קונספירציה בסדר גודל עולמי - MS

rshilkrot

New member
קונספירציה בסדר גודל עולמי - MS

מיקרוסופט מנהלים את הקינספירציה הגדולה ביותר בעולם לחיסול שוק התכנה החופשית. מישהו התקין ווינדווס XP אצלו?! התכנה פשוט לא מוכנה להתין דרייבירים שהם לא תואמי מיקרוסופט, ולפי דעתי אפילו מכשילה דרייבים עצמאיים בשביל שהחברות יצטרכו לשלם למיקרוסופט שיבדקו את המוצרים שלהם ויכתבו להם דרייבירים שלהם. זה עבר הרבה מעבר ל-נוחות. שיש לך מערכת אחת שתואמת להכל, ואתה לא צריך לרוץ אחרי דרייברים ותוכנות התקנה למיניהן - הכל פשוט. לא לא - זה בולדוזר ענק שדורס כל יוזמה וקטנה וכל נסיון לפיתוח או חידוש. הם שולטים בעולם המחשבים ביד חזקה, והם לא נופלים בקרוב. אם הייתה כנסת עולמית, ומפלגה למיקרוסופט - היו לה 115 ח"כים. אבל לא בגלל שיש אנשים למיקרוסופט, אלא בגלל שהתכנה שבעזרתה מצביעים היתה שלהם. אפילו את הניצנים הרכים של לינוקס מיקרוסופט דרסו בעזרת הWIN-NET שלהם. ובכלל, מי ירצה לעבור ללינוקס אחרי ה"נוחות" של WIN-NT ו2000. בקרוב זה כל מה שישאר. מיקרוסופט.
 

RedStorm

New member
לא רק זה..

יש להם תוכנה לכל קובץ מולטימדיה שיש...... והתוכנות בXP...נלחמות על כל קובץ.... תמונות , סרטים , קול וכו´ וכו´.......XP משתלט על הכל!
 

rshilkrot

New member
גם על כל הפעלת החומרה!!

לא צריך להתקין תוכנות של הפעלת חומרה בXP, היא תומכת בהכל - ולמעשה, מנטרלת את כל התכנות לחומרה. מכירים DirectX? פרוייקט השיתוק הגדול ביותר של מיקרוסופט לשוק התכנות לחומרה העולמי. DX היא למעשה קובץ של תוכנות להפעלת חומרה אוניברסלית. ז"א כל חומרה חדשה צריכה לתמוץ בDX וכך כל המפתחים לווינדוס יוכלו להפעיל את החומרה מבלי לתכנת ++לכל חומרה בנפרד++. דוגמא: כל כרטיס מסך שיש לו מאיץ תלת-מימדי תומך בDX, ואז כל מפתח משחקים יכול להשתמש בDX כדי לכתוב את המשחק שלו בלי לכתוב לכל מאיץ 3D בנפרד. זה נוח זה חוסך עבודה, הכל נכון. אבל זה השתלטות עוינת על כל שוק התכנה לחומרה ***העולמי***. תארו לכם מה יקרה אם מיקרוסופט ירצו להשתלט על שוק התכנות לבנקים העולמי? או שוק התכנות לפיתוח כלי-נשק? או שוק התכנות לתקשורת העולמי? ביל גייטס יהיה, litarally, מלך העולם. מנהיג העולם החופשי של מיקרוסופט (C).
 
למעלה