קוקטייל בזוגות
שלום, יש לי שני קוקטיילים, והשאלות שלי: 1) מתי הם מטילים ביצים ואיזה תא הטלה (גודל) צריך לקנות? 2) האם מרגע שהכנסתי את הזכר עם הנקבה אין סיכוי שיתקשרו איתי? 3) מה אפשר לעשות עם הציפוריים שלהם, הם נורא שורטים? 4) האם זה דבר נכון להניח על הכלוב סדין שחור כשהם עושים רעש? 5) איך אפשר לדעת שהנקבה בהריון? תודה וחג עצמאות שמח לכולכם.
שלום, יש לי שני קוקטיילים, והשאלות שלי: 1) מתי הם מטילים ביצים ואיזה תא הטלה (גודל) צריך לקנות? 2) האם מרגע שהכנסתי את הזכר עם הנקבה אין סיכוי שיתקשרו איתי? 3) מה אפשר לעשות עם הציפוריים שלהם, הם נורא שורטים? 4) האם זה דבר נכון להניח על הכלוב סדין שחור כשהם עושים רעש? 5) איך אפשר לדעת שהנקבה בהריון? תודה וחג עצמאות שמח לכולכם.