היא יכולה ללמוד איפור בגיל 16
רק אם היא מרגישה שהיא מסוגלת להתמודד גם עם לימוד איפור וגם עם לימודים של בית ספר. נכון שזה ממש קשה ללמוד גם בבית ספר וגם איפור אבל זה גם תלוי במה שהיא לומדת ובאיזה כיתה, כי לפעמים הלימודים בבית ספר לא כאלה קשים ומכבידים עד כדי כך שאי אפשר ללכת לעשות קורס איפור פעם בשבוע אחרי הצהריים. אני לומדת גם איפור וגם בבית ספר ואני עוד מעט בת 17 וזה לא כל כך קשה כי אני לומדת במגמה של חצי בגרות ואין לי לימודים שממש מכבידים עליי, כי המערכת שלי גם לא כזאת גדולה. אז זה גם תלוי במה שהיא לומדת ואם היא יכולה להתמודד עם זה.