קורס צלילה

  • פותח הנושא mmich
  • פורסם בתאריך

mmich

New member
קורס צלילה

בוקר טוב!
בעלי ואני רוצים ללכת לשבוע צלילה, הוא עשה קורס והיה פעמיים באילת ואני לא (רוצה לעשות 1+2). איפה כדאי שיהיה יפה ולא יקר מדי?
תודה!
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
יפה יהיה לך אחרי הקורס

במהלך הקורס אני מאד מקווה שהמדריך ירחיק אתכם מהמקומות היפים על מנת שלא תגרמו להם נזק בהרחפת חול ובמכות סנפיר לא מיומנות כדי שתוכלו להנות מהם אחרי הקורס.

לגבי המחיר אם לא תרצי לעבור את הקורס בזמן חופשת פסח ומאידך תעברי אותו לפני תחילת החופש הגדול סביר שתהני ממחירים טובים בכל המועדונים.

בדף הזה תוכלי למצוא את דרכי התקשורת לכל המועדונים הרלוונטיים, הרימי כמה טלפונים לקבלת הצעות מחיר וקחי בחשבון את החבילה הכוללת כלומר כמה יעלה לך הקורס כולל כל החומר ומה אפשרויות הלינה המוזלת באמצעות המועדון.

ב ה צ ל ח ה.
 
למעלה