אוקי, שמעתי את הכל הפעם.
טוב התחלתי לכתוב על כל שיר בנפרד, אבל יצא שאני אומרת פחות או יותר את אותם דברים אז אין טעם. הכתיבה פה רעה, כאילו באמת. אני לא יודעת מי כתב, אבל כשאומרים שמישהו כותב מסריח אפשר פשוט לרוץ ולהצביע בצרחות על כמה דוגמאות בולטות מכאן וההבנה תחבוט לך בעור התוף! אני לא יודעת אם הוא מנסה לכתוב קליט או.. לא יודעת מה, אבל ציפיתי שיהיו פה מעבר לאוצר מילים דביק וסיסמאות שנשמעות טוב בשירO: חחחחח Permanent וA Daily Anthem הרגו אותי, חח המילים כל כך רעות שהוא יכל לכתוב במקומן כמה מהירידות שהיו לי עליהן ויצא מזה שיר יותר טוב. הוא כמעט דחף את ארצ'י מצוק בדרך ליצירת השיר הכי דביק בעולם. כאילו מה?! הדוגמה הכי טובה שיש לי כרגע: "And everything is temporary rest your head, I’m permanent". מה שכן, הלחנים של שניהם ושל בארבאסול היו הכי טובים באלבום, אז זה לא כזה גרוע [לא זה כן, גאד אני לא יכולה]. הלחנים באופן כללי טובים למדי. חוץ מזה שהם נוצרו במבנה שגורם לו לצרוח רוב הזמן, אפשר להגיד שזה מה שעושה את השירים במקרה הזה. על הקול שלו אין לי מה להגיד, הוא צורח בחלק כל כך גדול מהשירים שאני לא שומעת פה יותר מדי שירה להביע דיעה עליה, וחבל. כשעוברים על כל השירים ברצף אפשר להגיד שהם נשמעים פחות או יותר אותו דבר, אין יותר מדי מגוון או חידוש ברובם [חוץ מהלחן של הבתים בבארבאסול שממש מגניב]. אני לא יודעת אם היו לי ציפיות אבל קשה לי להאמין שאם היו הן נענו, ככה שזה לא אלבום מרשים במיוחד. השירים הכי טובים בו מבחינתי הם בארבאסול [בעיקר הבתים], הירוז, וגם אבלנצ' נחמד. ואם מישהו לא חזק באנגלית או מסוגל להתעלם מהדימום החזק באוזניים בהקשבה למילים- גם פרמננט ודיילי אנט'ימ טובים. ושמישהו יגיד לו להעיף את העטיפה הזאת גאד0_0