אתם צריכים לקבל אישור של "רופא צלילה"
שזה רופא שקיבל הסמכה לכך מרשות הצלילה. אם אינני טועה יש רשימה של רופאי צלילה בקישורי הפורום.
 
כל חניך בקורס צלילה חייב למלא שאלון רפואי (לב, ריאות, ועוד) אבל לא זקוק לאישור רופא אא"כ זוהתה בעיה אפשרית בתשובות לשאלון. ברם, כל חניך מעל גיל 45 חייב לקבל אישור רופא, כולל בדיקת ארגומטריה (א.ק.ג. בסטרס).
 
כמובן שכדאי לעשות את כל זה לפני שיורדים לאילת בשביל הקורס. תבקשו מהמועדון בו אתם מתעתדים לעשות את הקורס לשלוח לכם את השאלון הרפואי הספציפי שלהם.