קוקטייל בזוגות

אורן 76

New member
קוקטייל בזוגות

שלום, יש לי שני קוקטיילים, והשאלות שלי: 1) מתי הם מטילים ביצים ואיזה תא הטלה (גודל) צריך לקנות? 2) האם מרגע שהכנסתי את הזכר עם הנקבה אין סיכוי שיתקשרו איתי? 3) מה אפשר לעשות עם הציפוריים שלהם, הם נורא שורטים? 4) האם זה דבר נכון להניח על הכלוב סדין שחור כשהם עושים רעש? 5) איך אפשר לדעת שהנקבה בהריון? תודה וחג עצמאות שמח לכולכם.
 

d-edge

New member
מה שאני יודע..

2.יש סיכוי שיתקשרו איתך אבל רוב הסיכויים שתאבד ההחתמה שכן כשאין תוכי אחר בסביבה אתה הוא הלהקה של התוכי. ברגע שיש לו תוכי אחר הוא הלהקה החדשה ואין צורך בך יותר. 3.וטרינר יכול לקצוץ אותן. 4.בסדר גמור כל עוד הסדין מבד ולא מניילון. אסף
 
לגבי התא הטלה....

תלכי לחנות בטוח ימצאו לך את הנכון.. הוא קופסא מעץ עם חור ומקל... קצת יותר גדולה מזו של התוכונים... לגבי ההריון.. אין לי מושג.. לא נראה לי שיש סימנים מיוחדים.. אבל יכול להיות שתתפסי אותם מזדווגים ואז תדעי...
 
למעלה