קורס מורי דרך

ה מ ש י ח

New member
קורס מורי דרך

אהלן! אני מעוניינת לעבור קורס מורי דרך שלא במסגרת תואר ראשון (רק לשם תעודת מורה-דרך) והבנתי שיש גם הקלות או הטבות לחיילים משוחררים. יש תנאי קבלה או דרישות כלשהן לקורס? אם מישהו יוכל לתת לי פרטים או טלפון או כל דבר אחר אני מאוד אשמח. תודה. משיח
 

ה מ ש י ח

New member
ובלי קשר שאלה:

וסליחה מראש על הבורות כי אין לי מושג: האם לסתם טיול של 15 חבר'ה ליומיים- שלושה צריך אישור או דיווח לחדר מצב?
 
תשובות:

לקורס מורי דרך צריך תעודת בגרות מלאה ואישור על היעדר רישום פלילי. חלק לפחות מהמוסדות דורשים גם אישור רפואי, החלה"ט הסתפקה באישור מרופא משפחה ווינגייט דרש אישור מרופא ספורט, איני יודע לגבי מוסדות אחרים. כל עוד את לא נכנסת לשטחי אש אינך צריכה אישור מאף אחד. כמובן שרצוי שכמה שיותר אנשים ידעו על המסלול בו את מתכוונת לטייל. במקרה שאת רוצה לישון בחניון קק"ל עלייך לתאם איתם.
 

מדברון

New member
במכללה באילת מתארגן משהוא

יכול מאוד להיות שיהיו מענקים, שווה בירור המכללה בניהול אוניב' בן גוריון
 
קורס מורי דרך...

קורס ללא תואר ראשון ניתן לעשות בבתי הספר השונים לתיירות תלוי היכן אתה גר. אתה יכולל לקבל פרטים בבית הספר לתיירות בחיפה השייך ליחידה ללימודי חוץ של האוניברסיטה וממוקם בלב המפרץ. תנאי הקבלה די זהים בעיקרון בכל המקומות. בתקופה שאני עשיתי את הקורס (שנות השמונים) גם נשלחנו לאיבחון במכון הדסה בירושלים לדעתי כבר לא עושים את זה. לגבי תיאום טיולים. תאום טיולים באופן כללי הוא חובה רק במסגרת מערכת החינוך. כל אדם פרטי או קבוצה יכולים לטייל כאוות רצונם ללא צורך בתיאום או אבטחה או ליווי רפואי. יוצא דופן הוא מקרה בו מתכננים טיול באזור המוגדר כשטח אש. במקרה כזה יש לתאם את הטיול והתיאם מתבצע באמצעות הלשכות לתיאום דרכם מתאמים את טיולי מערכת החינוך. במקרה כזה תקבל אישור מן הגורמים הצבאיים עם פירוט המגבלות במידה וקיימות כאלו. הטיול שלך לא ידווח לחדר המצב מסיבה מאוד פרוזאית אתה לא תחת אחריות משרד החינוך.
 

nitzan hamadrih

New member
../images/Emo141.gif../images/Emo141.gifטיול להר כחל בחרמון../images/Emo141.gif

אנחנו מתכננים(אני ועוד 30-40 חבר'ה) לעשות טיול שישי בחרמון:מבקעת מן ועד נווה אטיב. האם צריך אישור מיוחד לטייל שם או שלא צריך אישור מאף אחד? בסוף המסלול יש שער סגור, בכניסה לנווה אטיב. איך דואגים שהוא יהיה פתוח? ניצן.
 

harhanegev

New member
לגבי השער הנעול :

הולכים לצד הגדר כמה מאות מטרים שמאלה (יש שביל נוח להליכה) ומגיעים לשער אחר שפתוח.
 
למעלה