קונספירצית "נטורל פורמולה"

leeloo

New member
קונספירצית "נטורל פורמולה"

אם כבר שוחחתם על חברות נעליים ומשקאות, אני מפנה בעיה לתשומת ליבכם במוצר ספציפי של נטורל פורמולה. המוצר- קרם לחות ללא שטיפה לשיער חלק. קצת רקע שלי עם המוצר: בואו נגיד שעוד לא מצאתי עוד את המוצר שעולה באיכותו על נטורל. הריח, המרקם, אחוזי ההצלחה, הכל נפלא. אפשר להגיד שאני משתמשת בזה כבר שנה וחצי, ואין תלונות. עד עכשיו. בעבר, כשקניתי את המוצר הספציפי, השתמשתי בו עד תום הקרם במיכל. אך לפני שלושה חודשים קניתי כהרגלי את הקרם והשתמשתי, והשתמשתי בו, ו- הפלא ופלא! המיכל לא מוציא עוד קרם. טוב, בוודאי נגמר, כל דבר טוב נגמר בסופו של דבר, לא? אבל אז כשהרמתי את המיכל והבטתי בו לכיוון האור, גיליתי להפתעתי שנשאר עוד רבע (!) בקבוק עם קרם. לא עוד טיפה, לא טיפה יותר מטיפה, אלא רבע בקבוק. מספיק לעוד 20 שימושים לפחות. אבל המיכל לא עובד. ניסיתי להפוך אותו, אולי יצא קרם. לא יוצא. אולי נשאיר אותו במהלך הלילה, ירד בסוף, לא? לא. נשאר כפי שהשארתי אותו לילה לפני. תקוע. מה לעשות עכשיו? להוסיף מים? חס וחלילה, הלך הקרם. לנסות להוציא אותו עם משהו? לא, זה רק ימרח על חפץ העזר. אז מה עושים? קונים חדש. ואז, גם החדש נתקע ברבע האחרון. אז שוב קוניןם, ושוב קונים ,ושוב קונים. הם יודעים כמה אני ודומיי זקוקים לקרם, לכן יוצרים בעיה מכוונת במיכל ובקרם שלא ייצא יותר אחרי ירידת כמות מסוימת. ככה הם מרווחים, ואנחנו מפסידים, כי אין קרם יותר טוב משלהם. לא קונספירציה של חברת נטורל פורמולה? איי ביליב סו.
 

BooBee

New member
לי זה יותר נשמע

כמו קונספירצית האנשים המשועממים. קחי סכין יפנית, תפרקי ת´בקבוק ובכל פעם תוציאי קצת עם האצבע. או תחוררי את הבקבוק, אולי מדובר בתופעה פיזיקלית שנקראת ואקום. קרו דברים מעולם. רעיון אחרון, שלחי את הבקבוק בתוספת מכתב למי שמייבא את המוצרים שלהם ובקשי הסבר. ככה פשוט.
 

Chot

New member
איך הם מרויחים מזה?

הם עדיין צריכים לייצר את אותה כמות של קרם, לא? (או שבעצם הם ממלאים קרקעית המיכל במשהו שמזכיר קרם אבל זול, קשיח ולא גמיש מספיק בכדי לזוז בחופשיות בתוך המיכל, ואת שאר המיכל בקרם רגיל?)
 

S__A

New member
אבל כשאת משתמשת בקרם אז

הוא יורד לאט לאט - למטה ועוד למטה ככה שה"קרם הפגום" נמצא למעלה .. קונספירציית האנשים המשועממים - אהבתי ..
 
סביר להניח ש.....

המיכל פשוט מתחיל מהנקודה שנשארה כביכול.....כלומר שעד הנקודה ההיא יש פלסטיק... הם לא מרוויחים מזה כלום, כי הם לא יכולים לשקר בכמות שנמצאת במיכל, זה בטח סתם טריק פירסומי שאמור לגרום לצרכן לראות בקבוק גדול יותר. נסי לחתוך את הבקבוק בסכין יפנית ותראי אם יש שם עוד קרם או שזה כמו שאני טוען.
 

rshilkrot

New member
אני ממש שמח

שאין לי שיער ארוך!! לעניין, אולי זה בקבוק דפוק, הממ? או שזה קרה לך כבר עם שני בקבוקים... ואז, אולי הצינורית סתומה? אולי הראש שמוציא קרם נדפק/נסתם? למה ישר קונספירציה? קשה לי להאמין שהם היו מצליחים להתחמק עם ייצור המוני של בקבוקים שמוציאים רק 3/4 כמות קרם מהמיכל... הרבה אנשים משתמשים בזה, את יודעת.
 

קליפס

New member
הפתרון הפשוט,

קונים קרם שיער איכותי, נטורל זה הכי זבל שנמצא בשור כי הוא על בסיס מים, ז"א שהוא עובד כמה שעות וזהו, באותה מידה את יכולה להרטיב את השיער כל שעתיים והוא לא יהרס. אגב, נטורל מבצעים ניסויים על בעלי חיים. לא קונספירציה ולא נעליים, הקרם למטה הוא קרם שמתקשה עם הזמן, שוב, בגלל שנטורל פורמולה זה הכי לא איכות שיש. קליפס.
 
למעלה