קולולוווווו לכם.... נפל בחלקי מחשב להערב...אני מאמעש מרגישה חדשדשה.מה כל הניקניקים החדשדים או יותר נכון-<משפט מפתח לכל ניק מיושן ומאובק כאן >"המשודרגים" למינהם?!?!?!... טוב,העיקר שתהנו לכם,ותמשכו לשדר.נהנתי להתחדש.בייי