קורס קריאה בקפה -הקדמה.

  • פותח הנושא IBP1
  • פורסם בתאריך

IBP1

New member
קורס קריאה בקפה -הקדמה.

הקריאה בקפה ,היא אומנות בפני עצמה .עתיקת שנים וכמה שכלי חיזוי זה פשוט ,כך הוא "עשיר" ביכולות שלו. יש הרבה סיפורים ואמונות מהו המקור לקריאה בקפה. האמונה מדברת על מצרים , ועל כן השיטה העתיקה נקראת השיטה המצרית.. זוהי שיטה שבה הסימנים מוגדרים מראש והיא שבלונית וקבועים ואין ניתן לזוז מהםלא שמאלה ולא ימינה . הסמלים מחולקים לשני סוגים ראשיים : הסמלים החיובים והסמלים השליליים . לסמלים השליליים יש הכרעה והחלשת הסמלים החיובים . שיטה זו היא חד גונית ואחוזי הדיוק בה ,דורשים המון מהקורא וכן מהמשקה עצמו ואיכותו ואיכות פולי הקפה שלו . לעומת שיטה זו ,קיימת השיטה האסייתית .אני מכיר אותה באופן שיטחי ,ועליה לא נגע. לעומת שיטה זו באה השיטה הצוענית ,היא יותר צבעונית ,מגוונת ומדוייקת יותר והיא הכי קלה .היא עושה שימוש בהסרת ההפרשנות המקובעת והסרת החלוקה לחיובים ושליליים. הסרת החלוקה לטוב ורע מצד אחד עשוי לבלבל את הקורא שכן אותו סימן יכול להשפיע על הסימנים הקרובים אליו ופעם לחיוב ופעם לשלילה בעוד שבשיטה המצרית סימן שלילי יתפרש תמיד באופן שלילי. והיכן הבלבול נוצר? הבלבול נוצר בשטף הדברים .כי הסמלים המתחברים זה אל זה מביעים משפט בסיפור שעשוי להיות בעצם סיפור אחד ארוך או כמה סיפורים קטנים שנראים זהים אך מדברים על דברים שונים ואו מקרים שונים הקוראים לאנשים שונים. בשיטה המצרית אנו ערים להתמשכות הסיפור לפי תוואי הזמן שלו .בשיטה הצוענית יש השפעה לצורה ,לזמן,לגודל ,ליחס ועוד הרבה משתנים שיש לקחת בחשבון על מנת להבין במה ובמי מדובר . כאן בשיעורים אלה אנו נלמד להבין את תחילתה של השיטה המצרית וממנה נעבור לשיטה הצוענית .לאחר שנלמד ונסיים את השיטה הצוענית והחברים יתפסו את המיומנות הנדרשת בקריאה אנו נעמיק את הקריאה המצרית שהיא דורשת הכרה רחבה יותר של הסמלים השונים בקריאה בקפה. אם יש למישהו משהו שהוא אינו מבין ,אנא לא בשרשור זה .אנו נפתח שרשור אחר לשיח בנושאי השיעור שכן אני רוצה להכניס את הקורס למאגר של הפורום. תודה . איציק.
 

IBP1

New member
שיעור ראשון -הספל .

כוס הקפה האורגינלית לקריאה בקפה ,צריכה להתאים למימדי כף היד . אם ניקח את שני כפות ידינו ונצמידם אחת אל רעותה ונפתח את אצבעות ידינו כפרח ונותיר את קצוות כף היד מחוברות נקבל צורת גביע. בצורה הגודל והזוויות הם האופטימלים לקריאה בקפה. מכיוון שהמשקה צבעו כהה ויש צורך להבדיל בין המשקעים לבין הרווחים שבינהם (תבינו בהמשך השיעורים) מומלץ לא להשתמש בכוס שקופה ומומלץ לעשות שימוש בכוס קפה מחרס לבן שמשקף את המרווחים בצורה ברורה לעין. לכוס חייבת להיות ידית ,שכן הידית משמשת כקו התחלתי לקריאה . חלוקת הזמנים בין השיטה המצרית לבין השיטה הצוענית שונים בהגדרתם . כעת נתרכז בשיטה המצרית. הכוס מקו הידית חוצה את הכוס לשני חצאים .צד שמאל וצד ימין .בעוד הצד הימני קושר אותנו אל העתיד צד שמאל קשור אל העבר .ההווה הוא מה שנשקף מול הידית . אפשר לומר כי ככל שנפנה שמאלה נגיע אל עברינו הרחוק וככל שנתקדם ימינה נתקדם בעתיד. בקו המשווה של הכוס נחצה מצד אחד לצד השני ,כך שנוצר לנו מעין גרף שבין כל ענפיו יש 90 מעלות בדיוק בחלק הצפוני שוכן כל מה שקשור החוצה ממני ,חברה וכיוצ"ב כל מה שניצב בצד הדרומי מייצג קירבה משפחתית , בשיטה המצרית מחלקים את הכוס לשניים גם על מנת לחלק את הכוס חלק עליון וחלק תחתון .במשפחתי החזיקו באמונה כי בשיטה המצרית יש סיכוי שבחלק העליון של הכוס התגשמו הדברים הטובים בעוד שבחלק התחתון הדברים השליליים להם יש סיכוי להתגשם. מאחרים למדתי שהחצי העליון משמש מדד להצלחה לאושר שגשוג וכדומה ובמחצית התחתונה להפך. בשיטה הצוענית חלוקת הכוס מתוזמנת לפי חלוקה יותר רבה אך פשוטה יותר הכוס מחוקת לשלושה גבהים . הנמוך ביותר מייצג את העבר הרחוק וככל שעולים בכוס מתקדמים אל העתיד.את אופי הלך הדברים יוצקים לנו הסמלים. התיאוריה הצוענית טוענת שהטוב והרע בחיים הם מורכבים ולכן הטוב של היום הוא הרע של המחר ועצב ואושר הן דבר יחסי. כמובן שיש עוד פרטים ,אבל אלה בשיעור הבא כמובן!!!!
 

בני33

New member
***משהו בענייני ''קפה'' או תה.***

***קריאה בקפה*** קריאה בקפה זוהי צורת גילוי עתידות מאוד עתיקה כמו קלפי טארוט. מגיעים אל מגדת עתידות או מגלה עתידות, הוא מגיש לכם כוס קפה שחור, אתם שותים אותה, מסובבים את מה שנשאר בכוס שלוש פעמים ואז הופכים את הכוס ומחכים שהמשקעים יתייבשו. כשהופכים את הכוס מגלה עתידות רואה ומפרש כל מיני סמלים כמו אש שמסמל שגשוג כלכלי, בית שמסמל בטחון, פרח שמסמל פריון ועוד המון סמלים ומשמעויות. לאחר קריאה בקפה אפשר לשאול שאלות בכל מיני נושאים כמו אהבה, זוגיות, פרנסה, בריאות ואפילו פריון. מגדת עתידות יכולה לבצע תקשור עם ישויות שקשורים לאדם או לבצע פריסת טארוט, כי טארוט יכול לתת מענה מיידי לשאלות אשר מטרידות את האדם שבא ובקש את עזרת מגדת עתידות או מגלה עתידות שמאפשר לנו את חיזוי העתיד על ידי קוראת בקפה. הקריאה בקפה היא אחת מני שיטות רבות, בהן אנו מנסים לקבל תשובות לשאלות המטרידות אותנו, בעיקר לגבי עתידנו, על ידי פנייה אל עולם הנסתר. שיטה זאת של ניבוי העתיד החלה בסין, שם בצורתה המקורית הייתה לקריאה בשיירים של תה. הקריאה בקפה כקפה, הינה קריאה בקפה שחור ועל כן יש הטוענים כי החלה בטורקיה, יוון וברחבי אפריקה שם היו מטעים של פולי קפה. באירופה התופעה התפשטה בעזרת הצוענים, אשר עסקו בקריאת קפה בקרנבלים נודדים. . מה שרוב הקוראים בקפה לא יספרו לכם, הוא שקריאה בקפה היא מלאכה אינטואיטיבית ואסוציאטיבית מאוד, שאמנם עושה הרבה שימוש בידע וניסיון, אבל יכולה להתאים גם לכל אחד ואחת. שיירי בוץ היוצרים סמלים אותם מפרשים. הסימנים לקוחים מהעולם הסובב אותנו והם רבי משמעות: חיות, דמויות עצים, חפצים ועוד. שנן הרבה מתודות ותיאוריות לקריאה בקפה. אחת מהנפוצות שבהן גורסת כי הקריאה בקפה תתמקד בעיקר בהווה ובעתיד הקרוב (עד שנתיים מיום הקריאה). קריאה טובה בקפה, אמורה להעניק נקודות ציון חשובות שעומדות להשתנות בעתיד הקרוב. במקביל היא אמורה להזהיר את "הנקרא" מפני נקודות קריטיות בעתיד או צעדים בעיתיים. קריאת עתיד בקפה היא אחת מדרכי חיזוי העתיד המהירות שיש, לכן בדרך כלל, משלבים אותה עם קריאה בקלפי טארוט, המחזקים, מאשרים ומדריכים את השואל לפנות לדרך הטובה והבריאה לו ביותר. קריאה בקפה.לקורא לעצמך בקפה? כולם רוצים שיקראו להם בקפה. מה זה אומר? קריאה בקפה היא אמנות מיסטית עתיקה שמבוססת על מגוון גדול של שיטות חיזוי וניבוי אשר מושתתות על פענוח כתמים שהותיר אחריו נוזל כלשהו, וייחוס כתמים אלה לאירועים שהתרחשו בעבר או יתרחשו בעתיד. על מה מבוססת השיטה? הרעיון שבבסיס השיטה קובע כי נשמתו של אדם - כמו גם נשימתו- מתמזגת עם הנוזל הבא במגע עם שפתיו, ומכיוון ששורש נשמתו [תת ההכרה, בשפה עכשווית] יודע את הצפוי להתרחש, הרי שברגע האיחוד בין שפתי האדם לבין שפתי הספל, עובר ידע זה מתוך נשמת האדם – כמו גם מתוך נשימתו - אל תוך הנוזל הנלגם, וחושף את צפונותיו באמצעות הבלטת צורות וסמלים בתוך המשקע שנותר על גבי דפנות הספל. לכל צורה ולכל כתם נודעת משמעות מסוימת כלשהי, אשר על פיה משחזרים את שהתרחש בעבר - כמו גם את הצפוי להתרחש בעתיד.
 

IBP1

New member
בל43 ראשית צריך ללמוד ממי להעתיק ....

בכדי לא לעשות את הפדיחה שעשית כרגע. דבר שני ביקשתי לא לכתוב כאן
 

בני33

New member
להבא אני יעתיק רק ממך,,,למה?

כי אתה לא עושה פדיחות. ראה ערך,,,תשובות בנושאי ''כירולוגיה''.
 

בני33

New member
***ibp1*** לפי הבנתי יש כאן כ-שבעה סעיפים.

הם משבעה מקורות שונים{שאתה לא הבחנת בכך}. אז בבקשה ,,,היכן בתוכם מסתתרת הבדיחה לטענתך? מדוע אני מעלה זאת? הנה תשובה. שהיא מתוך ההסבר המלומד שלך לעניין המגן=דוד. ציטוט;לא נתקלתי אבל במשפחתי יש עוד קוראי ידיים ואני שואל את מי שצריך לשאול והתשובה היא שהם בלתי נחשבים.. סוף ציטוט; אז אני מבין שאת הבדיחה הזו העתקת מעוד קוראי ידיים במשפחתך? נכון? הרי אתה כותב כך בפרוש. אז ,,נראה מה היה לנו כאן .יש סימנים כמו,נקודות,כוכב כמו כוכבית משהו כמו משולש. אלה ידועים{כי הם נפוצים}. אבל,,, מגן-דוד ? מבנה גאומטרי מרשים ומדוייק. שלבטח הוא נדיר. ולכן גם אינו מוכר לכולם. לך ולמומחים שלך ,,,הוא לא נחשב. או כפי שאתה אמרת,,,זה לא אמור להיות. בחור...אתה בכלל קורא את מה שאתה כותב? אז...מה כאן ואיפה בדיוק הבדיחות האמתיות? אתה מבין את מה שאני כותב כאן בכלל. או אתה בשלך? יום טוב.
 

IBP1

New member
דמגוגיה לא תעזור לך כאן.

כשאני אני נתקל במשהו שאיני מבין אני עושה אחד מהשלושה הבאים : 1. משיב איני יודע. 2. שואל מישהו שאני מאין שבקיא גם כן . 3. שואל בפורום וממתין לתשובות. כאשר אני לא מבין בתקשור ,אני שואל בפורום, מחפש בנט חומר בנושא וכיוצ"ב . כאשר אני לא מבין משהו במטוטלת ,אני פונה אלייך לדוגמא כי אתה לימדת אותי מטוטלת . תופעת מגן דויד על טביעת האצבע אינה מוכרת לי . היא מוכרת במקומות אחרים בכף היד. עד כמה שידוע לי לא אמור להיות שם סימבול אנרגטי כמו מגן דויד .שכן על כרית האצבע אמור לבוא אך ורק סימבול של אפיון אישי. קיימים 4 סמלים שכאלה המובנים על כרית האצבע .כל אחד מהם מוסיף נופך אישיותי המתאר את האצבע. אני קורא את מה שאני כותב וגם את מה שאתה כותב . בעניין הבדיחה ,אני אסביר לך את הבדיחה .שאל את עצמך מי כתב את "המאמר" שציטטת...?
 
איזה כייף להינות מהידע של שניכם

כל הכבוד לכם על השיתוף והמאמץ
 
אוהבת את שיתוף הפעולה../images/Emo171.gif

שני מוחות קודחים וגועשים שיתנו לנו ממיטב תכולתם, מה יכול להיות טוב מזה? תודה לשניכם על הנכונות, ועל היותכם!
 

בני33

New member
לגבי הבדיחה,,,,אסביר כמה דברים על בדיחות...

היות ואין לך סבלנות לקבל או לקרוא עוד דעות של אחרים. לא שלי{אניני עוסק בתחום הזה,גם במידה ויש לי מעט ידע}. כמו כמות הסעיפים במה שהעלתי. כך גם כמות המקורות ששם הם היו כתובים. לכן,,,במידה וכל דבר אחר שאינך מוכן לקבל הוא בדיחה. לבטח כל כמות המקורות מהם החומר הובא. הם לדעתך בדיחות? האומנם? והיות ונוח לך לנסות לתקוף אותי בכל מקום. אני יענה לך{אתה כבר מכיר אותי}בכל מקום שידרש. ודבר ראשון למונח ''בדיחה'' שאתה כותב על אחרים. כתבתי לך היום כמה דברים בעדינות. לכן אבהיר בדיוק מהי ''בדיחה'' ***השובות שאתה ה''מומחה'' כתבת לי לשאלותי לגבי סימן מגן-דוד היד.,,, מהם בדיוק? לא בדיחה? אלה הבדיחות בהתגלמותן. להזכיר למי שטרם קרא. א,נאמר לי על ידי איציק ה''כירולוג'',שזה{המגן-דוד} אינו אמור להיות. כן,,,זו תשובה של מומחה לעניין. ב.תשובה שנייה הייתה,שאיני שותה מספיק מים. ועניתי למומחה ,שאני כבר כמה שנים מתחיל את הבוקר עם,,,שלושת רבעי ליטר מים. כן,,,כמעט ליטר מים בשתייה רצופה. האם תשובה זו היא לא בדיחה? ג.לאחר שלא הלך למומחה עם התשובה הזו. באה תשובה נוספת...והיא.האם אתה משתמש בתרופות למחלות לב? עניתי למומחה כך. לא רק שאיני משתמש במה שאתה כותב, איני עושה שימוש בכלל בתרפות כבר שנים. והדבר היחיד שיש לי בבית זה ''אקמול'' שלכיתים מבקשים ממני אורחים. לסיכום... אתה מבין מר מומחה מהי ''בדיחה''. . ושיהיה לך יום טוב.אתה הוא היודע כל. כל אחד אחר הוא לא מתאים לך,,,והוא הופך מיד לבדיחה. אז,,,בדוק טוב מהיכן למעשה נובעות הבדיחות.
 

בני33

New member
הנה עוד משהו בענייני בדיחות,{אתה ,,,

ביקשת זה מכבר עובדות}. אני יעלה את העובדות לאט לאט. שיבינו מה הבדיחה ומהיכן היא עלתה. בבקשה; נשלח על ידי: IBP1 אל: בני33 נושא: תגובה: השלום והברכה לך איציק תאריך: 22/05/2011 20:24:16 על הכרית אין עניין לסמלים הקשורים לכף היד הסמלים שם הם אחרים. טרם שמעתי על כך שעל החוליה העליונה של טביעת האצבע יופיע סימן שכזה. קיימים 4 סוגי טביעות "אוהל גבוה" ,"אוהל נמוך" ,"חילזון ","מערבולת" . לא אמור להיות שם סמל אחר. סוף ציטוט; אתם קוראים טוב? אתם מבינים את מה שכותב לי המומחה לכירולוגיה שמדבר על בדיחות? אזכיר לכם,,, טרם שמעתי על כך,,, ועוד הוא מסביר לי מה כן ומה לא{כרגיל סיפורים מסביב לנושא העיקרי}. והנה הקביעה הכי מעניינת של המומחה... ציטוט; לא אמור להיות שם סמל אחר. אז,,,חברים,,,מי בדיוק כאן הוא מספר הבדיחות. בהמשך גם אביא לכם תשובות ,הרבה יותר רציניות שהועברו אלי. יום טוב לכם. וגם למספר הבדיחות שאינו יודע מתי לדבר ומתי לא.
 

IBP1

New member
אם היית מבין בכירולוגיה היית מבין מהם הסמלים

הללו. אבל בעינייך איש לא יודע מאומה ,רק אתה . גל סופר לא היה טוב בעינייךולא אחרים שהציגו ידע. שב תלמד קצת ,תחזור ואז תדבר עימי על כירולוגיה . עד שלא תעשה זאת .עשה טובה .אל תדבר שטויות על משהו שאינך מבין בו מאומה. אתה פנית אלי והסברתי לך בפרוטרוט כל דבר ודבר ,על פי מה שאני יודע. עניתי לך בכנות רבה . כעת שים לב איך אתה מתנהג כשאפילו אתה לא בקיא בתחום ולזה אתה קורא אובייקטיביות. אותו דבר עשית לגל סופר בתחום שאתה לא מבין בו כלל .אם אין לך השכלה בתחום אז על איזה בסיס אתה מציג את טיעונייך? גל סופר ברח מהפורום בגללך אז מה הטיעון שלך הפעם ,שאתה כן בקיא בתחום הנ"ל ? דבר על איזה בסיס אתה מדבר ? אתה סתם זורה חול . אתה מתווכח עם כולם מבלי להבין כלום בנושאי השיחה ,בלי שום הוכחה לכלום. שב עם עצמך ושאל את עצמך מה באמת עומד מאחורי כל זה.
 

פרויז1

New member
א. כל : שובניזם היא תכונה

לא בהכרח ערבית. ואם - נניח שאני שובניסט, זה לא בגלל היותי עולה ממדינה ערבית. ב. כל : אירן היא לא מדינה ערבית. ג. כל : יש מוסלמים לא ערבים שהם גם שובניסטים, ניתן למצוא דוגמאות באירן. ד. כל : וזה חשוב מאוד : יש שובניסטים לא מוסלמים. יעני לא ערבים, לא מוסלמים ולא פרסים . איפה היינו? בדלת כל? כן. היינו בדלת כל. מה בא עכשיו? הא כל? טוב ! ה. כל : יש מערביים שובניסוים. ו. כל : לא אני המצאתי את הבדיחות האלו. איציק וסוסון גם כל קראו אותן. ז. כל : באותה מידה מתפרסמות בדיחות שמקפחות את הזכויות של המיעוט המדוכא שלא זוכה לצדק חברתי - הגברים. ח. כל : הגברים בסעיף ז. כל לא כוללים ישראלים ממוצא פרסי. ט. כל : לכשתתפרסמנה בדיחות שינעימו לנשים, הן תובאנה לכאן, להנחת דעתן של חברות המין היפה בפורום. י. כל : מי ראה את שפירית? מה היא חושבת לה פה? ששפיריות מופיעות רק בחושך באויר לח ולא עוקצות? שתגיע לכאן כבר !!!
 

Simply Miri

New member
ח...

כשהגעתי לסעיף ט (כל) נפלתי מצחוק: לכשתתפרסמנה... עלאק!!! כמה זמן לקח לך לאיית את המילה הזו? פוווווווףףףףףףף איזו מילה!
חוצמזה- שאני תמיד נהנית מהכתיבה שלך... (אבל בבקשה לא להלשין למוחמד).
 
למעלה