קורס קיץ מרוכז בערבית

yeshgvul

New member
קורס קיץ מרוכז בערבית

שלום רב, אנחנו מארגנים קורס-קיץ מרוכז (באוגוסט) ללימוד ערבית לפעילים. הקורס יכלול ערבית מדוברת - אוצר מלים ושיחות בנושאים אקטואלים, וכן ערבית ספרותית - קריאת כתבות וידיעות עיתונאיות, תחביר ולשון. אנו מחפשים 15 משתתפים שירשמו מראש, ויוכלו גם להשפיע על תכני הקורס ורמתו. להלן שתי אופציות למתכונת מרוכזת. המעוניינים - אנא כתבו לנו לאימייל הנ"ל מהי המתכונת המועדפת עליכם. בשני המקרים הקורס יתקיים כנראה בטייבה, והמחירים המוצעים כוללים לינה וארוחות. 1) ארבעה שבועות רצופים (לא כולל סופ"שים), כ- 35 שעות לימוד בשבוע + פרוייקט התנדבותי + סיורים וצפיה בסרטים. עלות: כ- 3200 ש"ח 2) ארבעה חצאי שבועות בימי רביעי עד מוצ"ש פעם בשלושה שבועות, כ- 30 שעות לימוד בכל פעם (ללא פרוייקט וסיורים). עלות: כ- 500 ש"ח לכל חצי שבוע לגבי המחירים: אנו מחפשים סבסוד, אך לא נוכל להבטיח כרגע מחירים נמוכים יותר. כאמור, כדי להמשיך לתכנן, אנחנו צריכים לדעת מהי האופציה המועדפת על קבוצה של 15 אנשים. אנא הגיבו בשבוע הקרוב. תודה ולהתראות - וג'יה, מיקי ושלי
 
שכחת לספר מהו הליפתן של הקורס

כמובן - קורס מזורז בהכנת חגורות נפץ תוצרת בית. זה לא הולך ביחד? אבל ברצינות - מה זה יתן לי לדעת ערבית? נאהב אותם יותר אם נדע את שפתם? נבין טוב יותר את המנטליות המתפוצצת שלהם? אנו הרי במדינת ישראל. יותר חשוב ללמד את הערבים כאן עברית.
 

syair

New member
קשקוש

אולי אם היינו יודעים ערבית היה יותר קל לדבר עם כל אלה שבשטחים. חלק גדול לא יודע שם עברית.
 
מה יש לנו לעשות בשטחים?

הא, באמת שכחתי - לרדוף אחרי המתפוצצים. צריך לדעת לדבר ערבית בשביל לחפש אותם? אומרים שהכלבים מיד מזהים את המתאבדים. גם אותם לימדו ערבית? אנחנו מדברים על ללמוד ערבית. בצרפת החליטו לפני כמאה שנה (אינני זוכר את התאריך) כי מספיק עם הבלגן שכל קבוצה אתנית שומרת על שפתה. הוא הוציאו הוראה כי בבתי הספר ילמדו רק את השפה והמורשת הצרפתית. הם הקפידו בקנאות על קיום ההוראה והיום כל צרפתי מכל מוצא וצבע שר את ההימנון הצרפתי, מדבר צרפתית ומרגיש כצרפתי. הגיע הזמן שגם אצלנו יאמצו גישה זו וכולם ירגישו ישראלים ואז הדו קיום באמת יגיע מהר.
 

syair

New member
רואים שאתה לא רוצה דו קיום

אתה בכלל לא מעוניין לדבר איתם, אז מה אתה עושה פה? ולגבי הצרפתים אני לא מכיר בדיוק מה הולך שם. אתה גרת שם בשביל להביא את העובדות שהבאת?
 

אבו-דני

New member
לו לא היית מטורף היית למד

--- שדו-קיום ואו תקשורת מתחילה בשפה משותפת. כדי שתוכל לדעת איך לשכון כאן בשלום עם שכניך כדאי שתדע לדבר איתם תבין את תרבותם למען יאריכון חייך
 

yeshgvul

New member
הערבים יודעים עברית

ברובם הגדול. וההודעה שלך, החלק הרציני, היא בדיוק הסיבה כן ללמוד.
 
למעלה