קו 8 יקבל ספרינטרים (עודפים מ-112)
וקו 4 יבוצע ע"י מכונות אקראיות. אם אני לא טועה, קו 4 יפסיק אחרי הקווים, מאחר והוא מסיע להילולה. הקו פעל כל שנה עד כה, אך כנראה שרק עכשיו הוא "זכה" לעצמאות כ"קו" בפני עצמו.
קו 8 יקבל ספרינטרים (עודפים מ-112)
וקו 4 יבוצע ע"י מכונות אקראיות. אם אני לא טועה, קו 4 יפסיק אחרי הקווים, מאחר והוא מסיע להילולה. הקו פעל כל שנה עד כה, אך כנראה שרק עכשיו הוא "זכה" לעצמאות כ"קו" בפני עצמו.