קופ"ח שלך מגבילה את כמות המקלונים?

קופ"ח שלך מגבילה את כמות המקלונים?

אנחנו פרומקין מאיר מנהל אתר "מ-טוק", ופורום הסוכרת ב"דוקטורס", - [email protected] גדי - מנהל אתר הסוכרת "מתוקים" - [email protected] ו-"השושן הצחור" - מנהלת קהילת הסוכרת ב"תפוז", - [email protected] רואים את בדיקות הסוכר העצמיות כאחד המרכיבים החשובים ביותר של הטיפול בסוכרת. קופות חולים מנסות לצמצם את צריכת מקלוני הבדיקה מסיבות תקציביות גרידא. לכלל הקהילה הרפואית ידוע שטיפול אינטנסיבי בסוכרת ובכללו ריבוי בדיקות סוכר עצמיות משפר את איזון הסוכרתי ואיכות חייו. איזון טוב של סוכרת מקטין את הסיכוי לסיבוכים בטווח המידי ובטווח הארוך. קופות חולים רואות את האינטרס קצר הטווח של עמידה בתקציב השנתי. אך המדינה ביחד עם קופות החולים משלמות "קנס פיגורים" בצורת מימון עלויות של סיבוכי הסוכרת. עלויות סיבוכי הסוכרת כוללות ימי אשפוז, נכויות, אובדן ימי עבודה, ועוד. חוק ביטוח בריאות ממלכתי קובע כי "שירותי הבריאות הכלולים בסל השירותים ינתנו לפי שיקול דעת רפואי, באיכות סבירה, בתוך זמן סביר ובמרחק סביר ממקום מגורי המבוטח". אנו רואים את הגבלת כמות המקלונים כחריגה מ"איכות סבירה" של טיפול בהרבה סוכרתיים. אם אתה סוכרתי בוגר המטופל באינסולין, או הורה לסוכרתי קטין עם סוכרת נעורים, וכמות מקלוני הבדיקה שמספקת לך קופת החולים אינה מספקת, אנו מציעים לך את עזרתנו בהכנת קבילה לנציבת קבילות הציבור של משרד הבריאות אותה תצטרך לשלוח. כתוב לאחד מאיתנו או לשלושתנו. בברכה.
 
הודעה של Sugi שנמחקה ../images/Emo52.gif

נושא כואב ומעצבן
מאת: S h u g iו 20/04/04 | 11:55 בלאומית הגבילו אותי ל 2 חבילות !! ואפילו כשהרופא שלי רשם לי מרשמים לעוד , לא כיבדו אותם ואפילו נזפו ברופא !! ניסיתי להלחם כצת .. לא עזר עברתי למכבי שם יותר נחמדים ,יש הגבלה של 4 חבילות שזה כבר יותר מתקבל על הדעת . ובקשתי ממך Sugi שתשלח לנו את הפרטים כדי שנוכל לעזור לבאים אחריך (לך אולי כבר לא אבל לאחרים
)
 

S h u g i

New member
יכול להיות שוויתרתי מהר מידי

אבל נמאס לי להלחם בפילים ! ההגבלה בלאומית היא ל 2 חבילות אלא אם כן אתם מתחת לגיל 18 !!?? למה גיל 18 ? לא יודע ככה קבעו , אז מגיע לכם 4 חבילות .. כתבתי ואפילו נפגשתי עם הרופא המחוזי . אם ניתן לקרא לאדם כלכך אינטרסנט רופא , אני הייתי קורא לו רוצח !!!!!!! ותסלחו לי על הדיבור הזה . הוא ניסה לשכנע אותי שאם אני עושה בין 8-10 בדיקות ליום אז אני כנראה דפוק באיזון וכדי שאני יעבור למשאבה ?! כי מי על משאבה לא צריך לעשות כל כך הרבה בדיקות ( לטענתו ! ) הראתי לו תוצאות מעבדה עם Ha1C של 6.8 ואמרתי לו שאני לא רוצה לעבור למשאבה ושלא יחליט לי מה לעשות בחיים ! אחר כך הוא הבטיח ( ואח"כ לא הצליח לקיים ) שיעלה אותי למה שנקרא ועדת חריגים ...כלומר שיתנו לי אישור כמו לבני הנוער עד 18 ל 4 חבילות .. לא הצליח , לא שווא לי את הבריאות וכל המילחמות האלה שאנשים כמותנו צריכים להתרחק מהם .. עברתי למכבי , היום אני מקבל 4 חבילות בלי טובות מיוחדות . זהו סטו ! רק לכתוב את כל זה הביא אותי לעצבים מחדש
הולך לשתות דיאט קולה ..
 

דואגת1

New member
מכבי -פתרון

המצב במכבי כרגע טוב יותר מאשר בקופות אחרות, השאלה היא עד מתי. אם כל הסוכרתיים יעברו למכבי, או שההנהלה תתחלף וכך גם המדיניות. פתרון אחד לעבור למכבי, וכאשר גם הם יתחילו להניף את הגרזן נחפש קופה אחרת, והפתרון הנוסף הוא לנסות לשנות דברים. אני מאמינה שבאמצעות לחץ ניתן לשנות דברים.
 

be free

New member
יש לי שאלה...

קודם כל ממש משמח לראות את ההתקדמות הזו... רציתי לדעת מה ואיך ולמי צריך לכתוב כדי להביע את תמיכתי בענין?
 
בעיקרון מה שאנחנו צרכים

זה את הסיפור האישי כדי להתאים את הקובלנה לכל אחד. כלומר סוכרתי סוג 1,2 תלוי באינסולין (כדורים קצת יותר בעיתי כי כאילו אין סכנת חיים מידית אבל צריך לעבוד גם על זה). נוהג לא נוהג- אסור לנהוג בלי לבדוק. מקום עבודה מלחיץ. הורה לילד סוכרתי - שלא יכול לדווח על מצבו בצורה יעילה. הכנה להריון, הנקה, סכנת היפו עם ילד על הילדים או ילד בבית. כל מה שיכול לתרום לכך שיראה כי הנחיצות היא אמיתית ובלעידה יש סיכון חיים.
 

be free

New member
ולאן לשלוח?

לפרסם כאן בפורום? לשלוח למישהו אחר?
 
למעלה