קומונה "שחיתות בערבון מוגבל" נפתחה מחדש

קומונה "שחיתות בערבון מוגבל" נפתחה מחדש

הקומונה "שחיתות בערבון מוגבל" היתה בשנים האחרונות מקום שבו אנשים יכלו לחשוף שחיתויות - במיוחד של מערכת המשפט - בלי שיצנזרו ויחסמו אותם. ביום חמישי שעבר נסגרה הקומונה לאחר שמנהלה נכנע ללחץ שהופעל עליו על-ידי מקורב למערכת המשפט. אותו אדם הבטיח למנהל הקומונה שאם יחסל אותה, מעכרת המשפט תבוא לקראתו בהליכיו המשפטיים. המנהל נכנע והקומונה חוסלה. נגרם לנו, חברי הקומונה, נזק רב כי מה שכתבנו בדם ליבנו נמחק. יחד עם זאת, מישהו מבכירי הכותבים בקומונה אזר אומץ ופתח אותה מחדש היות והפונקציה של קישורים בתוכן ההודעה לא עובדת בפורום שלכם (חבלה?) ונבצר ממני לתת קישור, אני מצרפת את כתובת הקומונה http://www.tapuz.co.il/communa/usercommuna.asp?communaid=33004
 
צנזורה באינטרנט - לא רק בסין

הקומונה מפריעה לממסד ובמיוחד למערכת המשפט, ולכן יש מי שמפריע לקומונה ומחבל בתפקודה. צריך להיות תמים גדי להאמין שישראל מדינה "דמוקרטית" שמתקיים בה "חופש ביטוי".
 
אני לא כל כך הכרתי את הקומונה

אבל אני פחות או יותר מכיר את הנהלת הקומונות! אז המקרה הנוסף הזה לא מפתיעה אותי.
 
לינק לקומונה "שחיתות בערבון מוגבל"

הלינק בהודעה הקודמת, כמו שקרה במקרים רבים אחרים, חובל. (רוב הלינקים המותקלים מקשרים לאתר הישן, שכידוע נמחק...) הנה ניסיון לשלוח את הלינק פעם נוספת בתקווה שהפעם הוא לא ישובש http://www.tapuz.co.il/communa/usercommuna.asp?communaid=33004
 
היא לא של שמאלנים אלא של לוחמים בשחיתות המשפט

בקומונה כותבים אנשים מכל הקשת הפוליטית
 
אה, ועוד משהו מאוד חשוב שיש לי להגיד...

אני לא יוכל לכתוב בקומונה שלך. לא בניק הזה ולא בניק "האמיתי" שלי בתפוז (הMפצח) נמרוד חסם אותי לכתיבה בכול הקומונות של תפוז. נמרוד זה הנהלת הקומונות.
 
והוא לא חסם אותך מלכתוב הפורום?

פורום הוא "יותר חשוב" מקומונה, לכן מוזר למה הוא "מרשה" לך לכתוב בפורומים. הקומונה "שחיתות בערבון מוגבל" מנסה זה שנים להשתדרג ולהיות פורום - ללא הצלחה.
 
למה לא מאשרים לקומונה להשתדרג לפורום

אחת הסיבות היא שאת הדברים שמתפרסמים בפורום אפשר למצוא במנועי חיפוש. מה שכתוב בקומונה לעומת זאת, נותר עלום מבחינתם של מנועי החיפוש. כלומר נשאר ממודר בתוך קבוצה קטנה. ידע אזוטרי. מה גם כאשר מפריעים לקומונה לפעול ומקשים על החיפוש שלה בדף הקומונות למשל (תוכל לקרוא בקומונה פירוט חלקי על השיטות להשתקתה). גם הלינק לקומונה ששלחתי למספר פורומים חובל והותקל. יש מי שדואג שהקומונה תמודר.
 

amazone

New member
תרגיע עם השטויות שלך

הרי ידוע שהתשקורת שמאלנית וגם אינטרנט זה תשקורת
 
הוא לא יכול לחסום אותי בפורומים

כי הוא אחראי לתחום של הקומונות בלבד. אבל הוא יכול להתלונן עלי להנהלת הפורומים והיא יכולה לחסום אותי. זה בדיוק מה שקרה לי בניק הMפצח.
 
למעלה