קו פנימי חדש בחולון הוא לא של אגד

DanBus43Maalit72

Active member
למה מבטלים את קווים 75, 76? איך התושבים יגיעו לעתידים? זה ממש מטומטם.
מדוע לקצר את קו 129 זה קו מאוד חשוב?
מי שתכנן את הקווים החדשים האלו, לא מכיר את האזור.
לדעתי צריך למנוע את השינויים האלו כמה שיותר מהר
רוב השינויים בפעימה הזאת לא מועילים בכלום לדעתי לצד שינויים בודדים טובים בה
 

EHP12

Well-known member
רוב השינויים בפעימה הזאת לא מועילים בכלום לדעתי לצד שינויים בודדים טובים בה
129 הוא קו ארוך מאוד שלא מיועד לנסיעה מתל אביב לראשון ואכן היה צריך פיצול. השילוב של מהיר לעיר+עבודות נת"ע הפכו את העיר לסיוט תחבורתי. והיה צריך לעשות צעדים כדי להקל על הסיוט הזה.
 

konforty25

Active member
129 הוא קו ארוך מאוד שלא מיועד לנסיעה מתל אביב לראשון ואכן היה צריך פיצול. השילוב של מהיר לעיר+עבודות נת"ע הפכו את העיר לסיוט תחבורתי. והיה צריך לעשות צעדים כדי להקל על הסיוט הזה.
קו 129 ממש לא היה צריך פיצול. קו 129 הוא קו חשוב מאוד. מי שתכנן את השינויים האלה לא חשב על תושבי חולון
 

DanBus43Maalit72

Active member
קו 129 ממש לא היה צריך פיצול. קו 129 הוא קו חשוב מאוד. מי שתכנן את השינויים האלה לא חשב על תושבי חולון
קו 129 ללא ספק קו חשוב אך לדעתי הקו אכן צריך פיצול בתנאי שתושבי מערב חולון ימשיכו לקבל קישור ישיר לדיזנגוף ותושבי ראשל"צ שגרים בסמיכות למסלול הקו ימשיכו לקבל שירות שיקשר אותם לקווים שמגיעים לאלנבי ודיזנגוף.

אני בעד הפיצול בתנאי שיחזירו את קו 72 לדיזנגוף ויאריכו את קו 29 החדש לציר אלנבי בת"א. קווים 29 ו 72 לגמרי יוכלו להחליף את קו 129 לפי מה שאני מציע וקו 73 לא יצטרך לעשות את הסיבוב המיותר דרך שד' דב הוז, רח' המעפילים ושכ' תל גיבורים שסתם מאריך את הדרך לתושבים הגרים ברח' אהרונוביץ' ושכונת ח300.
 

DAVIDADATO

Well-known member
קו 129 ללא ספק קו חשוב אך לדעתי הקו אכן צריך פיצול בתנאי שתושבי מערב חולון ימשיכו לקבל קישור ישיר לדיזנגוף ותושבי ראשל"צ שגרים בסמיכות למסלול הקו ימשיכו לקבל שירות שיקשר אותם לקווים שמגיעים לאלנבי ודיזנגוף.

אני בעד הפיצול בתנאי שיחזירו את קו 72 לדיזנגוף ויאריכו את קו 29 החדש לציר אלנבי בת"א. קווים 29 ו 72 לגמרי יוכלו להחליף את קו 129 לפי מה שאני מציע וקו 73 לא יצטרך לעשות את הסיבוב המיותר דרך שד' דב הוז, רח' המעפילים ושכ' תל גיבורים שסתם מאריך את הדרך לתושבים הגרים ברח' אהרונוביץ' ושכונת ח300.
מניח שתוך חודש או פחות יהיו שוב שינויים מתלונות הנוסעים
 

DanBus43Maalit72

Active member
מניח שתוך חודש או פחות יהיו שוב שינויים מתלונות הנוסעים
על ניתוק הקישור ממערב חולון לדיזנגוף יהיו תלונות כבר מהשבוע הראשון ובצדק כפי שהיה עם הסתת קווים 72/172(1 ו 2 לפני יולי 2011) ברפורמה של יולי 2011 לבן יהודה. ניתוק הקישור אז עורר מחאה מצד תושבי העיר. שני הקווים הוסטו למלך ג'ורג' ודיזנגוף במסגרת פעימת תיקונים אחרי כחודש.
 

DAVIDADATO

Well-known member
על ניתוק הקישור ממערב חולון לדיזנגוף יהיו תלונות כבר מהשבוע הראשון ובצדק כפי שהיה עם הסתת קווים 72/172(1 ו 2 לפני יולי 2011) ברפורמה של יולי 2011 לבן יהודה. ניתוק הקישור אז עורר מחאה מצד תושבי העיר. שני הקווים הוסטו למלך ג'ורג' ודיזנגוף במסגרת פעימת תיקונים אחרי כחודש.
היום השינויים נכנסו לתוקף ובתחנת יוספטל/משה שרת בת ים השילוט הוחלף מ-11 ל-24.
@DanBus43Maalit72 ממתין לסרטון נסיעה מהקווים החדשים
 

EHP12

Well-known member
למה מבטלים את קווים 75, 76? איך התושבים יגיעו לעתידים? זה ממש מטומטם.
מדוע לקצר את קו 129 זה קו מאוד חשוב?
מי שתכנן את הקווים החדשים האלו, לא מכיר את האזור.
לדעתי צריך למנוע את השינויים האלו כמה שיותר מהר
יש כמובן את 278 שישתנה ל-178. שמדלג את פקקי עזריאלי ורמת גן ונוסע במסלול דומה לזה של רכב פרטי.

ממערב חולון למרכז תל אביב יש כמובן את 72, 73.
 

DAVIDADATO

Well-known member
יש כמובן את 278 שישתנה ל-178. שמדלג את פקקי עזריאלי ורמת גן ונוסע במסלול דומה לזה של רכב פרטי.
יש עוד 178 בתל אביב של אפיקים ליבנה הירוקה. צריכים לחשוב על מספר הקו יצירתי
 
למה נוגעים בכלל בקווי דן? צריך להשאיר את 129 ואת 72 בדיוק כמו שהם ולתגבר קו אחר מאבא הלל לתל אביב
 

oshri1987sg

Active member
לפי אוטובוס קרוב קו 72 נכון לעכשיו יהיה בכלל מרכבת האוניברסיטה דרך:דרך נמיר,שאול המלך עד תל גיבורים בתל אביב כמו היום ימשיך דרך:בית חולים ולפסון,נתיבי איילון,יציאה בדב הוז,דב הוז,אילת עד אהרונוביץ ללא שינוי,משה דיין וסיום בחניון דן בן גוריון.
קו 171:מחיל השריון יכנס לנתיבי איילון,יצא במחלף דב הוז,אילת,יעשה עיקוף ככל הנראה זמני יחזור לחלק הדרומי של אילת וימשיך ללא שינוי למוזיאון.
הקו לא יגיע משני הכיוונים:לצומת חולון,ליד הקאנטרי בחולון ולרחוב המעפילים.
 

DAVIDADATO

Well-known member
קו 171:מחיל השריון יכנס לנתיבי איילון,יצא במחלף דב הוז,אילת,יעשה עיקוף ככל הנראה זמני יחזור לחלק הדרומי של אילת וימשיך ללא שינוי למוזיאון.
הקו לא יגיע משני הכיוונים:לצומת חולון,ליד הקאנטרי בחולון ולרחוב המעפילים.
אז אולי אותו אפשרי לשנות שיעבור דרך עתידים לאזורי חן בדומה לקו 20 של אפיקים
 

EHP12

Well-known member
אז אולי אותו אפשרי לשנות שיעבור דרך עתידים לאזורי חן בדומה לקו 20 של אפיקים
אף אחד לא יסע את המסלול הזה. אתה שוכח שהארכה של כל קו זה עוד קילומטרים שעולים עוד כסף ועוד נהגים. ויש גם את הקטע של מאוד בתחנות קצה שמאוד משפיע.
 

DAVIDADATO

Well-known member
אף אחד לא יסע את המסלול הזה. אתה שוכח שהארכה של כל קו זה עוד קילומטרים שעולים עוד כסף ועוד נהגים. ויש גם את הקטע של מאוד בתחנות קצה שמאוד משפיע.
אבל תראה בפורום חולון בפייסבוק כמה מתלוננים על זה ש-75 ו-76 מתבטלים
 

EHP12

Well-known member
אבל תראה בפורום חולון בפייסבוק כמה מתלוננים על זה ש-75 ו-76 מתבטלים
לא קשור לרמת החייל. לפי מר קו, 75/76 משמשים חולונים שעובדים בבורסה ברמת גן, במרכז העסקים של בני ברק, ותגבור ל-71/271. ותוך חולון עולים על שני הקווים האלו בעיקר בשדרות קוגל. אזור שנראה שרוצים לדלל אותו מקווים עקב העבודות.
 

כשלוגי

Active member
מתוך פוסט בפייסבוק של "פורום חולון":

החל מתאריך 16.6.23 תיכנס לתוקף פעימת השינויים של משרד התחבורה שכוללת את חולון.
פעימת השינויים הזו היא הכנה להרחבת עבודות הרכבת הקלה בחולון ובתל אביב (סגירת סוקולוב בחולון ואלנבי בתל אביב בהמשך השנה), כשהקו המנחה הוא - יותר קווים ישתמשו ב"נתיב פלוס" באיילון.
גולת הכותרת - קו חדש וישיר (176) שיחבר את חולון עם תל אביב במסלול ישיר ומהיר.
בנוסף, באזור קניון הזהב יש המון פקקים שמקשים על תפעול התחבורה הציבורית באזור, לכן בפעימה הזאת יצאו משם מספר קווים שהגיעו מחולון.
ואלו הם השינויים:
קווים מבוטלים: 2, 75, 76, 129.
קווים חדשים: 22א, 29, 176.
קווים קיימים שתדירותם תתוגבר: 72, 99, 271.
קו 5 הפנימי יוסט לעירייה, ויצמן וקוגל, וכך יתן קישור מהיר מג'סי כהן ורח' אילת למרכז העיר.
קו 2 מבוטל! קו 22 מקוצר לחניון אגד, אך בצידו השני מאורך לחניון הבנאי.
הקו יפעל בתדירות קבועה של אחת לחצי שעה עד 21:30.
במוצ"ש יפעל קו 22א שיסע דרך ג'סי כהן ורח' אילת כמו קו 2 המתבטל.
קו 72 מקוצר בצידו הדרומי לחניון אגד, אך בצידו השני הקו מוארך לרכבת האוניברסיטה דרך נמיר ושד' רוקח.
בנוסף, תדירות הקו תעלה. הקו לא יכנס יותר לתוך שכונת תל גיבורים.
קו 73 יכנס לתוך שכונת תל גיבורים במקום קו 72. תדירות הקו ללא שינוי.
קו 95 יוסט לתחנה המרכזית בראשל"צ והקו יכנס גם לשכונת ג'סי כהן.
קו 126 יסע ממשרד הרישוי במסלול זהה לשל קו 20 עד צומת אהרונוביץ' פינת משה דיין ומשם לחניון אגד.
קו 129 מבוטל! במקומו יפעל קו 29 החדש שהינו 129 מקוצר מוולפסון למסוף אבי האסירים בראשל"צ.
הקו יפעל בתדירות של אחת לרבע שעה עד 23:30 בלילה.
קו 171 הופך לקו מהיר דרך נתיבי איילון ממחלף דב הוז ועד מחלף חיל השריון. אין שינוי בתדירות.
קו חדש! קו 176. מקריית שרת למסוף 2000. הקו יסע במסלול זהה לשל קווים 99 ו 141 עד מחלף יוספטל ומשם לאיילון עד מחלף חיל השריון. משם במסלול זהה לשל קווי x71 עד מסוף 2000.
השינויים האחרונים שעדיין לא מופיעים, הם שינוי המספר של קו 278 ל 178 ושינוי המספר של קו 11 החולוני ל 24.
 

srulak

Member
יש קו 178 של אלקטרה אפיקים מיבנה לתל אביב
אז עכשיו יהיו שני 178?
 

DAVIDADATO

Well-known member
באזור קניון הזהב יש המון פקקים שמקשים על תפעול התחבורה הציבורית באזור, לכן בפעימה הזאת יצאו משם מספר קווים שהגיעו מחולון.
זה לא סיבה זוהי התקמצנות
קו 95 יוסט לתחנה המרכזית בראשל"צ והקו יכנס גם לשכונת ג'סי כהן.
עוד קו עם מסלול מייגע בדומה לקו 16
 
נערך לאחרונה ב:

DAVIDADATO

Well-known member
מתוך פוסט בפייסבוק של "פורום חולון":

החל מתאריך 16.6.23 תיכנס לתוקף פעימת השינויים של משרד התחבורה שכוללת את חולון.
פעימת השינויים הזו היא הכנה להרחבת עבודות הרכבת הקלה בחולון ובתל אביב (סגירת סוקולוב בחולון ואלנבי בתל אביב בהמשך השנה), כשהקו המנחה הוא - יותר קווים ישתמשו ב"נתיב פלוס" באיילון.
גולת הכותרת - קו חדש וישיר (176) שיחבר את חולון עם תל אביב במסלול ישיר ומהיר.
בנוסף, באזור קניון הזהב יש המון פקקים שמקשים על תפעול התחבורה הציבורית באזור, לכן בפעימה הזאת יצאו משם מספר קווים שהגיעו מחולון.
ואלו הם השינויים:
קווים מבוטלים: 2, 75, 76, 129.
קווים חדשים: 22א, 29, 176.
קווים קיימים שתדירותם תתוגבר: 72, 99, 271.
קו 5 הפנימי יוסט לעירייה, ויצמן וקוגל, וכך יתן קישור מהיר מג'סי כהן ורח' אילת למרכז העיר.
קו 2 מבוטל! קו 22 מקוצר לחניון אגד, אך בצידו השני מאורך לחניון הבנאי.
הקו יפעל בתדירות קבועה של אחת לחצי שעה עד 21:30.
במוצ"ש יפעל קו 22א שיסע דרך ג'סי כהן ורח' אילת כמו קו 2 המתבטל.
קו 72 מקוצר בצידו הדרומי לחניון אגד, אך בצידו השני הקו מוארך לרכבת האוניברסיטה דרך נמיר ושד' רוקח.
בנוסף, תדירות הקו תעלה. הקו לא יכנס יותר לתוך שכונת תל גיבורים.
קו 73 יכנס לתוך שכונת תל גיבורים במקום קו 72. תדירות הקו ללא שינוי.
קו 95 יוסט לתחנה המרכזית בראשל"צ והקו יכנס גם לשכונת ג'סי כהן.
קו 126 יסע ממשרד הרישוי במסלול זהה לשל קו 20 עד צומת אהרונוביץ' פינת משה דיין ומשם לחניון אגד.
קו 129 מבוטל! במקומו יפעל קו 29 החדש שהינו 129 מקוצר מוולפסון למסוף אבי האסירים בראשל"צ.
הקו יפעל בתדירות של אחת לרבע שעה עד 23:30 בלילה.
קו 171 הופך לקו מהיר דרך נתיבי איילון ממחלף דב הוז ועד מחלף חיל השריון. אין שינוי בתדירות.
קו חדש! קו 176. מקריית שרת למסוף 2000. הקו יסע במסלול זהה לשל קווים 99 ו 141 עד מחלף יוספטל ומשם לאיילון עד מחלף חיל השריון. משם במסלול זהה לשל קווי x71 עד מסוף 2000.
השינויים האחרונים שעדיין לא מופיעים, הם שינוי המספר של קו 278 ל 178 ושינוי המספר של קו 11 החולוני ל 24.
תחבורה ציבורית בדרך שלך! (dan.co.il)
 
למעלה