קונצרטה ל 3 חודשים

Infin1ty

New member
קונצרטה ל 3 חודשים

הנני נוטל קונצרטה באופן קבוע ובעוד כשבועיים אני נוסע לתקופה של כחודשיים וחצי לאירופה (לא למטרות עסקים), פניתי לרופאת משפחה עם כרטיסי הטיסה ובקשה לקבלת קונצרטה לכ 3 חודשים, היא מסרה לי שאין הדבר אפשרי, גם לא לחודשיים.
הדרך היחידה שכרגע אני יכול להתמודד איתה זה שישלחו לי את הקונצרטה בדואר רשום להיכן שאהיה באירופה, במקרה הטוב אפספס כשבוע כנראה (לא נורא), אבל במקרה הרע יש סיכוי שיעצרו לי את התרופה במכס באירופה (האם יש סיכוי קלוש שגם יתחקרו אותי? למשל ניסיון הכנסת סמים?).
האם יש אפשרות אחרת? מה עושה מי שנאלץ לנסוע לתקופה ארוכה כמו זו?

תודה!
 

zivadina

New member
כדאי לשאול את הרוקח חגי שור

ככל הזכור לי, הוא כתב כאן שאם הרופא כותב שאתה נוסע לחו"ל, אפשר לקבל תרופות למספר חודשים.
 

חגי שור

New member
נסיעה לחול

קודם כל הרופאה טועה. אפשר לתת ל 3 מרשמים ל 3 חודשים לכתוב אותם לאותו תאריך ולרשום נסיעה לחול. אנחנו צריכים לקבל אישור מיוחד ממשרד הבריאות (כמה ימים) ואז לתת את התרופה.
אני מצרף לך את נוהל 155 של משרד הבריאות. הוא ארוך ומייגע. ראי סעיף 3.2.4 בעמוד 3. היתר לא מעניין אותך. אולי הרופאה תשתכנע.
לגבי הדואר, זו אפשרות. הסיכוי שיפתחו ויבדקו את החבילה שונה ממדינה למדינה. ברור שאם יפתחו, ישמיד לך את זה. במדינות מערביות לא נראה לי שיש סיכון נוסף, אבל אני לא יכול להיות אחראי לזה.
אולי תמצאי רופא אחר .
 

Infin1ty

New member
המנהל בית מרקחת אמר לי אותו הדבר

באותו המרפאה שאני שייך אליה גם, הרופאה שלי מתעקשת לא להוציא מרשם לאותו תאריך, היא מפחדת ולא רוצה להתעסק עם זה.
אני טס בעוד כשבוע ומנהל הבית מרקחת באמת מנסה לעזור לי כמה שאפשר, הוא כבר הכין הכל ורק צריך את המרשמים מהרופאה.
התקווה היחידה שלי זה לרשום תלונה לקופ"ח כללית ולדווח עליה, מבחינתי זה חמור כי זה אומר שייתכן שאני אשאר בלי קונצרטה בחו"ל בגלל שהרופאה שלי מסרבת ללכת לפי הנוהל.
&nbsp
 
למעלה