קופידון ה"פספסן"...
הנה עוד שבוע חלף לו ושוב עברו הימים והלב נשאר בשלו,בדד כמה ימים עוד יעברו שבועות יחלפו כמו שנים והלב,הלב יישאר לבד עד מתי ?! האם לא די בתקופה שחלפה האין קופידון שם ליבו לכל אלה אשר ליבם מאוכזב ככל הנראה,קופידון קיים מפספס את חיציו זה אחר זה גם את שלי הוא פיספס ואני,אני עדיין מחפש חציו השני אשר נעלם להשלים חצי אהבתי בליבי לאהבה אחת גדולה ושלמה שני חצאי לבבות,ללב אחד...
הנה עוד שבוע חלף לו ושוב עברו הימים והלב נשאר בשלו,בדד כמה ימים עוד יעברו שבועות יחלפו כמו שנים והלב,הלב יישאר לבד עד מתי ?! האם לא די בתקופה שחלפה האין קופידון שם ליבו לכל אלה אשר ליבם מאוכזב ככל הנראה,קופידון קיים מפספס את חיציו זה אחר זה גם את שלי הוא פיספס ואני,אני עדיין מחפש חציו השני אשר נעלם להשלים חצי אהבתי בליבי לאהבה אחת גדולה ושלמה שני חצאי לבבות,ללב אחד...