כמה תשובות
א. רוב המקומות לחודש ינואר כבר נמכרו לישראלים, בפברואר האירופאים יוצאים לחופשה שלהם כך שרוב המועדונים נהנים מתפוסה מלאה.
יכול להיות מבצע נקודתי על מועדון מסויים אבל כרגע זה לא נראה באופק.
ב. לגבי שלג - העונה מבחינת רובנו מתחילה בינואר ועד אז..., מספיק DUMP אחד של שלג + טמפ' נמוכות ואת השאר יעשו תותחי השלג, כך שאני לא ממש דואג, יש לנו מספיק זמן.....
בשנה שעברה בתאריך הזה עוד קיצצו דשא בלה פלאן.
ג. לגבי הקופונים, כלל אצבע בתיירות, אם מישהו מוכר את עצמו בקופונים כנראה שהוא נתקע עם מקומות במטוס ומנסה בכל דרך למכור גם אם זה בהפסד מסויים. (רואים את זה בעיקר בקייץ)
השנה קרה דבר מעניין בתיירות החורף , מס' ספקי תיירות החליטו שאנחנו מעצה של כ 50000 גולשים לפחות וכל אחד מהם חכר מטוס משלו לכל העונה בכל שבוע.
(קלאב מד לקחו 3 מטוסים , אחד מהם ג'מבו של כ 400 נוסעים, ס'י דיל הוסיפו טיסה לגרנובל מעבר למטוס שלהם לאיטליה, אופיר טורס לקחו מטוס וגם עד ספק שאני לא ממש מכיר חכר מטוס שלם לליון )
הם יצרו היצע מטורף של מקומות בטיסות ביחס לכמות הגולשים.
רוב הגולשים עדיין טסים לקלאב מד, אח"כ סקי דיל ואופיר טורס וכמובן כל הגולשים בחופשות עצמאיות או למזרח אירופה ואנדורה.
במילים אחרות, למישהו יש מטוס לא מלא והעונה בפתח..... וזו הסיבה (כנראה) לקופונים.
מעוז