קו אוטובוס חדש לאוניברסיטת תל אביב

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
הוא לא ממש קשור ל-13 הקודם

מלכתחילה זו היתה טעות לבטל את 13 לת"א
ועכשיו מנסים לתקן את הטעות. באותה הזדמנות אפשר להאריך את 4 עד מסוף קלצ'קין, ואת 279 להפעיל באופן רצוף במשך כל היום ולהאריך אותו עד קרית החינוך. חבל שהתדירות של 13 תהיה נמוכה
הוא לא ממש קשור ל-13 הקודם
 

hai001

New member
אוהד עכשיו לתושבי נווה אביבים ולסביבה יהיה

מלכתחילה זו היתה טעות לבטל את 13 לת"א
ועכשיו מנסים לתקן את הטעות. באותה הזדמנות אפשר להאריך את 4 עד מסוף קלצ'קין, ואת 279 להפעיל באופן רצוף במשך כל היום ולהאריך אותו עד קרית החינוך. חבל שהתדירות של 13 תהיה נמוכה
אוהד עכשיו לתושבי נווה אביבים ולסביבה יהיה
גישה לכרמלית
 

droriko

New member
עדיף היה אם היה נוסע בדיזינגוף המרכזי יותר

קו אוטובוס חדש לאוניברסיטת תל אביב
עדיף היה אם היה נוסע בדיזינגוף המרכזי יותר
משרד התחבורה עדיין מצוי בשנות ה-70 וחושב שבן יהודה זה רחוב מרכזי, בגלל זה העבירו קוים מדיזינגוף לבן יהודה(ואחרי לחץ ציבורי החזירו) בגלל זה עשו ההארכה המטופשת של 16 לרידינג(ושינו לו את המספר ל-204, כאילו שקו 4 צריך קו מזלג)
 

LENAFAN

New member
שינוי מתבקש אבל יש תיקונים נצרכים

קו אוטובוס חדש לאוניברסיטת תל אביב
שינוי מתבקש אבל יש תיקונים נצרכים
1. החיבור לצפון-מערב העיר הוא הדבר הכי טוב אבל כדאי לנסות כעת תדירות של 20 דקות ולראות אם זה משתלם.
2. אין שום צורך בהארכת הקו עד קריית חינוך וגם לא רמא"ג שדי מלאה בקווים (126, 171, 6), אפשר לעשות את הסיבוב בנווה אביבים ומשם ישר דרך האוניברסיטה מאחורה לרכבת האוניברסיטה.
3. בהקשר לכך, הויתור על מעבר בסמינר הקיבוצים/מוזיאון ארץ ישראל הוא בזבוז של עוד נוסעים פוטנציאליים.
3. עדיף היה דיזנגוף אבל למען האמת, ברוב המסלול מדובר בשני רחובות מקבילים די קרובים, זה לא באמת משנה כל כך.
 

seffic

New member
דיזנגוף ובן יהודה מלאים בתחצ בתדירות גבוהה

שינוי מתבקש אבל יש תיקונים נצרכים
1. החיבור לצפון-מערב העיר הוא הדבר הכי טוב אבל כדאי לנסות כעת תדירות של 20 דקות ולראות אם זה משתלם.
2. אין שום צורך בהארכת הקו עד קריית חינוך וגם לא רמא"ג שדי מלאה בקווים (126, 171, 6), אפשר לעשות את הסיבוב בנווה אביבים ומשם ישר דרך האוניברסיטה מאחורה לרכבת האוניברסיטה.
3. בהקשר לכך, הויתור על מעבר בסמינר הקיבוצים/מוזיאון ארץ ישראל הוא בזבוז של עוד נוסעים פוטנציאליים.
3. עדיף היה דיזנגוף אבל למען האמת, ברוב המסלול מדובר בשני רחובות מקבילים די קרובים, זה לא באמת משנה כל כך.
דיזנגוף ובן יהודה מלאים בתחצ בתדירות גבוהה
מיותר להוסיף עוד נסיעות שם
אם מסוף רידינג היה בנוי כמסוף נורמלי המאפשר מעבר נוח ומהיר בין קווים (עם אי מרכזי גדול כמו מרכזית המפרץ למשל שמצידו האחד רציף הורדה ומצידו השני קליטה), אז לא היתה כלל שאלה - הקו היה מסיים שם

רעיון - כדאי לסיים את קווים 6+13 בתחנה בקצה רח' בן יהודה, יעשו פרסה דרך דיזנגוף וירמיהו, ויקלטו שוב נוסעים בתחנה ממול. הממשק יהיה אופטימלי.
גם כך מחנים שם בדאבל פארקינג באי החומוסייה והפיצה, עדיף שיהיה רכב תח"צ
זה יהיה רידינג ב'
 

LENAFAN

New member
הקו לא נועד לנסיעות בתוך רח' בן יהודה....

דיזנגוף ובן יהודה מלאים בתחצ בתדירות גבוהה
מיותר להוסיף עוד נסיעות שם
אם מסוף רידינג היה בנוי כמסוף נורמלי המאפשר מעבר נוח ומהיר בין קווים (עם אי מרכזי גדול כמו מרכזית המפרץ למשל שמצידו האחד רציף הורדה ומצידו השני קליטה), אז לא היתה כלל שאלה - הקו היה מסיים שם

רעיון - כדאי לסיים את קווים 6+13 בתחנה בקצה רח' בן יהודה, יעשו פרסה דרך דיזנגוף וירמיהו, ויקלטו שוב נוסעים בתחנה ממול. הממשק יהיה אופטימלי.
גם כך מחנים שם בדאבל פארקינג באי החומוסייה והפיצה, עדיף שיהיה רכב תח"צ
זה יהיה רידינג ב'
הקו לא נועד לנסיעות בתוך רח' בן יהודה....
הוא נועד לקשר בין דיזנגוף/בן יהודה לרמת אביב ולאוניברסיטה, אם הוא לא יעשה את כל בן יהודה, אין לו שום תועלת.
 

seffic

New member
אי אפשר להסדיר קו מכל שכונה בעיר ומחוצה לה

הקו לא נועד לנסיעות בתוך רח' בן יהודה....
הוא נועד לקשר בין דיזנגוף/בן יהודה לרמת אביב ולאוניברסיטה, אם הוא לא יעשה את כל בן יהודה, אין לו שום תועלת.
אי אפשר להסדיר קו מכל שכונה בעיר ומחוצה לה
לתוך בן יהודה/ דיזנגוף, אחרת מקבלים עומס מטורף וביזבוז ברחובות די צרים, גם כך יש שם עומס ועם קצת אומץ של מקבלי ההחלטות היה ניתן לדלל עוד קצת ולאלץ נוסעים להחליף שני קווים.
הפיתרון יושם בהצלחה באמצעות מעבר חופשי בין קווים, או החלפה. הבעיה זה נוחות הממשק
בניגוד לירושלים וחיפה, בתל אביב נושא זה הוזנח
 

guyweiss

New member
הפתרון של החלפה קיים כבר היום עם 6/33

אי אפשר להסדיר קו מכל שכונה בעיר ומחוצה לה
לתוך בן יהודה/ דיזנגוף, אחרת מקבלים עומס מטורף וביזבוז ברחובות די צרים, גם כך יש שם עומס ועם קצת אומץ של מקבלי ההחלטות היה ניתן לדלל עוד קצת ולאלץ נוסעים להחליף שני קווים.
הפיתרון יושם בהצלחה באמצעות מעבר חופשי בין קווים, או החלפה. הבעיה זה נוחות הממשק
בניגוד לירושלים וחיפה, בתל אביב נושא זה הוזנח
הפתרון של החלפה קיים כבר היום עם 6/33
 

seffic

New member
כן אבל עדיין לא נוח בתוך המסוף

הפתרון של החלפה קיים כבר היום עם 6/33
כן אבל עדיין לא נוח בתוך המסוף
וגם כמובן לא מכסה את קרית האוניברסיטה כולה ואת שכונת נווה אביבים

אני יודע שכעת מתכננים שיפור ברידינג. נראה אם יהיה תקציב לבצע. בכלל לדעתי הבטיחות שם גרועה ביותר וזה שאלה של זמן עד שיקרה אסון
 

droriko

New member
רק שם?

כן אבל עדיין לא נוח בתוך המסוף
וגם כמובן לא מכסה את קרית האוניברסיטה כולה ואת שכונת נווה אביבים

אני יודע שכעת מתכננים שיפור ברידינג. נראה אם יהיה תקציב לבצע. בכלל לדעתי הבטיחות שם גרועה ביותר וזה שאלה של זמן עד שיקרה אסון
רק שם?
ומה עם מקומות הומים בהרבה כמו כרמלית ורכבת מרכז?

אין ספק שצריך לבנות שם מסופים מודרנים(ברכבת מרכז לפחות יש תיכנון רציני) אבל זה עולה כסף,שאני לא יודע אם יש כרגע בנמצא.
 

ORENG200

New member
רציפי מסרק- בעייה רצינית

רק שם?
ומה עם מקומות הומים בהרבה כמו כרמלית ורכבת מרכז?

אין ספק שצריך לבנות שם מסופים מודרנים(ברכבת מרכז לפחות יש תיכנון רציני) אבל זה עולה כסף,שאני לא יודע אם יש כרגע בנמצא.
רציפי מסרק- בעייה רצינית
 

droriko

New member
לגבי העומס בדיזינגוף

דיזנגוף ובן יהודה מלאים בתחצ בתדירות גבוהה
מיותר להוסיף עוד נסיעות שם
אם מסוף רידינג היה בנוי כמסוף נורמלי המאפשר מעבר נוח ומהיר בין קווים (עם אי מרכזי גדול כמו מרכזית המפרץ למשל שמצידו האחד רציף הורדה ומצידו השני קליטה), אז לא היתה כלל שאלה - הקו היה מסיים שם

רעיון - כדאי לסיים את קווים 6+13 בתחנה בקצה רח' בן יהודה, יעשו פרסה דרך דיזנגוף וירמיהו, ויקלטו שוב נוסעים בתחנה ממול. הממשק יהיה אופטימלי.
גם כך מחנים שם בדאבל פארקינג באי החומוסייה והפיצה, עדיף שיהיה רכב תח"צ
זה יהיה רידינג ב'
לגבי העומס בדיזינגוף
יש מספיק קוים שאפשר לבטל(39,22) כדי "לפנות מקום" לקו החדש. חוץ מזה שאני לא מבין לא מנת"צים את כל הרחוב
 

olli3

New member
מנהל
כי גם ככה רצו לצמצם את הקווים בדיזינגוף

לגבי העומס בדיזינגוף
יש מספיק קוים שאפשר לבטל(39,22) כדי "לפנות מקום" לקו החדש. חוץ מזה שאני לא מבין לא מנת"צים את כל הרחוב
כי גם ככה רצו לצמצם את הקווים בדיזינגוף
אז ברפורמה דובר על כך ש"מנקים את דיזינגוף מאוטובוסים" ומשאירים רק מספר קווים שיהיה נוח להחליף אליהם. כך התנועה תזרום טוב יותר בדיזינגוף.

אז אמרו... ואז גילו שכדי להחליף מאוטובוס אחד לשני צריך לחצות כמה כבישים וללכת כ-5 דקות ברגל כי התחנות לא צמודות... ואז החזירו קווי אוטובוס כמו 61 לדיזינגוף ונעשו שינויים נוספים ולאט לאט נטשו את שיטת ההחלפות בגוש דן שמהיום הראשון עבדה רע מאד רק בשל נקודות החלפה שמייגעות נוסעים, שלא לדבר על שעות השפל (בעיקר הלילה) שלהחליף קווים בשעות האלו זה פשוט סיוט - גם במרכז תל אביב.
 

seffic

New member
נכון. להסדיר תחנות חדשות לטובת שיפור המעבר

כי גם ככה רצו לצמצם את הקווים בדיזינגוף
אז ברפורמה דובר על כך ש"מנקים את דיזינגוף מאוטובוסים" ומשאירים רק מספר קווים שיהיה נוח להחליף אליהם. כך התנועה תזרום טוב יותר בדיזינגוף.

אז אמרו... ואז גילו שכדי להחליף מאוטובוס אחד לשני צריך לחצות כמה כבישים וללכת כ-5 דקות ברגל כי התחנות לא צמודות... ואז החזירו קווי אוטובוס כמו 61 לדיזינגוף ונעשו שינויים נוספים ולאט לאט נטשו את שיטת ההחלפות בגוש דן שמהיום הראשון עבדה רע מאד רק בשל נקודות החלפה שמייגעות נוסעים, שלא לדבר על שעות השפל (בעיקר הלילה) שלהחליף קווים בשעות האלו זה פשוט סיוט - גם במרכז תל אביב.
נכון. להסדיר תחנות חדשות לטובת שיפור המעבר
זוהי משימה קשה בגלל התנגדויות תושבים. רצו להימנע ממלחמות מייגעות. ככה זה שעושים רפורמה לא עד הסוף
 

cwen

New member
אני מצטרפת לאלה שאומרים שהיה עדיף

קו אוטובוס חדש לאוניברסיטת תל אביב
אני מצטרפת לאלה שאומרים שהיה עדיף
להאריך את קו 4 במקום זה עד לאוניברסיטה. ואולי להאריך את אחד מהקווים שנוסעים בדיזינגוף עד קרית חינוך. אולי את קו 239?

היה יותר יעיל מאשר לגרום לתלמידים של קרית החינוך לעשות סיבוב דרך האוניברסיטה.
 

droriko

New member
כמה כאלה כבר יש?

אני מצטרפת לאלה שאומרים שהיה עדיף
להאריך את קו 4 במקום זה עד לאוניברסיטה. ואולי להאריך את אחד מהקווים שנוסעים בדיזינגוף עד קרית חינוך. אולי את קו 239?

היה יותר יעיל מאשר לגרום לתלמידים של קרית החינוך לעשות סיבוב דרך האוניברסיטה.
כמה כאלה כבר יש?
 

droriko

New member
זה בגלל שזה המסוף היחיד באיזור

כנראה שיש שם לא מעט סטודנטים
יש די הרבה קווים שמגיעים לשם.
זה בגלל שזה המסוף היחיד באיזור
125/71/26 אלה קוים שמשרתים את השכונות הצפון-מערביות ומקשרות אותן למרכז תל אביב(וכאן כן מדובר בהרבה נוסעים)

כשיצא לי לעבוד אינספור פעמים ב-26(בתקופת דן) וב-125,תמיד הכשהם היו נוסעים מבת ים הם היו מגיעים למכללה או כמעט ריקים או ריקים לגמרי. הם מתרוקנים הרבה לפני.
אגב גם סמינר הקיבוצים זה לא איזה יעד מבוקש,פשוט הוא נמצא על צומת מבוקשת להחלפת אוטובוסים אז יורדים שם הרבה.
 

orchilit

New member
שינוי מסלול קו 54 בשעות הבוקר

קו אוטובוס חדש לאוניברסיטת תל אביב
שינוי מסלול קו 54 בשעות הבוקר
לא יודע אם זה פורסם פה (כי מדובר על שינוי מתחילת החודש החולף - 1 בינואר), אבל אני לא הייתי עד עתה מודע לזה, ולא הייתי , לולא נחיתה מקרית בדף הפייסבוק של "דן".

בין 6:00 (הנסיעה הראשונה) עד לנסיעה של שעה 9:00, הקו יעשה סיבוב דרך רכבת מרכז (בדומה לקו 63) בדרכו חזרה מגבעתיים, במסלול הבא : במסלול הרגיל של הקו עד עמק ברכה/יגאל אלון, יפנה ימינה ליגאל אלון, שמאלה לערבי נחל, שמאלה לדרך בגין (הקו יעצור ב-3 התחנות קל 63 במסלול הזה), וכאן לא ברור מהיכן הוא חוזר . התחנה הבאה שלו היא יגאל אלון 110 (התחנה שלו ליד פינת דרך השלום) - כלומר הקו יכול להמשיך כמו 279 (ואם כך מדוע גם לו וגם ל279 אין תחנה בדרך בגין בדומה לקו 140 ?) עד לדרך בגין/קפלן ויפנה שמאלה לגבעת התחמושת (גשר מחלף השלום) או שיפנה שמאלה כבר בנח מוזס וימינה ליגאל אלון . אני מאמין שמדובר באופציה הראשונה.
 

guyweiss

New member
הוא פונה שמאלה במוזס

שינוי מסלול קו 54 בשעות הבוקר
לא יודע אם זה פורסם פה (כי מדובר על שינוי מתחילת החודש החולף - 1 בינואר), אבל אני לא הייתי עד עתה מודע לזה, ולא הייתי , לולא נחיתה מקרית בדף הפייסבוק של "דן".

בין 6:00 (הנסיעה הראשונה) עד לנסיעה של שעה 9:00, הקו יעשה סיבוב דרך רכבת מרכז (בדומה לקו 63) בדרכו חזרה מגבעתיים, במסלול הבא : במסלול הרגיל של הקו עד עמק ברכה/יגאל אלון, יפנה ימינה ליגאל אלון, שמאלה לערבי נחל, שמאלה לדרך בגין (הקו יעצור ב-3 התחנות קל 63 במסלול הזה), וכאן לא ברור מהיכן הוא חוזר . התחנה הבאה שלו היא יגאל אלון 110 (התחנה שלו ליד פינת דרך השלום) - כלומר הקו יכול להמשיך כמו 279 (ואם כך מדוע גם לו וגם ל279 אין תחנה בדרך בגין בדומה לקו 140 ?) עד לדרך בגין/קפלן ויפנה שמאלה לגבעת התחמושת (גשר מחלף השלום) או שיפנה שמאלה כבר בנח מוזס וימינה ליגאל אלון . אני מאמין שמדובר באופציה הראשונה.
הוא פונה שמאלה במוזס
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה