קורולה GLI או רנו קאדג'אר דיזל -אחזקה וירידת ערך ?
שלום,
בהמלצת חברי הפורום ראיתי את הקורולה המחודשת ואף נהגתי עליה.
סך הכל התרשמתי לטובה חוץ מהרכבה לקויה ובד שנראה ומרגיש זול במיוחד הבד הבהיר.
הנסיעה רגועה ושקטה למדי-רכב משפחתי טיפוסי.
מערכות הבטיחות שהתווספו לאחר מתיחת הפנים רק עשו טוב למותג בישראל.
לפני כ-5 שנים היתה בבעלותי ניסאן טידה , רכב מעולה ,מרווח מאוד-מה שנקרא "תדלק וסע" .
נכנסתי לסוכנות ניסאן ,התאכזבתי מן ההיצע הדל עד שראיתי את הקאדג'אר.
עיצוב מעניין, ישיבה גבוהה ונוחה (מעט יותר גבוהה מהישיבה בקורולה) .
סלון יותר "מזמין" מאשר זה של הקורולה .
אני חושש שאחזקת ג'יפון בכלל והקאדג'אר בפרט ,תהיה יותר יקרה מאשר אחזקה של הקורולה , האם יש צדק לחששות ?
נושא נוסף הוא ירידת ערך הרכב, מצד אחד יש את הקורולה ומצד שני רנו די חדשה בשוק עם מנוע דיזל .
הרכב נקנה ל-5 שנים, האם נושא ירידת הערך כה קריטי ?
נ.ב עדיין לא נהגתי על הרנו, אעשה זו בהקדם
תודה
שלום,
בהמלצת חברי הפורום ראיתי את הקורולה המחודשת ואף נהגתי עליה.
סך הכל התרשמתי לטובה חוץ מהרכבה לקויה ובד שנראה ומרגיש זול במיוחד הבד הבהיר.
הנסיעה רגועה ושקטה למדי-רכב משפחתי טיפוסי.
מערכות הבטיחות שהתווספו לאחר מתיחת הפנים רק עשו טוב למותג בישראל.
לפני כ-5 שנים היתה בבעלותי ניסאן טידה , רכב מעולה ,מרווח מאוד-מה שנקרא "תדלק וסע" .
נכנסתי לסוכנות ניסאן ,התאכזבתי מן ההיצע הדל עד שראיתי את הקאדג'אר.
עיצוב מעניין, ישיבה גבוהה ונוחה (מעט יותר גבוהה מהישיבה בקורולה) .
סלון יותר "מזמין" מאשר זה של הקורולה .
אני חושש שאחזקת ג'יפון בכלל והקאדג'אר בפרט ,תהיה יותר יקרה מאשר אחזקה של הקורולה , האם יש צדק לחששות ?
נושא נוסף הוא ירידת ערך הרכב, מצד אחד יש את הקורולה ומצד שני רנו די חדשה בשוק עם מנוע דיזל .
הרכב נקנה ל-5 שנים, האם נושא ירידת הערך כה קריטי ?
נ.ב עדיין לא נהגתי על הרנו, אעשה זו בהקדם
תודה