גברת עם סלים 248
New member
קו אוטובוס חדש לאוניברסיטת תל אביב
קו אוטובוס חדש לאוניברסיטת תל אביב
קו אוטובוס חדש לאוניברסיטת תל אביב
פעם בשעה, הישג מרגש...קו אוטובוס חדש לאוניברסיטת תל אביב
קו 13 החדש ישנה את מסלולופעם בשעה, הישג מרגש...
עד מתי יבינו כל הגופים הללו שכביכול פועלים לטובת הציבור שלהם, שקווים שפועלים פעם בשעה עושים יותר נזק מאשר תועלת?
בפורום צועקים את זה שניםקו 13 החדש ישנה את מסלולו
החל מיום ראשון 02.02.14 יתחיל ממסוף כרמלית ויסיים בקרית חינוך תמצית המסלול: בן יהודה (לכל אורכו) שדרות רוקח, אוניברסיטת תל אביב וקרית חינוך. המסלול שונה בעקבות הביקוש של הסטודנטים, מסלול מאוד חיוני.. סוף סוף תיהיה גישה מקרית חינוך עד מסוף כרמלית דרך בן יהודה.
ע"פ פרסום היום ב"ישראל פוסט" התדירות הינה 30פעם בשעה, הישג מרגש...
עד מתי יבינו כל הגופים הללו שכביכול פועלים לטובת הציבור שלהם, שקווים שפועלים פעם בשעה עושים יותר נזק מאשר תועלת?
החבור מצוין, הביצוע גרוע מאוד....ע"פ פרסום היום ב"ישראל פוסט" התדירות הינה 30
דקות כאשר בחלק מהשעות עובר בסי אנד סאן (כנראה בבוקר לכיוון הכרמלית ובצהריים לכיוון קרית חינוך).
דווקא המסלול מצוין ולדעתי יוסיף הרבה נוסעים. כבר שנים אנחנו דנים פה להאריך את קו 4 לאוניברסיטה. 13 יקשר באופן ישיר מבן יהודה והצפון הישן לאונ' והשכונות הצפוניות - שינוי מבורך.
סוף סוף קיבלו שכלע"פ פרסום היום ב"ישראל פוסט" התדירות הינה 30
דקות כאשר בחלק מהשעות עובר בסי אנד סאן (כנראה בבוקר לכיוון הכרמלית ובצהריים לכיוון קרית חינוך).
דווקא המסלול מצוין ולדעתי יוסיף הרבה נוסעים. כבר שנים אנחנו דנים פה להאריך את קו 4 לאוניברסיטה. 13 יקשר באופן ישיר מבן יהודה והצפון הישן לאונ' והשכונות הצפוניות - שינוי מבורך.
בשביל מה צריך את 113סוף סוף קיבלו שכל
הם ראו שהמסלול הנוכחי של קו 13 כיום לא מצדיק שום דבר נוסע עם 6 נוסעים ולפעמים ריק כל המסלול, קו 113 החדש יחליף את קו 13 הישן יהיה קו סיבובי יפעל פעם בשעה.
שאלה טובה באמתבשביל מה צריך את 113
קו 13 יעבור דרך נווה אביבים ורמת אביב ג'שאלה טובה באמת
אני מאמין שהם לא רוצים לפגוע בנוסעי קו 13 כיום כגון תושבי נווה אביבים רמת אביב ג
קו 13(113 מ2.2) יכול להיות קו טוב אם הואשאלה טובה באמת
אני מאמין שהם לא רוצים לפגוע בנוסעי קו 13 כיום כגון תושבי נווה אביבים רמת אביב ג
אחת לשעהקו 13(113 מ2.2) יכול להיות קו טוב אם הוא
יהיה כל 12-15 דקות,כי הוא יכול להזין את תושבי שכונות:רמת אביב ג' ונוה אביבים,עם תחנת רכבת האוניברסיטה הסמוכה לשכונות אלו
אני יודע ש113 יהיה אחת לשעהאחת לשעה
10-15 דקות? בקושי הסתכלו על קו 13אני יודע ש113 יהיה אחת לשעה
מה שהתכוונתי,זה שיהיה קו טוב אם הוא היה כל 10-15 דקות
יובל מי ירצה לחכות חצי שעה לקו מזין לרכבת10-15 דקות? בקושי הסתכלו על קו 13
שמגיע עד הרכבת האוניברסיטה, קו 113 הוא כיסוי לקו 13 כיום, כנראה שאין ביקוש גבוהה לעשות קו תדיר.
אושרי גם ככה קו 13 החדש יכנס לרכבתיובל מי ירצה לחכות חצי שעה לקו מזין לרכבת
התפקיד של אותו קו מזין לתחנת רכבת האוניברסיטה,הוא להזין את שכונות רמת אביב ג',נוה אביבים ורמת אביב עם תחנת הרכבת שהזכרתי
כאן טמונה הבעיהאושרי גם ככה קו 13 החדש יכנס לרכבת
האוניברסיטה משני הכיוונים
אין שום סיבוב גדולכאן טמונה הבעיה
כי הסיבוב דרך תחנת רכבת האוניברסיטה של קו 13 החדש מוסיפה זמן נסיעה רב והופכת את הנסיעה של קו 13 מעבר הירקון למרכז ת"א ללא יעילה עקב זמן הנסיעה הרב של קו זה.
לדעתי היה צריך להשאיר את קו 13 הישן כפי שהיה(ללא מסוף רדינג והסיבוב דרך:שיכון ל' וסיים אותו באזוטרי חן כמסוף מסודר)
ואולי כדאי לשנות את קו 113 החדש שמרמת אביב ג' במקום להמשיך לדרך נמיר ואז חזרה לרכבת האוניברסיטה,ימשיך דרך מסלול קו 113 הישן לקניון איילון,ואז יוחזר החיבור בין בני אפרים לקניון איילון.
אושרי המסלול של קו 13 הישן לא נתן כלוםכאן טמונה הבעיה
כי הסיבוב דרך תחנת רכבת האוניברסיטה של קו 13 החדש מוסיפה זמן נסיעה רב והופכת את הנסיעה של קו 13 מעבר הירקון למרכז ת"א ללא יעילה עקב זמן הנסיעה הרב של קו זה.
לדעתי היה צריך להשאיר את קו 13 הישן כפי שהיה(ללא מסוף רדינג והסיבוב דרך:שיכון ל' וסיים אותו באזוטרי חן כמסוף מסודר)
ואולי כדאי לשנות את קו 113 החדש שמרמת אביב ג' במקום להמשיך לדרך נמיר ואז חזרה לרכבת האוניברסיטה,ימשיך דרך מסלול קו 113 הישן לקניון איילון,ואז יוחזר החיבור בין בני אפרים לקניון איילון.
מלכתחילה זו היתה טעות לבטל את 13 לת"אקו אוטובוס חדש לאוניברסיטת תל אביב
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.