קונטרס

11sunshine123

New member
קונטרס

מהו קונטרס קבלת עול מלכות שמים ``אני מאמין``? מתי קוראים אותו ולאיזו מטרה? תודה
 
קוראים אותו מתי שרוצים

והמטרה של כל הפירסומים האלה היא אחת - להתחזק באמונה. מי שקורא קונטרס כזה או אחר לצורך איזה טובה חומרית או אחרת... נו, אם אני אגיד מה דעתי עליו ימחקו לי את ההודעה.
 
כשאתה אומר "לאיזו מטרה"

למה אתה מתכוון? תן דוגמא של מטרות לגיטימיות בעיניך שלשמן ראוי לקרוא קונטרס כזה או אחר.
 

11sunshine123

New member
היי

קודם כל אני נקבה. ולאיזו מטרה אני מתכוונת מהו המהות שבקונטרס הזה ?
 
אני אוכל להבין יותר טוב

אם תתני דוגמא מקונטרס שאת מכירה ויודעת לאיזו מטרה את קוראת אותו. כמעט בטוח שלא תהיה לי תשובה, אבל לפחות אבין את השאלה. וסליחה על הבילבול.
 

11sunshine123

New member
ללא נושא

אני מכירה את הקונטרס שציינתי בהודעה, וקונטרס זה מצורף לספר ``נועם הלבבות``. והמטרה שלי היא להבין את עיקרי הדברים, ללמוד מהם ולהתחזק ב``ה.
 

11sunshine123

New member
אני מכירה את הקונטרס

שציינתי בהודעה, וקונטרס זה מצורף לספר ``נועם הלבבות``. והמטרה שלי היא להבין את עיקרי הדברים, ללמוד מהם ולהתחזק ב``ה.
 
אז תקראי ושתערב לך קריאתך!

אפשר להתחזק באמונה גם בקריאת ספר הניקור.
 

asaf2000

New member
זה של הרבי ה"שומר אמונים" כמדומני

ואכן כמו שרן כתב המטרה של זה היא שיהודי יתחזק באמונה בבורא עולם ואפשר לקרוא את זה מתי שרוצים.
 
למעלה