נכוןהקו הזה קיים מזמן.
כדי לתת בלעדיות לתושבי נווה יעקב על הקו, זה קו אקלקולסיבי.ואני לא מבין למה לא להוסיף לקו עצירה בשילת וככה ייתאפשר קשר מהיר בין צומת שילת לפסגת זאב בשעות בהם הקו פועל.
אפשרי להגיד שנווה יעקב נראית יחסית מנותקת מהעיר עצמה (לדוגמא בוולט הם לא מגיעים לנווה יעקב אלא היעד הכי צפונית שמסעדה/עסק יכול להגיע זה עד פסגת זאב צפון), יש בנק אחד בשכונה וגם הוא לא מספק את הצרכים של התושבים.כדי לתת בלעדיות לתושבי נווה יעקב על הקו, זה קו אקלקולסיבי.
אפשרי להגיד שנווה יעקב נראית יחסית מנותקת מהעיר עצמה (לדוגמא בוולט הם לא מגיעים לנווה יעקב אלא היעד הכי צפונית שמסעדה/עסק יכול להגיע זה עד פסגת זאב צפון), יש בנק אחד בשכונה וגם הוא לא מספק את הצרכים של התושבים.
עם תחבורה ציבורית עירונית אין בעיה. אפשרי היה לעשות לקו 412 עצירה בפסגת זאב צפון ומשם יש מעבר לנווה יעקב
בדיוק, כרגע זה קו אגד היחיד שנוסע דרך 443 בשביל להגיע לירושליםמדוע שהקו לא יעשה איזו עצירת ביניים ברמת שלמה ? זה יאפשר רישות טוב של מספר שכונות חרדיות מצפון ליגאל אלון. יש הגיון מסויים בחיבור מ 443 לצפון ירושלים.
הבעיה כאן היא כשמחליטים שיהיה קו ישיר לשכונת קצה שבכל מערכת אחרת היתה מחוברת לתחנה מרכזית כלשהי, אפילו היוזמות לתחנה מרכזית חרדית בציר יגאל אלון, כיום חלק מכביש 1 הארצי. (צומת הגבעה הצרפתית שלא הכי מתאים לכך, הר חוצבים או צומת רמות).
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.