קורה לכם ש..

קורה לכם ש.. ../images/Emo14.gif

אתם קמים איזה יום על רגל שמאל וזה נמשך כבר כמה ימים?
לי זה קורה עכשו. ביום שישי בבוקר היום שלי היה נורא! והמשיך ככה כל היום!!! עד עכשו אני מרגישה על הפנים.
עצבות ובכי.
אני לא יודעת למה המצבי רוח האלה.... מקווה שזה יעבור לי מהר.
 

Lovely 28

New member
נרקיסטית מתוקה ...../images/Emo24.gif

הנה שוקולד תמיד עושה מצב רוח טוב .... מקווה שיעבור לך מהר ...
 
למעלה