קופידון ה"פספסן"...

בארי

New member
קופידון ה"פספסן"...

הנה עוד שבוע חלף לו ושוב עברו הימים והלב נשאר בשלו,בדד כמה ימים עוד יעברו שבועות יחלפו כמו שנים והלב,הלב יישאר לבד עד מתי ?! האם לא די בתקופה שחלפה האין קופידון שם ליבו לכל אלה אשר ליבם מאוכזב ככל הנראה,קופידון קיים מפספס את חיציו זה אחר זה גם את שלי הוא פיספס ואני,אני עדיין מחפש חציו השני אשר נעלם להשלים חצי אהבתי בליבי לאהבה אחת גדולה ושלמה שני חצאי לבבות,ללב אחד...
 

ritarita

New member
לא יפה לדבר כך על קופידון...

קופידון הוא בנאדם ממש בסדר כשהוא מפספס זו לא אשמתו אילו האנשים שכל הזמן מפריעים הם עושים עבורו את עבודתו הם בוחרים מטרות וזמנים והוא עושה כפי שמצווים כי הוא בחור חברותי רוצה רק לעשות את כולם שמחים אבל מה לעשות שהאנשים לא תמיד יודעים מי באמת טוב בשבילם ואם הם היו לוקחים סיכונים ונותנים לקופידון לבחור עבורם אם הם היו פחות בררנים אז הפגיעות שלו היו יותר מדוייקות וכולם היו שמחים
 

danistar

New member
אצלי הוא פספס חזק

שני חיצים תקע בליבי . הצלקת של הראשון עדיין שם איפה שהוא ברקע . הצלקת של השני עדיין בשלבי הגלדה . למרות כל זאת אני מאמין שיבוא יום וחץ נוסף שלישי יפגע בדיוק במקום הנכון .
 
נו מה עוד אפשר לצפות מתינוק עם

חיתולים? וחוץ מזה, לכל דבר יש סיבה, כנראה שגם לתינוק בחיתולים יש תוכנית...
 
למעלה