קולו של הבעל .........

tot15

New member
קולו של הבעל .........

הפלאפון מצלצל אני : הל ל לו הוא: ממי מה שלומך? אני: (בקול מתפנק) אני חולה כואב לי הראש והגרון ואני לא מפסיקה להתעטש הוא: שתית חלב חם עם דבש אני: כן הוא: לקחת אקמול אני: כן הוא: זה לא עזר אני: לא הוא: טוב אז תבטלי את הנסיעה לטבריה (צוחק) אני: לאאאאאאאאאאאאא הנה אני בריאה אתה שומע חחחחחחחחחח הוא: ידעתי שזה מה שירפא אותך חחחחחחחחחחחחח בוקר טוב לכולכם
 

נשית~37

New member
על גניבת ז´אנר מקבלים כלנית? חחחח

תהיי בריאה, תעשו חיים בטבריה.
 

sahr12

New member
קולו של סער במקלחת אחרי הכושר..

את כבר לא איתי.......רררררררררררררעעעעעעעעעעעעעעע (מושך) לי בנשמה.. ורוחות רעות ........ו.......מבארוק עליכ יעריס מאברוק.....חחחחחחחחחח שירי לי כנרת שיר מזמור ישן............וסילסולים,וצעקות..... מחזיק את שמוליק.....מדבר אליו..."מה נשמע חמודי??" איך בהקפאה??חחחחחחחח הו,או,חולה על כדורגל..... פתאום האור כובה! והמדריך צועק..................לך כבר לעבודה.... לך.......לך........הרגת אותי עם השירים שלך.........חחחחחחחחחחחח בקר יום שלישי פעמיים כי טוב........יום קסום.... מיכל????????????שיהיה חם מאמי.......
 

tot15

New member
סער

אני מקווה שאתה לא כועס חחחחחחח בוקר נפלא לך ולנשית
 

sahr12

New member
חופשי תותי פרוטי....אם תשמעי שיחה

שלי עם אישתי.....תתעלפי.... היא: הלו?? אני:מי את?? היא:סממאאאאקקקקקקק...טטטטטטטטטטטטווווווווו נסתיימה השיחה! חחחחחחחחחחחח.......
 
למעלה