קונפי ברוך שובך !!

שרון-ב-

New member
קונפי ברוך שובך !!

יש תמונות ???? כל הכבוד לפסי שהמתינה לך בנאמנות מוחלטת. שרון כדורסל עכשיו
 

softy

New member
ודאי שיש תמונות...

ברוך הבא קונפינו... לא תספר איפה היית ומה עשית???? סופטי בנתיים שם תמונה ראשונה.
 
םופטי....

בחייך... השארת אותנו בלי מנהיג... ושלחת את לאונרד להחליף... אין לי יותר חרוזים... כי השארת לי רק תחליפים... מכורה לאהבה. שמתגעגעת נורא.
 

KONFUZ

New member
אהלן אהלן

מה שלומכם? כלכך רוצים לראות אותי בבקיני? היא בסדר פוסי אה שרון? ;-) ואיפה אריה? וסופטי..מדוע הזרע הכחול שלי לא רואה עדיין את בעל הבית שלו כמלך בכחול זועק?(רמז..) ולנסיה 1 - ביירן מינכן -0 קונפוז (הולך לראות מחצית שניה)
 

PoshKale

New member
אנסים...לא לצחוק.

הזכירו תמונות אז הייתי חייב לפרסם את תמונתי. אני גדלתי מאז... אבל לצערי ההוא נשאר באותו הגדול :(
 
אין לך משהו חדש יותר?

את זאת אני עוד זוכרת... ואם היית מוציא את המוצץ אז לא כל אנס לא היה מתקרב אליך... רק המוצצים שביניהם מיכאלה שבא לה למצוץ קצת, תלווה
 
שו?שו! זה לא את הקטנצ`יק

בגילי, ולפעמים מחוסר ברירה, מסתפקים בהוא מסיליקון, אפשר למתוח אותו אפשר לשחק איתו אפשר למצוץ אותו... וכשנמאס אפשר לשלוח אותו לכל הרוחות... מיכאלה שמתגעגעת לאיזה מוצץ קטן
 
אני באמת כחולה, ולא מפלסטיק

אז אני דווקא מעדיפה מוצץ גדול.. ולפעמים גם הוא מסיליקון...
 
למעלה