לא התכוונתי שהוא לא עוצר בתחנה אלא שהוא בכלל לא מגיע אליה.
קח לדוגמא את קו הספגטי האהוב עליך אם בתחנה הראשונה מונית השירות תתמלא באנשים שרוצים להגיע לתחנה האחרונה הוא יוכל לסוע במסלול הכי מהיר בין שתי התחנות.
הייתה פה פעם הודעה שאמרה שבנסיעה לפי דרישה שהייתה בארץ לא היה אפשר לדעת כמה זמן הנסיעה תקח והמסלול היה ספגטי על סטרואידים. למונית שירות יש זמן נסיעה מקסימלי לכן היא עדיפה במובן הזה.
אז מה קורה בתחנות שמדלגים עליהן ? גם לא רואים שאין מונית וגם ממתינים עד אין קץ.
בלונדון אין ספגטי. יש מספר פניות מצומצם לאורך מסלולים רציפים שהלא ישרים שבהם הם אולי בצורת ל.
בברייטון שמים את הספגטי בפרברים החיצוניים. זה קצת מעיק, במיוחד במקומות ששמים לולאה חד כיוונית, אבל זה עדיף משני שלוחות קו.
בארץ לוקחים מרחב עירוני משותף כמו השרון ובכוח יוצרים קווים שבאורכם היו יכולים להגיע מהוד השרון לרמת השרון דרך רעננה והרצליה, כפי שאורך המעיים הוא כ 7.5 עד 9 מטר אבל הם נמצאים בבטן.