קולדפליי יותר טובים!!!!!

kyliefan18

New member
קולדפליי יותר טובים!!!!!

אני אוהב את רדיוהד,בייחוד את HIGH & DRY ן NO SURPRISES אבל כמעריץ של קולדפליי אני חייב להגיד שקולדפליי הרבה יותר טובים מרדיוהד שבדר"כ מרדימים עם השירים שלהם!
 

power play

New member
אבל לא פתחו להם פורום אז היית צריך

לבוא לפה להגיד את זה P:
 

kyliefan18

New member
תרגעו

בסה"כ רציתי להתחיל איזה דיון בפורום היבש הזה! בקיצור היה עכשיו RH TOP 10 בMTV וקריפ מקום 1...
 

Superunknown1

New member
רדיוהד מרדימים, זה נכון.

אבל מרדים זה טוב, וטוב זה מרדים. אני אישית לא אוהב את קולדפליי, אבל ניחא, גם אם כן אהבתי אותם.. לא הייתי בא לפורום ומתחיל להתגרות כמו ילד בכתה גן חובה
 

Superunknown1

New member
../images/Emo32.gif

לאחר הקפאה זמנית בשל חוסר במזומנים שחר חוזר.... ובגדול!
סיבוב בטוור רקורדס הביא לי את: דה בנדס [כבר היה לי אותו, צרוב, אסל נורא רציתי מקורי...] האלבום האחרון של וויזר אלבום האוסף של מרלין מנסון. ת ת ח ד ש !
 

polyethylene

New member
בהחלט תתחדש ../images/Emo70.gif

לצערי עקב בעיות מזומנים כבר מזמן לא קניתי דיסקים, האחרון היה של שי נובלמן, וזה היה לפני חצי שנה בערך... אני אשבור תוכניות חיסכון כשיצא החדש של רדיוהד...
טלוויזיה ברקע ושותף שממלמל לעצמו
 
../images/Emo168.gif

איזה צירוף מקרים.. בדיוק היום הייתי בטאוור רקורדס וגם קניתי את דה בנדס, אחרי שנים של עותק צרוב. וגם את החדש של back. תתחדש
 

polyethylene

New member
ברוכה הבאה לפורומנו הצנוע ../images/Emo70.gif

אמנם כמה ימים לפני הגיוס אבל מוטב מאוחר מאשר לעולם לא...
רדיו בעבודה
 

MarcyPlayground

New member
כמה טוב שיש קולדפלי..סליחה רדיוהד

בוקר טוב. בחנתי את הפורום הזה קצת אבל אפפעם לא רשמתי בו, אז עכשיו כשאחותי פלסטיק הגיעה, אז אני עשיתי גם את הצעד :) יום טוב לכם !
 

power play

New member
אתה תהנה מהדיסק של וויזר

מאוד מאוד! אתה יודע אולי מה משמעות השם שלו?
 
בוודאי

מקור המילה בצרפתית, ומשמעותה: שאינו יעיל, או שהינו טיפש. הנה הפירוש באנגלית, כפי שמופיע במילון: Marked by a lack of adroitness; inept. את השם הציע מעריץ באתר הרשמי, אם אינני טועה. עכשיו, לגבי איכות האלבום, אני יכול להתווכח, אבל אין לי כח. אלבום בינוני ביותר. אני ממליץ בחום על שני האלבומים הראשונים של וויזר, כל אחד מהם מופתי: Blue ו-Pinkerton. נסה ותהנה. ואם אתה מכיר כבר, עוד יותר טוב.
 

power play

New member
בהחלט

הרוק הלא ישראלי הראשון ששמעתי היה כשקיבלנו את הווינדוס 95 המשוכלל ובדיסק היו אנימציות וקליפים, אחד מהם היה BUDDY HOLY. לא קניתי דיסקים רק שמעתי ברדיו והורדתי קצת. עד שקניתי את ´טיפש´ לא ממזמן אבל הם החליפו באסיסט לא? הבלונדיני מהקליפ ההוא, הוחלף באיזה אחד עם משקפיים.. וגם המתופף שם בכלל לא מזכיר את הנוכחי במראה חיצוני.
 
אכן כן

הבאסיסט מאט שארפ הוחלף בבריאן בל, לאחר שהראשון פרש מהלהקה. שארפ משתתף בשני האלבומים הראשונים, בל באלבום הירוק וב´טיפש´ (תרגום לא מדוייק, אבל קרוב מספיק). המתופף היה ונשאר פטריק ווילסון.
 
למעלה