשות למדיי עם אוכלוסיית ילדים ובני נוער לא קטנה. זה מחזה ממש לא נפוץ לראות תלמידים עולים באם המושבות על 53 בצהרי היום על מנת להגיע לכפר גנים ג' למשל. ובלי קשר לכך, מעבר לשעות הלימודים, בני נוער נוסעים באוטובוס אל חבריהם גם בין השכונות באמצעות 53.

על 350 דיברנו כבר מספיק, אין לי מה להוסיף.
 
הבנתי אותך ואת גישתך ובאמת אין מה להוסיף...

יש דברים קצת יותר חשובים מכפר גנים ג' במדינת
ישראל בתחום התח"צ.

הדגש של משרד התחבורה כיום הוא לשרת מקומות שאין אליהם תח"צ כלל וכלל או יישובים שיש אליהם תח"צ בסדר גודל של נסיעה-שתיים ביום.

השירות לכפר גנים ג' לא כזה רע, קו 53 הוא קו לא רע ואני לא מבין למה אתה מציג אותו כלא יעיל. הוא מקשר את כפר גנים ג' גם למרכז העיר וגם למקומות מפתח נוספים כמו בלינסון. הקישור שלו, הכה לא יעיל שאתה מציג לז'בוטינסקי זה קשקוש. אז מה עם הוא לא עוצר בתחנה משותפת עם קווי פתח תקווה ת"א. הוא עוצר בשניידר, ניתן קודם כל לקחת משם גם את 82 וגם את 366 לת"א וניתן להמשיך משם עם 10/92/98 לז'בוטינסקי. נכון, פחות נחמד להחליף 3 פעמים, אבל במקרה הזה ההחלפה אינה רעה וגם בשעות השפל, ההמתנה לא ארוכה.

בכלל, זה התעסקות בזוטות. יש לא מעט אנשים שעושים שימוש בקו 53 כדי להגיע גם מכפר גנים ג' לאם המושבות. מדובר בשתי שכונות חדשות למדיי עם אוכלוסיית ילדים ובני נוער לא קטנה. זה מחזה ממש לא נפוץ לראות תלמידים עולים באם המושבות על 53 בצהרי היום על מנת להגיע לכפר גנים ג' למשל. ובלי קשר לכך, מעבר לשעות הלימודים, בני נוער נוסעים באוטובוס אל חבריהם גם בין השכונות באמצעות 53.

על 350 דיברנו כבר מספיק, אין לי מה להוסיף.
הבנתי אותך ואת גישתך ובאמת אין מה להוסיף...
אנשים שונאים החלפות לפי olli3 אבל אותו olli3 מציע להם ליסוע לתל אביב עם 53 + 10/92/98 + קו לתל אביב.
ומה שאני מציג זה קשקוש.

הדגש של משרד התחבורה הוא לשרת מקומות שאין אליהם תח"צ כלל וכלל או יישבוים שיש אליהם תח"צ בסדר גודל של נסיעה-שתיים ביום, אבל אותו olli3 הוא זה שפתח את השרשור הזה עם הודעה על צעד של אותו משרד תחבורה לטובת הדר המושבות שודאי לא עונה על ההגדרה הזו וגם התח"צ שלה עדיף על זה של כפר גנים ג' (שיש דברים קצת יותר חשובים ממנה לפי olli3) וגם הגדיר את הצעד הזה להדר המושבות "כמעולה - פשוט מעולה".

אני יכול לקוות רק דבר אחד - שהאחראים לתחבורה הציבורית בפתח תקוה לא מתייעצים עם olli3.
ואין לי מה להוסיף.
 

olli3

New member
מנהל
נכון ורוב האנשים הולכים ברגל בין התחנות.

הבנתי אותך ואת גישתך ובאמת אין מה להוסיף...
אנשים שונאים החלפות לפי olli3 אבל אותו olli3 מציע להם ליסוע לתל אביב עם 53 + 10/92/98 + קו לתל אביב.
ומה שאני מציג זה קשקוש.

הדגש של משרד התחבורה הוא לשרת מקומות שאין אליהם תח"צ כלל וכלל או יישבוים שיש אליהם תח"צ בסדר גודל של נסיעה-שתיים ביום, אבל אותו olli3 הוא זה שפתח את השרשור הזה עם הודעה על צעד של אותו משרד תחבורה לטובת הדר המושבות שודאי לא עונה על ההגדרה הזו וגם התח"צ שלה עדיף על זה של כפר גנים ג' (שיש דברים קצת יותר חשובים ממנה לפי olli3) וגם הגדיר את הצעד הזה להדר המושבות "כמעולה - פשוט מעולה".

אני יכול לקוות רק דבר אחד - שהאחראים לתחבורה הציבורית בפתח תקוה לא מתייעצים עם olli3.
ואין לי מה להוסיף.
נכון ורוב האנשים הולכים ברגל בין התחנות.
הצגת את קו 53 כקו לא יעיל, אחת ההסתמכויות שלך הייתה על כך שאין לו תחנת החלפה נוחה עם קווים לת"א, אז קודם כל זה לא מדויק כי יש לו תחנה עם 82 ו366 ובשעות היוממים זה ממש לא רע הקישור הזה. בנוסף, אמרתי שאם זה כזה נורא ללכת בין התחנות, ניתן להחליף גם ל10/92/98 וכמובן גם ל82 אם רוצים למשל את 66 או 49.

האם הפתרון על מנת שקו 53 יקושר היטב לציר ז'בוטינסקי הוא העברתו דרך יצחק רבין? לטעמי פחות. השאלה היא מה הנוסעים חושבים ולא מה אתה ואני חושבים.

נכון, הצעד הזה בהחלט מעולה. לשכונת אם המושבות יש פוטנציאל מימוש נסיעה גדול יותר אל תחנת הרכבת ובנוסף קו 44 עם התדירות המזוויעה שלו, בהחלט זכאי לתוספת תדירות.

קישור בין שכונת אם המושבות לרכבת קריה אריה הוא קישור רצוי ומתבקש. קישור בין סביבת בלינסון לתחנת הרכבת בקריה אריה - גם מתבקש.

מכיוון שהמכרזים הישנים מקשים על יישום שיפורים, משתדלים לתפוס שתי ציפורים במכה אחת כמה שיותר ואומנם הקישור בין בלינסון לרכבת על ידי 53 לא משהו עקב הסיבובים באם המושבות, אבל זה עדיף מאשר רק קו 46.

בשורה התחתונה, עם כל הרצון של כולנו שיהיה הרבה יותר טוב, במכרזים הישנים זה ממש אבל ממש קשה לשנות משהו. כי אם השינוי לא יניב רווחים, זה יעלה המון כסף למשרד התחבורה, דבר שלא מאושר על ידי האוצר. זו גם הסיבה לקידוש ציר ז'בוטינסקי. וזאת הסיבה שדווקא במכרזים חדשים אתה רואה שינויים בקווים שונים שנוסעים במסלולים לא הכי כדאיים כלכלית.
 
אל תסלף את דבריי בבקשה

נכון ורוב האנשים הולכים ברגל בין התחנות.
הצגת את קו 53 כקו לא יעיל, אחת ההסתמכויות שלך הייתה על כך שאין לו תחנת החלפה נוחה עם קווים לת"א, אז קודם כל זה לא מדויק כי יש לו תחנה עם 82 ו366 ובשעות היוממים זה ממש לא רע הקישור הזה. בנוסף, אמרתי שאם זה כזה נורא ללכת בין התחנות, ניתן להחליף גם ל10/92/98 וכמובן גם ל82 אם רוצים למשל את 66 או 49.

האם הפתרון על מנת שקו 53 יקושר היטב לציר ז'בוטינסקי הוא העברתו דרך יצחק רבין? לטעמי פחות. השאלה היא מה הנוסעים חושבים ולא מה אתה ואני חושבים.

נכון, הצעד הזה בהחלט מעולה. לשכונת אם המושבות יש פוטנציאל מימוש נסיעה גדול יותר אל תחנת הרכבת ובנוסף קו 44 עם התדירות המזוויעה שלו, בהחלט זכאי לתוספת תדירות.

קישור בין שכונת אם המושבות לרכבת קריה אריה הוא קישור רצוי ומתבקש. קישור בין סביבת בלינסון לתחנת הרכבת בקריה אריה - גם מתבקש.

מכיוון שהמכרזים הישנים מקשים על יישום שיפורים, משתדלים לתפוס שתי ציפורים במכה אחת כמה שיותר ואומנם הקישור בין בלינסון לרכבת על ידי 53 לא משהו עקב הסיבובים באם המושבות, אבל זה עדיף מאשר רק קו 46.

בשורה התחתונה, עם כל הרצון של כולנו שיהיה הרבה יותר טוב, במכרזים הישנים זה ממש אבל ממש קשה לשנות משהו. כי אם השינוי לא יניב רווחים, זה יעלה המון כסף למשרד התחבורה, דבר שלא מאושר על ידי האוצר. זו גם הסיבה לקידוש ציר ז'בוטינסקי. וזאת הסיבה שדווקא במכרזים חדשים אתה רואה שינויים בקווים שונים שנוסעים במסלולים לא הכי כדאיים כלכלית.
אל תסלף את דבריי בבקשה
לא כתבתי שאין לו תחנת החלפה נוחה עם קווים לת"א. אני מכיר היטב את התחנות ברחוב קפלן.
כתבתי במפורש לגבי התחנות לכוון תל אביב בז'בוטינסקי.

גם אם אנחנו לא מסכימים, אני מצפה שההתייחסות תהיה לדברי כפי שהם ולא כפי שנוח לקרוא אותם.

לגבי לא כזה נורא ללכת בין התחנות - אתה היית זה שכתב בעבר בהקשר לשרשורי הכוונה שהמעבר בין התחנות בז'בוטינסקי לתחנה בשניידר לא נוחה. אתה אולי שכחת או לא נוח לך לזכור, אבל אחד החסרונות שלי זה שלי יש זכרון לא רע.

ולגבי המכרזים הישנים - שוב הטיעון הזה - יש לי שאלה שכבר שאלתי אבל לא קיבלתי תשובה.
אולי אתה (שיודע הכל הכי טוב) תדע להשיב עליה (וזו בעצם הסיבה העיקרית שאני כותב את התגובה הזו): האם המכרז החדדדדדדששששששששש אמור לכלול את קווי פ"ת-ת"א?
כי אם לא ואלה נשארים בכל מקרה בדן, הטיעון "מכרז ישן" לא רלוונטי.
איזה טריגר יגרום לחברת דן לשנות משהו?

ותגיד לי? זה מתבקש וההוא מתבקש? האם לדעתך יש גם משהו שמתבקש בהקשר של כפר גנים ג'? או שלגביה לא מתבקש שום דבר?
אממ..בעצם כבר כתבת...יש דברים יותר חשובים..אפילו לשפר תדירות של קו עם תדירות ("מזוויעה") של פעמים בשעה ולהאריך קו נוסף עבור שכונה שכבר יש לה קישור לרכבת קו וגם קו ישיר לתל אביב עם 14 נסיעות ביום יותר חשוב מלשפר לשכונה עם קו אחד ברוב שעות היום ועם 6 נסיעות יומיות נוספות (בכוון מערב, בכוון מזרח פחות נסיעות) בלבד של קווים אחרים (כולל 3 בלבד לת"א).
זה סדר העדיפויות של olli3.
 

olli3

New member
מנהל
אגיב ברצינות, למרות שהצפת כאן ברמה קשה.

אל תסלף את דבריי בבקשה
לא כתבתי שאין לו תחנת החלפה נוחה עם קווים לת"א. אני מכיר היטב את התחנות ברחוב קפלן.
כתבתי במפורש לגבי התחנות לכוון תל אביב בז'בוטינסקי.

גם אם אנחנו לא מסכימים, אני מצפה שההתייחסות תהיה לדברי כפי שהם ולא כפי שנוח לקרוא אותם.

לגבי לא כזה נורא ללכת בין התחנות - אתה היית זה שכתב בעבר בהקשר לשרשורי הכוונה שהמעבר בין התחנות בז'בוטינסקי לתחנה בשניידר לא נוחה. אתה אולי שכחת או לא נוח לך לזכור, אבל אחד החסרונות שלי זה שלי יש זכרון לא רע.

ולגבי המכרזים הישנים - שוב הטיעון הזה - יש לי שאלה שכבר שאלתי אבל לא קיבלתי תשובה.
אולי אתה (שיודע הכל הכי טוב) תדע להשיב עליה (וזו בעצם הסיבה העיקרית שאני כותב את התגובה הזו): האם המכרז החדדדדדדששששששששש אמור לכלול את קווי פ"ת-ת"א?
כי אם לא ואלה נשארים בכל מקרה בדן, הטיעון "מכרז ישן" לא רלוונטי.
איזה טריגר יגרום לחברת דן לשנות משהו?

ותגיד לי? זה מתבקש וההוא מתבקש? האם לדעתך יש גם משהו שמתבקש בהקשר של כפר גנים ג'? או שלגביה לא מתבקש שום דבר?
אממ..בעצם כבר כתבת...יש דברים יותר חשובים..אפילו לשפר תדירות של קו עם תדירות ("מזוויעה") של פעמים בשעה ולהאריך קו נוסף עבור שכונה שכבר יש לה קישור לרכבת קו וגם קו ישיר לתל אביב עם 14 נסיעות ביום יותר חשוב מלשפר לשכונה עם קו אחד ברוב שעות היום ועם 6 נסיעות יומיות נוספות (בכוון מערב, בכוון מזרח פחות נסיעות) בלבד של קווים אחרים (כולל 3 בלבד לת"א).
זה סדר העדיפויות של olli3.
אגיב ברצינות, למרות שהצפת כאן ברמה קשה.
אם הנושא לא היה חשוב לי, לא הייתי מבזבז כל כך הרבה זמן על לכתוב, להגיב ולעדכן.

זה אכן יותר נוח להחליף באותה התחנה וכשיש אפשרות לעשות את זה והאפשרות הזו תדירה, אני לא רואה טעם להחליף בצורה שפחות נוחה על ידי הליכה בין תחנות. זה נכון לגבי כל מקום ברחבי הארץ.

לגבי המכרז - אין לי מושג. משרד התחבורה מתעקש להשאיר אותנו בעלטה ולא לתת לנו לעיין במכרזים לפני פרסומם כדי שנוכל להציע הצעות שונות וכו'.

לגבי מה כפר גנים ג' צריכה:

1. קישור מהיר דרך 471 ואלוף שדה לת"א בדומה לקו 168/56.
2. קישור סדיר לתל השומר ובר אילן.
3. קישור סדיר לקרית אונו. קו שכזה יכול להתחיל ביהוד/אור יהודה דרך קרית אונו, העצמאות בכפר גנים והמשך דרך מרכז העיר בפתח תקווה אל המרכזית.
4. קישור סדיר בין שכונות דרום פתח תקווה ממזרח ועד מערב אל קרית מטלון וקרית אריה.

מכיוון שקווים ישירים מהשכונות הדרומיות אל תחנות הרכבת של פתח תקווה הן בגדר חלום שלא יתגשם - אני לא מעלה את הנושא הזה בכלל.

זה מאד פשוט וגם אתה אומר את זה. קו אוטובוס שייקח לו זמן רב עד אשר יגיע אל תחנת הרכבת - לא ימשוך נוסעים. ולא מקימים קווים מהירים אל תחנות הרכבת וזו עובדה. לכן, בכל הנושא הזה אין ממש למה לצפות - סורי.
 
אם 1 היה קיים לא היה צורך במה שאתה מגדיר

אגיב ברצינות, למרות שהצפת כאן ברמה קשה.
אם הנושא לא היה חשוב לי, לא הייתי מבזבז כל כך הרבה זמן על לכתוב, להגיב ולעדכן.

זה אכן יותר נוח להחליף באותה התחנה וכשיש אפשרות לעשות את זה והאפשרות הזו תדירה, אני לא רואה טעם להחליף בצורה שפחות נוחה על ידי הליכה בין תחנות. זה נכון לגבי כל מקום ברחבי הארץ.

לגבי המכרז - אין לי מושג. משרד התחבורה מתעקש להשאיר אותנו בעלטה ולא לתת לנו לעיין במכרזים לפני פרסומם כדי שנוכל להציע הצעות שונות וכו'.

לגבי מה כפר גנים ג' צריכה:

1. קישור מהיר דרך 471 ואלוף שדה לת"א בדומה לקו 168/56.
2. קישור סדיר לתל השומר ובר אילן.
3. קישור סדיר לקרית אונו. קו שכזה יכול להתחיל ביהוד/אור יהודה דרך קרית אונו, העצמאות בכפר גנים והמשך דרך מרכז העיר בפתח תקווה אל המרכזית.
4. קישור סדיר בין שכונות דרום פתח תקווה ממזרח ועד מערב אל קרית מטלון וקרית אריה.

מכיוון שקווים ישירים מהשכונות הדרומיות אל תחנות הרכבת של פתח תקווה הן בגדר חלום שלא יתגשם - אני לא מעלה את הנושא הזה בכלל.

זה מאד פשוט וגם אתה אומר את זה. קו אוטובוס שייקח לו זמן רב עד אשר יגיע אל תחנת הרכבת - לא ימשוך נוסעים. ולא מקימים קווים מהירים אל תחנות הרכבת וזו עובדה. לכן, בכל הנושא הזה אין ממש למה לצפות - סורי.
אם 1 היה קיים לא היה צורך במה שאתה מגדיר
כחלום שלא יתגשם.
אבל 1 הוא חלום יותר רחוק ומדוע?
מכיוון שחברת דן שולטת על קווי פ"ת-ת"א ולא מן הנמנע שהמכרז לא ישנה זאת.
מישהו (זוכר מי?) אמר בעבר שדן זו החברה ששונאת יותר מכולם קווים מהירים.
הראיה אלה קווי ראש העין - תל אביב שדן עושה טובה שבכלל מקיימת אותם בתדירות "הנהדרת" שלהם.
את קו 566 הלילי המהיר איזו חברה מקיימת? קווים...
לכן, בניגוד לדיעה הרווחת בפורום. אני יותר מאמין במה שקשור לחברות החדשות, כולל קווים, מאשר לחברת דן.
אפילו בקו 350 רואים את הנטייה הזו של דן, לא רק בכך שהוא נוסע בז'בוטינסקי, אלא בכך שהתחנות שלו בז'בוטינסקי בבני ברק וברמת גן רבות יותר אפילו ממספר התחנות של קו 50.

אני לא מאמין שדן תעשה קווים מהירים. אם וכאשר יוציאו ממנה את קווי פ"ת-ת"א וזה יקרה רק אם קווים אלו ייכללו במכרז, אתחיל להאמין.
לכן השאלה הבסיסית הזו האם קווי פ"ת-ת"א כלולים במכרז כל כך חשובה.

ברור שאם יהיה קו מהיר משכונות דרום פתח תקוה לתחנת רכבת בתל אביב, לא יהיה צורך בקו מהיר מהשכונות הללו לתחנת רכבת בפתח תקוה. אבל הקווים המהירים הללו לתל אביב הם חלום לא פחות רחוק כל עוד דן היא החברה שצריכה ליצור אותם.
 

olli3

New member
מנהל
דן שונאת קווים לא רווחיים.

אם 1 היה קיים לא היה צורך במה שאתה מגדיר
כחלום שלא יתגשם.
אבל 1 הוא חלום יותר רחוק ומדוע?
מכיוון שחברת דן שולטת על קווי פ"ת-ת"א ולא מן הנמנע שהמכרז לא ישנה זאת.
מישהו (זוכר מי?) אמר בעבר שדן זו החברה ששונאת יותר מכולם קווים מהירים.
הראיה אלה קווי ראש העין - תל אביב שדן עושה טובה שבכלל מקיימת אותם בתדירות "הנהדרת" שלהם.
את קו 566 הלילי המהיר איזו חברה מקיימת? קווים...
לכן, בניגוד לדיעה הרווחת בפורום. אני יותר מאמין במה שקשור לחברות החדשות, כולל קווים, מאשר לחברת דן.
אפילו בקו 350 רואים את הנטייה הזו של דן, לא רק בכך שהוא נוסע בז'בוטינסקי, אלא בכך שהתחנות שלו בז'בוטינסקי בבני ברק וברמת גן רבות יותר אפילו ממספר התחנות של קו 50.

אני לא מאמין שדן תעשה קווים מהירים. אם וכאשר יוציאו ממנה את קווי פ"ת-ת"א וזה יקרה רק אם קווים אלו ייכללו במכרז, אתחיל להאמין.
לכן השאלה הבסיסית הזו האם קווי פ"ת-ת"א כלולים במכרז כל כך חשובה.

ברור שאם יהיה קו מהיר משכונות דרום פתח תקוה לתחנת רכבת בתל אביב, לא יהיה צורך בקו מהיר מהשכונות הללו לתחנת רכבת בפתח תקוה. אבל הקווים המהירים הללו לתל אביב הם חלום לא פחות רחוק כל עוד דן היא החברה שצריכה ליצור אותם.
דן שונאת קווים לא רווחיים.
יוצא שרוב הקווים המהירים - לא רווחיים, כי תחלופת הנוסעים בהם קטנה יותר.

אבל, כאשר יש קו מהיר ורווחי (כמו 140 או 141 למשל), הם ששים להפעיל אותו אם כי גם במצב נסיעה שהוא יהיה מלא. אותו הדבר לגבי 366 או 49.

להערכתי לא יוציאו את דן מקווי פתח תקווה - ת"א, גם עקב סדר הגודל העצום של המכונות והנהגים וגם בשל כך שבלי מפרקיות, תהיה שם זוועת עולם ומשרד התחבורה כבר הבין שיש קווים שצריכים לפעול על ידי מפרקיות ושיש קווים בין עירוניים שצריכים לפעול עם אוטובוסים ארוכים (61 מקומות ישיבה).

יש לי הרגשה שגם בקו 350 יגעו ויוסיפו נסיעות ולא בעוד זמן רחוק. אומנם מאד לא סביר שישנו לו את המסלול, אבל תוספת נסיעות ל350, תאפשר החלפה ל56/168 בבר אילן וכן ל43 לת"א ובת ים ו143 לחולון ובת ים - בהחלט שימושי. וגם כמובן ל164 לכיוון רחובות וקישור בין עירוני לירושלים וערים שונות ברחבי ישראל מבר אילן/קוקה קולה.

לטעמי בסופו של דבר 350 יהיה דומה ל366 או 166 מבחינת תדירות ושעות נסיעה. מן הסתם שגם אני הייתי רוצה שהוא יפעל כל היום, גם במחיר של נסיעה דרך ז'בוטינסקי - לפחות שיוציא אנשים לכיוון בר אילן/כביש גהה על מנת להחליף אבל זה לצערי לא משהו שיקרה כל כך מהר והאמת שדיי ברור לי שבמהלך שעות היום שאינן שעות היוממים - לא יסעו בו הרבה אנשים ואלו הסיבות ש166 ו366 לא פועלים כל היום.
 
אז אתה מבין את הטענה שלי? אם זה לא כלול במכרז

דן שונאת קווים לא רווחיים.
יוצא שרוב הקווים המהירים - לא רווחיים, כי תחלופת הנוסעים בהם קטנה יותר.

אבל, כאשר יש קו מהיר ורווחי (כמו 140 או 141 למשל), הם ששים להפעיל אותו אם כי גם במצב נסיעה שהוא יהיה מלא. אותו הדבר לגבי 366 או 49.

להערכתי לא יוציאו את דן מקווי פתח תקווה - ת"א, גם עקב סדר הגודל העצום של המכונות והנהגים וגם בשל כך שבלי מפרקיות, תהיה שם זוועת עולם ומשרד התחבורה כבר הבין שיש קווים שצריכים לפעול על ידי מפרקיות ושיש קווים בין עירוניים שצריכים לפעול עם אוטובוסים ארוכים (61 מקומות ישיבה).

יש לי הרגשה שגם בקו 350 יגעו ויוסיפו נסיעות ולא בעוד זמן רחוק. אומנם מאד לא סביר שישנו לו את המסלול, אבל תוספת נסיעות ל350, תאפשר החלפה ל56/168 בבר אילן וכן ל43 לת"א ובת ים ו143 לחולון ובת ים - בהחלט שימושי. וגם כמובן ל164 לכיוון רחובות וקישור בין עירוני לירושלים וערים שונות ברחבי ישראל מבר אילן/קוקה קולה.

לטעמי בסופו של דבר 350 יהיה דומה ל366 או 166 מבחינת תדירות ושעות נסיעה. מן הסתם שגם אני הייתי רוצה שהוא יפעל כל היום, גם במחיר של נסיעה דרך ז'בוטינסקי - לפחות שיוציא אנשים לכיוון בר אילן/כביש גהה על מנת להחליף אבל זה לצערי לא משהו שיקרה כל כך מהר והאמת שדיי ברור לי שבמהלך שעות היום שאינן שעות היוממים - לא יסעו בו הרבה אנשים ואלו הסיבות ש166 ו366 לא פועלים כל היום.
אז אתה מבין את הטענה שלי? אם זה לא כלול במכרז
ולא יקרה בזמן הקרוב, איזה טריגר יגרום לזה כן לקרות מתישהו?
בדיוק בגלל זה "קווים מהירים" שאתה רואה כפתרון לי נראים כחלום רחוק יותר וישים פחות מקישור לרכבת.
אני מקווה שאני טועה, אבל אני לא רואה שללא חוזה חדש לגמרי לגבי קווי פתח תקוה תל אביב וראש העין תל אביב (אפילו אם הוא יהיה עם חברת דן) יתבצע שינוי מהותי.
חייבים להשאיר בדן בגלל מפרקיות - שישאירו בדן, אבל בתנאי "מכרז חדש".
אי אפשר להחזיק את החבל משני קצותיו.
וקווים שדן שונאת - שיעבירו למפעיל אחר גם אם הם אמורים להיות באחריותה.
הנוסעים לא צריכים לסבול משגיונותיה של חברת דן.
 

olli3

New member
מנהל
מבין ומסכים. יחד עם זאת, זה יקרה.

אז אתה מבין את הטענה שלי? אם זה לא כלול במכרז
ולא יקרה בזמן הקרוב, איזה טריגר יגרום לזה כן לקרות מתישהו?
בדיוק בגלל זה "קווים מהירים" שאתה רואה כפתרון לי נראים כחלום רחוק יותר וישים פחות מקישור לרכבת.
אני מקווה שאני טועה, אבל אני לא רואה שללא חוזה חדש לגמרי לגבי קווי פתח תקוה תל אביב וראש העין תל אביב (אפילו אם הוא יהיה עם חברת דן) יתבצע שינוי מהותי.
חייבים להשאיר בדן בגלל מפרקיות - שישאירו בדן, אבל בתנאי "מכרז חדש".
אי אפשר להחזיק את החבל משני קצותיו.
וקווים שדן שונאת - שיעבירו למפעיל אחר גם אם הם אמורים להיות באחריותה.
הנוסעים לא צריכים לסבול משגיונותיה של חברת דן.
מבין ומסכים. יחד עם זאת, זה יקרה.
משרד התחבורה כן רואה את הצרכים והוא כן פועל לשינוי של דברים למורת רוחה של חברת דן.

לכן אני באמת חושב שלא רחוק היום בו קו 350 יהיה בעל יותר נסיעות אם כי באותו המסלול.
 
אתה מתמצה בקבוצות בפייסבוק, נכון?

אתה לא שם לב שאף אחד כמעט לא מגיב לך?
תחשוב למה זה ככה...

הלוואי ואנשים היו נוסעים ברכבת עם היה להם אוטובוס אל תחנת הרכבת, עובדתית הם לא עושים את זה בהמוניהם אלא בקמצוציהם.

אכן, אני לא תומך נלהב של הגעה עם רכב אל תחנת הרכבת, אבל אני לא יכול להכריח אנשים לעלות על אוטובוסים כדי להגיע אל תחנות רכבת שתקועות בחורים.

כשתחנת הרכבת נמצאת במיקום מרכזי, גם ככה יעברו דרכה המון אוטובוסים. אבל כשהיא תקועה בחור ומדובר בעיר של 200 אלף תושבים, אז זה בזבוז תשומות משווע על מנת לקשר כל שכונה אל תחנת הרכבת.

מה כל כך רע באוטובוסים? מה כל כך דחוף לרשת את כל פתח תקווה אל תחנות הרכבת שלה? כאילו שהמוני תושבי פתח תקווה יעלו על האוטובוסים האלו אל תחנות הרכבת - לא יקרה, צא מהסרט שלך. מה שונה פתח תקווה מאשדוד? מנתניה? מראש העין? התחנות של פתח תקווה הן לא כמו תחנות רכבת בערים אחרות שנמצאות במיקום מרכזי ונגיש.

תושבי כפר גנים ג' ותושבי דרום מזרח פתח תקווה שרוצים להגיע לגוש דן, בהחלט יעדיפו לנסוע באוטובוס מהיר לגוש דן מאשר לנסוע לאחת מתחנות הרכבת בפתח תקווה.

ואתה יודע מה? גם תושבי כפר גנים ג' שיתאפשר להם להגיע מהר לעזריאלי וצריכים להגיע לחיפה או לבאר שבע, יעדיפו לעשות זאת דרך עזריאלי.

והדוגמאות שנתתי לך, כאילו שאני לא יודע היכן נמצאות התחנות של קו 56. ואתה מגזים ב-10 דקות הליכה, בחייאת, רק שבוע שעבר הלכתי ברגל מבר אילן לאיזור כיכר קפלינסקי וזה לקח לי 32 דקות. כשמהאיזור של כיכר קפלינסקי לתחנה שבכביש 471 פינת יצחק רבין ההליכה לקחה 9 דקות. אז בוא ונהיה מציאותיים, הבניין הכי קרוב, ההליכה ממנו עומדת על 4 דקות והלכתי את זה.

לגבי התדירות הפנומנלית של 187/287 ו350 - נכון, מסכים לחלוטין. ציינתי שזה קיים וזה עדיף על נסיעה אל תחנת הרכבת ובבר אילן לא חסר קווים לרחבי גוש דן, בין אם מדובר על 43 של דן ובין אם מדובר על 143 המהיר של אגד ובין אם מדובר על 56 או 168 שפחות תדירים אבל בהחלט שווה להמתין להם מאשר לנסוע מכפר גנים ג' עם 53 לשניידר כדי להחליך לקו כלשהו בבלינסון כדי לנסוע בציר ז'בוטינסקי לת"א רק כדי להגיע לאיזורים כמו עזריאלי או בית מעריב וכו'.

אף פעם לא טענתי שהמצב הנוכחי טוב. ההיפך. אני רק לא מבין את ההתעקשות שלך על רכבות.

ואתה ממשיך להתעלם בנחרצות מערים שתחנות הרכבת שלהן תקועות בחורים שמקושרים על ידי 3-4-5 קווי אוטובוס מהירים מהשכונות ובחזרה שאף אוטובוס מהקווים האלו לא מלא, בקושי חצי מלא בישיבה.

אז כן, אני לא רואה שום סיבה שבעולם, במיוחד לאור פער המחירים העצום בין אוטובוס לרכבת שהופך להיות כאן מוכפל עקב הצורך לשלם בנפרד גם לאוטובוס וגם לרכבת את תושבי פתח תקווה צובאים על אוטובוסים מהירים אל תחנות הרכבת שלה. וכשהיום הזה יגיע והוא יגיע, אתה תראה שאתה תוכל לבחור יום יום באיזה מושב בא לך לשבת.

לכן, אני שב ומדגיש. זה בזבוז משאבים עצום לטפל בהזנה לרכבת שמספר המשתמשים יהיה נמוך לעומת פשוט לקשר את האנשים ביעילות למיקומים מבוקשים וזהו. על פי המודל שלך, כל קווי בת ים - ת"א (אוטובוסים) היו צריכים להתרוקן מאנשים שעוברים לרכבת - לא קרה.
אתה מתמצה בקבוצות בפייסבוק, נכון?
אני מניח שאתה מכיר את הקבוצה "משפרים את התחבורה הציבורית בפתח תקווה, קרית אונו והסביבה".

בפוסט הפותח בקבוצה הזו (פוסט מודגש) איתי חיים רשם את הדברים הבאים:
"משימות רבות לפנינו: שיפור הנגישות מהדר גנים ועמישב לבר-אילן ודרום תל-אביב, שיפור הנגישות מכפר גנים ג' לאונ' בר-אילן, הסטת קווים או תגבור לציר מכבית ואם המושבות, קו מקוצר בין שכונת אם-המושבות למרכז העיר, קישור בין שכונות המזרח לתחנת סגולה ומרכז העיר לתחנת הרכבת בקרית אריה, תוספת נסיעות בקווי אלעד-פתח תקווה, אימוץ תוכנית תחבורתית של משתמשי התחבורה בראש-העין."

תגיד לי, איתי חיים רשם שטויות? קישור בין שכונות המזרח לתחנת סגולה? בין מרכז העיר לתחנת הרכבת בקרית אריה? זה בזבוז משאבים עצום שאיתי חיים מציע?

באותה קבוצה, היום, דני קומיסר העלה מחדש בפוסט תמונה של "אמנה למועמד/ת לראשות העיר פתח תקווה התחייבות לקידום תחבורה בת קיימא"
באמנה הזו רשומים הסעיפים הבאים:
"חיבור מהיר ממרכז העיר לשכונות נווה גן ואם המושבות לתחנת הרכבת קרית אריה"
"חיבור משכונות הדרום והמזרח לתל אביב דרך אוניברסיטת בר-אילן וציר אלוף שדה"
"חיבור יעיל בין שכונות העיר השונות (בעיקר מזרח העיר) לתחנת רכבת סגולה"

באמנה הזו רשומות שטויות? האמנה, שבראשה מתנוסס לוגו ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל, קוראת לבזבוז משאבים עצום?

ביקשת ממני לחשוב מדוע כמעט אף אחד לא מגיב לי.
חשבתי והגעתי למסקנה מוזרה: כי יודעים שאני צודק.
אם באמת מה שכתבתי אלה שטויות במיץ עגבניות, לאנשים היה תענוג להגיב על השטויות וללגלג עליהם. זה טבע האדם. לאנשים הרבה יותר קשה לכתוב "אתה צודק".
 

olli3

New member
מנהל
זה פשוט מאד.

אתה מתמצה בקבוצות בפייסבוק, נכון?
אני מניח שאתה מכיר את הקבוצה "משפרים את התחבורה הציבורית בפתח תקווה, קרית אונו והסביבה".

בפוסט הפותח בקבוצה הזו (פוסט מודגש) איתי חיים רשם את הדברים הבאים:
"משימות רבות לפנינו: שיפור הנגישות מהדר גנים ועמישב לבר-אילן ודרום תל-אביב, שיפור הנגישות מכפר גנים ג' לאונ' בר-אילן, הסטת קווים או תגבור לציר מכבית ואם המושבות, קו מקוצר בין שכונת אם-המושבות למרכז העיר, קישור בין שכונות המזרח לתחנת סגולה ומרכז העיר לתחנת הרכבת בקרית אריה, תוספת נסיעות בקווי אלעד-פתח תקווה, אימוץ תוכנית תחבורתית של משתמשי התחבורה בראש-העין."

תגיד לי, איתי חיים רשם שטויות? קישור בין שכונות המזרח לתחנת סגולה? בין מרכז העיר לתחנת הרכבת בקרית אריה? זה בזבוז משאבים עצום שאיתי חיים מציע?

באותה קבוצה, היום, דני קומיסר העלה מחדש בפוסט תמונה של "אמנה למועמד/ת לראשות העיר פתח תקווה התחייבות לקידום תחבורה בת קיימא"
באמנה הזו רשומים הסעיפים הבאים:
"חיבור מהיר ממרכז העיר לשכונות נווה גן ואם המושבות לתחנת הרכבת קרית אריה"
"חיבור משכונות הדרום והמזרח לתל אביב דרך אוניברסיטת בר-אילן וציר אלוף שדה"
"חיבור יעיל בין שכונות העיר השונות (בעיקר מזרח העיר) לתחנת רכבת סגולה"

באמנה הזו רשומות שטויות? האמנה, שבראשה מתנוסס לוגו ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל, קוראת לבזבוז משאבים עצום?

ביקשת ממני לחשוב מדוע כמעט אף אחד לא מגיב לי.
חשבתי והגעתי למסקנה מוזרה: כי יודעים שאני צודק.
אם באמת מה שכתבתי אלה שטויות במיץ עגבניות, לאנשים היה תענוג להגיב על השטויות וללגלג עליהם. זה טבע האדם. לאנשים הרבה יותר קשה לכתוב "אתה צודק".
זה פשוט מאד.
גם עם איתי וגם עם דני דיברתי אתמול. עם איתי דיברתי בעיקר על פתח תקווה.

לא סתם קישור השכונות לתחנת סגולה נמצא בסוף. כי יש דברים שלא רק לטעמי חשובים יותר לתושבי פתח תקווה. כי גם איתי וגם דני יודעים שאנשים לא יסעו במיוחד לתחנת רכבת רק כדי לשלם עוד כסף לנסיעה לת"א או לגוש דן.

אתה יחיד סגולה, אתה תבחר לנסוע באוטובוס אל תחנת הרכבת ואז לשלם עוד כסף בעבור נסיעה ברכבת. אבל כמה אנשים אחרים יעשו זאת? ואלו שבאים לתחנות הרכבת ברכבם הפרטי - ימשיכו לעשות זאת. מדוע? כי הסיבות לנסיעתם ברכבת מלכתחילה הן: מהירות הנסיעה בראש ובראשונה ונוחות הנסיעה. להם זה פחות משנה כמה הם ישלמו על הנסיעה, הזמן שלהם שווה כסף והם מוכנים לשלם יותר כדי להגיע מהר יותר. אבל רוב האנשים הפשוטים, לא מוכנים לשלם כל כך הרבה יותר כדי להגיע מהר יותר.
 
גם איתי וגם דני יודעים שאנשים לא יסעו במיוחד

זה פשוט מאד.
גם עם איתי וגם עם דני דיברתי אתמול. עם איתי דיברתי בעיקר על פתח תקווה.

לא סתם קישור השכונות לתחנת סגולה נמצא בסוף. כי יש דברים שלא רק לטעמי חשובים יותר לתושבי פתח תקווה. כי גם איתי וגם דני יודעים שאנשים לא יסעו במיוחד לתחנת רכבת רק כדי לשלם עוד כסף לנסיעה לת"א או לגוש דן.

אתה יחיד סגולה, אתה תבחר לנסוע באוטובוס אל תחנת הרכבת ואז לשלם עוד כסף בעבור נסיעה ברכבת. אבל כמה אנשים אחרים יעשו זאת? ואלו שבאים לתחנות הרכבת ברכבם הפרטי - ימשיכו לעשות זאת. מדוע? כי הסיבות לנסיעתם ברכבת מלכתחילה הן: מהירות הנסיעה בראש ובראשונה ונוחות הנסיעה. להם זה פחות משנה כמה הם ישלמו על הנסיעה, הזמן שלהם שווה כסף והם מוכנים לשלם יותר כדי להגיע מהר יותר. אבל רוב האנשים הפשוטים, לא מוכנים לשלם כל כך הרבה יותר כדי להגיע מהר יותר.
גם איתי וגם דני יודעים שאנשים לא יסעו במיוחד
לתחנת רכבת רק כדי לשלם עוד כסף על נסיעה לת"א או לגוש דן, אבל איתי ודני רוצים קו שיחבר את מרכז העיר (שממנה יש כמה וכמה קווים לגוש דן ולתל אביב) אל תחנת קרית אריה...
נציג של ועד שכונה כתב כאן ורשם שהוא ביקש את הארכת קו 53 (ואני יודע היטב למה - כי תושבים מהשכונה שהוא מייצג מבקשים תקופה ארוכה קישור לתחנת קרית אריה).
אבל אני יחיד סגולה לפי olli3.

אני אפסיק כעת את הדיונים הפומביים עם olli3 על התחבורה הציבורית בפתח תקוה, כי אני מרגיש שהדיונים הללו נותנים לו במה לכתוב דברים שעלולים להזיק למטרה שלי.
 

olli3

New member
מנהל
איזה כיף שאתה ותושבי שכונתך רואים רק את עצמם.

גם איתי וגם דני יודעים שאנשים לא יסעו במיוחד
לתחנת רכבת רק כדי לשלם עוד כסף על נסיעה לת"א או לגוש דן, אבל איתי ודני רוצים קו שיחבר את מרכז העיר (שממנה יש כמה וכמה קווים לגוש דן ולתל אביב) אל תחנת קרית אריה...
נציג של ועד שכונה כתב כאן ורשם שהוא ביקש את הארכת קו 53 (ואני יודע היטב למה - כי תושבים מהשכונה שהוא מייצג מבקשים תקופה ארוכה קישור לתחנת קרית אריה).
אבל אני יחיד סגולה לפי olli3.

אני אפסיק כעת את הדיונים הפומביים עם olli3 על התחבורה הציבורית בפתח תקוה, כי אני מרגיש שהדיונים הללו נותנים לו במה לכתוב דברים שעלולים להזיק למטרה שלי.
איזה כיף שאתה ותושבי שכונתך רואים רק את עצמם.
כיף לא? כי בכל אשכול פתח תקווה - בקעת אונו, הדבר שהכי חשוב הוא קישור כפר גנים ג' לתחנת הרכבת קרית אריה.

מה שקורה עם וועדי השכונות, זה בדיוק מה שקורה עם ראשי ערים במטרופולין גוש דן. כל אחד רוצה דברים אחרים ואף אחד לא מסתכל בראיה מערכתית מלאה של כל גוש דן.

אני מעדיף שהכסף ילך לאנשים שנכון להיום תחנת האוטובוס הכי קרובה לביתם נמצאת מרחק הליכה של 2-5 קילומטרים מביתם מאשר לתושבי כפר גנים ג' שכל כך מסכנים וסובלים בללכת גם חצי שעה לתחנה של קו 56, בסדר?

אם יש אנשים שהולכים כל יום חצי שעה ויותר לתחנת האוטובוס הקרובה לבתיהם, למה תושבי כפר גנים ג' לא יכולים להיות בדיוק כמוהם?

אבל כפר גנים ג' וכפר גנים ג' וכפר גנים ג' זה מרכז העולם והם השכונה הכי מסכנה בכל מדינת ישראל.

איתי ודני רוצים קו שיקשר את מרכז העיר לרכבת קרית אריה, אחרי ששאר הדברים היותר דחופים יקרו. אתה יכול לשאול אותם בעצמך, מה עומד בסדר העדיפות שלהם.
 
אז אם כך למה אתה בעד שכסף ילך לתושבי

איזה כיף שאתה ותושבי שכונתך רואים רק את עצמם.
כיף לא? כי בכל אשכול פתח תקווה - בקעת אונו, הדבר שהכי חשוב הוא קישור כפר גנים ג' לתחנת הרכבת קרית אריה.

מה שקורה עם וועדי השכונות, זה בדיוק מה שקורה עם ראשי ערים במטרופולין גוש דן. כל אחד רוצה דברים אחרים ואף אחד לא מסתכל בראיה מערכתית מלאה של כל גוש דן.

אני מעדיף שהכסף ילך לאנשים שנכון להיום תחנת האוטובוס הכי קרובה לביתם נמצאת מרחק הליכה של 2-5 קילומטרים מביתם מאשר לתושבי כפר גנים ג' שכל כך מסכנים וסובלים בללכת גם חצי שעה לתחנה של קו 56, בסדר?

אם יש אנשים שהולכים כל יום חצי שעה ויותר לתחנת האוטובוס הקרובה לבתיהם, למה תושבי כפר גנים ג' לא יכולים להיות בדיוק כמוהם?

אבל כפר גנים ג' וכפר גנים ג' וכפר גנים ג' זה מרכז העולם והם השכונה הכי מסכנה בכל מדינת ישראל.

איתי ודני רוצים קו שיקשר את מרכז העיר לרכבת קרית אריה, אחרי ששאר הדברים היותר דחופים יקרו. אתה יכול לשאול אותם בעצמך, מה עומד בסדר העדיפות שלהם.
אז אם כך למה אתה בעד שכסף ילך לתושבי
הדר המושבות?
 
מגיע להם קישור יותר טוב לרכבת מאשר מגיע

כי מגיע להם יותר ממה שמגיע לכפר גנים ג'.
מגיע להם קישור יותר טוב לרכבת מאשר מגיע
לכפר גנים ג' קישור בכלל למחלף אלוף שדה?
הכסף צריך ללכת קודם להוספת נסיעה כל שעה על שתיים קיימות מאשר כינון נסיעות שלא קיימות כלל?
לא כל כך מסתדר עם ההכרזות שלך.
אבל שיהיה...
 

olli3

New member
מנהל
זה היה בציניות.

מגיע להם קישור יותר טוב לרכבת מאשר מגיע
לכפר גנים ג' קישור בכלל למחלף אלוף שדה?
הכסף צריך ללכת קודם להוספת נסיעה כל שעה על שתיים קיימות מאשר כינון נסיעות שלא קיימות כלל?
לא כל כך מסתדר עם ההכרזות שלך.
אבל שיהיה...
זה היה בציניות.
 
אההה....אופס......שכחתי לגמרי

איזה כיף שאתה ותושבי שכונתך רואים רק את עצמם.
כיף לא? כי בכל אשכול פתח תקווה - בקעת אונו, הדבר שהכי חשוב הוא קישור כפר גנים ג' לתחנת הרכבת קרית אריה.

מה שקורה עם וועדי השכונות, זה בדיוק מה שקורה עם ראשי ערים במטרופולין גוש דן. כל אחד רוצה דברים אחרים ואף אחד לא מסתכל בראיה מערכתית מלאה של כל גוש דן.

אני מעדיף שהכסף ילך לאנשים שנכון להיום תחנת האוטובוס הכי קרובה לביתם נמצאת מרחק הליכה של 2-5 קילומטרים מביתם מאשר לתושבי כפר גנים ג' שכל כך מסכנים וסובלים בללכת גם חצי שעה לתחנה של קו 56, בסדר?

אם יש אנשים שהולכים כל יום חצי שעה ויותר לתחנת האוטובוס הקרובה לבתיהם, למה תושבי כפר גנים ג' לא יכולים להיות בדיוק כמוהם?

אבל כפר גנים ג' וכפר גנים ג' וכפר גנים ג' זה מרכז העולם והם השכונה הכי מסכנה בכל מדינת ישראל.

איתי ודני רוצים קו שיקשר את מרכז העיר לרכבת קרית אריה, אחרי ששאר הדברים היותר דחופים יקרו. אתה יכול לשאול אותם בעצמך, מה עומד בסדר העדיפות שלהם.
אההה....אופס......שכחתי לגמרי
לא אני הזכרתי לראשונה בשרשור הזה את כפר גנים ג'. אני דיברתי באופן כללי על כלל פתח תקוה.
מי הזכיר אותה לראשונה ועוד באיזה אופן:
ה-שכונות אם המושבות וכפר גנים ג'
?

מי זה היה?

לא הלך לו עם שיפור התדירות של 53 והוא נוכח לדעת שאין שיפור בתדירות ולכן בעצם אין שום שיפור לה-שכונה כפר גנים ג'
אז כעת נוח לו לרשום "כפר גנים ג' וכפר גנים ג' וכפר גנים ג'"
 
מי כתב את הדברים הבאים?

אההה....אופס......שכחתי לגמרי
לא אני הזכרתי לראשונה בשרשור הזה את כפר גנים ג'. אני דיברתי באופן כללי על כלל פתח תקוה.
מי הזכיר אותה לראשונה ועוד באיזה אופן:
ה-שכונות אם המושבות וכפר גנים ג'
?

מי זה היה?

לא הלך לו עם שיפור התדירות של 53 והוא נוכח לדעת שאין שיפור בתדירות ולכן בעצם אין שום שיפור לה-שכונה כפר גנים ג'
אז כעת נוח לו לרשום "כפר גנים ג' וכפר גנים ג' וכפר גנים ג'"
מי כתב את הדברים הבאים?
"
את הדברים שהוא אמר, הוא לא אמר סתם עקב פיה לתוכנית הרדיו. אם המושבות וכפר גנים ג' הן ה-שכונות בפתח תקווה של היום שמיום ליום רק דורשות עוד ועוד תח"צ. גם כי התח"צ במקומות אלו לא משהו וגם כי מדובר בבניינים שמתאכלסים ונבנבים וכו' כאשר לא מעט מהאוכלוסיה הינה אוכלוסיה צעירה, לצד משפחות עם בני נוער וילדים. כך שטבעי שהדרישה לתח"צ עולה, מקו 53 של פעם בחצי שעה לפני כשנתיים לקו 53 בתדירות של כל 12-20 דקות ברוב שעות היום כיום לבין תדירות של כל 12 דקות ברוב שעות היום בתוך חודש - זה הוספת תשומות עקב ההתפתחות.

בקיצור זה משהו נדרש שהיה צריך לקרות במערכת ושלא ניתן להתעלם ממנו ולכן שחררו תשומות לנושא זה. ככה זה עם כמעט כל שכונה חדשה בכל מקום בארץ שמלאה בבניינים ובמיוחד עם מדובר גם ברבי קומות.
"
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה