קולו של הבעל .........
הפלאפון מצלצל אני : הל ל לו הוא: ממי מה שלומך? אני: (בקול מתפנק) אני חולה כואב לי הראש והגרון ואני לא מפסיקה להתעטש הוא: שתית חלב חם עם דבש אני: כן הוא: לקחת אקמול אני: כן הוא: זה לא עזר אני: לא הוא: טוב אז תבטלי את הנסיעה לטבריה (צוחק) אני: לאאאאאאאאאאאאא הנה אני בריאה אתה שומע חחחחחחחחחח הוא: ידעתי שזה מה שירפא אותך חחחחחחחחחחחחח בוקר טוב לכולכם
הפלאפון מצלצל אני : הל ל לו הוא: ממי מה שלומך? אני: (בקול מתפנק) אני חולה כואב לי הראש והגרון ואני לא מפסיקה להתעטש הוא: שתית חלב חם עם דבש אני: כן הוא: לקחת אקמול אני: כן הוא: זה לא עזר אני: לא הוא: טוב אז תבטלי את הנסיעה לטבריה (צוחק) אני: לאאאאאאאאאאאאא הנה אני בריאה אתה שומע חחחחחחחחחח הוא: ידעתי שזה מה שירפא אותך חחחחחחחחחחחחח בוקר טוב לכולכם