קורה לכם ש.. ../images/Emo14.gif
אתם קמים איזה יום על רגל שמאל וזה נמשך כבר כמה ימים?
לי זה קורה עכשו. ביום שישי בבוקר היום שלי היה נורא! והמשיך ככה כל היום!!! עד עכשו אני מרגישה על הפנים.
עצבות ובכי.
אני לא יודעת למה המצבי רוח האלה.... מקווה שזה יעבור לי מהר.