קווי אוטובוס מתחנת הרכבת

מצב
הנושא נעול.

Mar Garina

New member
קווי אוטובוס מתחנת הרכבת
אתמול יצא לי להאזין לראש עיריית הרצליה והמועמדת לקדנציה נוספת, יעל גרמן, עונה לשאלות התושבים. תושב שאל אותה מדוע תחנת הרכבת כל כך לא נגישה באוטובוסים. להפתעתי היא מאוד הזדהתה עם הנושא, אמרה שיצאה לסיור בתחנת הרצליה, והתעצבנה לראות את חוסר התיאום בין מועד הגעת הרכבת להגעת האוטובוס. (לדבריה ראתה אנשים יורדים מהרכבת, הולכים ברגל כי אין אוטובוס, ואחרי עשר דקות מגיע אוטובוס ויוצא ריק כי אין אנשים). למעשה היא כנראה לא הכירה את הנקודה היותר כואבת, שבשעות הערב כמעט ואין תחבורה ציבורית מתחנת הרכבת לכיוון מזרח העיר (אזור המגורים העיקרי). היא אמרה כמה דברים מעניינים: - לדבריה, לאגד יש אינטרס בשימור המצב הקיים (כנראה כי הרכבת מהווה לה תחרות), וזהו אירגון חזק שהעירייה לא יכולה להזיז. היא מחכה להפרטת קווי הרצליה, ואז היא מקווה להכיל את תוכניות העירייה לשיפור קו 29 (שינוי תדירות ושינוי מסלול) עם כניסת החברה החדשה. - לעירייה אין אפשרות להמציא קווי אוטובוס משלה ע"פ החוק, האפשרות היחידה היא הסעות ללא תשלום (כפי שקיים בין הרכבת לאיזור התעשיה). - לדבריה קיים חוק המאפשר לרכבת יש לקיים מכרז ולהפעיל הסעות משלה לתחנות הרכבת, אך כדי לא להתנגח עם חברת אגד היא אינה מממשת את האפשרות.
 

אוהד11

New member
קווי אוטובוס מתחנת הרכבת
אתמול יצא לי להאזין לראש עיריית הרצליה והמועמדת לקדנציה נוספת, יעל גרמן, עונה לשאלות התושבים. תושב שאל אותה מדוע תחנת הרכבת כל כך לא נגישה באוטובוסים. להפתעתי היא מאוד הזדהתה עם הנושא, אמרה שיצאה לסיור בתחנת הרצליה, והתעצבנה לראות את חוסר התיאום בין מועד הגעת הרכבת להגעת האוטובוס. (לדבריה ראתה אנשים יורדים מהרכבת, הולכים ברגל כי אין אוטובוס, ואחרי עשר דקות מגיע אוטובוס ויוצא ריק כי אין אנשים). למעשה היא כנראה לא הכירה את הנקודה היותר כואבת, שבשעות הערב כמעט ואין תחבורה ציבורית מתחנת הרכבת לכיוון מזרח העיר (אזור המגורים העיקרי). היא אמרה כמה דברים מעניינים: - לדבריה, לאגד יש אינטרס בשימור המצב הקיים (כנראה כי הרכבת מהווה לה תחרות), וזהו אירגון חזק שהעירייה לא יכולה להזיז. היא מחכה להפרטת קווי הרצליה, ואז היא מקווה להכיל את תוכניות העירייה לשיפור קו 29 (שינוי תדירות ושינוי מסלול) עם כניסת החברה החדשה. - לעירייה אין אפשרות להמציא קווי אוטובוס משלה ע"פ החוק, האפשרות היחידה היא הסעות ללא תשלום (כפי שקיים בין הרכבת לאיזור התעשיה). - לדבריה קיים חוק המאפשר לרכבת יש לקיים מכרז ולהפעיל הסעות משלה לתחנות הרכבת, אך כדי לא להתנגח עם חברת אגד היא אינה מממשת את האפשרות.
מוטב שיעל גרמן "תלמד" מעמיתיה ולא תתחיב לשנות
דברים שאינם באחריותה וביכולתה לפעול
 
מוטב שיעל גרמן "תלמד" מעמיתיה ולא תתחיב לשנות
דברים שאינם באחריותה וביכולתה לפעול
בולשיט
אם ראש העיר לא ינסה לקדם את הנושא, אף חברת תח"צ סוג ז' לא תעשה זאת, בטח לא משרד התחבורה העלוב שיש פה. חוץ מכל הכבוד אין לי הרבה מה להוסיף. בניגוד לכל מיני מקומות שגם בהם יש תח"צ לקוי לרכבת, בהרצליה יש לפחות קווי שירות מהרכבת לאיזור התעשיה ובחזרה ללא תשלום.
 

אורי404

New member
בולשיט
אם ראש העיר לא ינסה לקדם את הנושא, אף חברת תח"צ סוג ז' לא תעשה זאת, בטח לא משרד התחבורה העלוב שיש פה. חוץ מכל הכבוד אין לי הרבה מה להוסיף. בניגוד לכל מיני מקומות שגם בהם יש תח"צ לקוי לרכבת, בהרצליה יש לפחות קווי שירות מהרכבת לאיזור התעשיה ובחזרה ללא תשלום.
הכל טוב ויפה עם ההסעות לאיזור התעשיה
אבל ההסעות האלה הן רק בחלק משעות היום ורק לאיזור ספציפי. מה עם תושבי השכונות השונות?
 
הכל טוב ויפה עם ההסעות לאיזור התעשיה
אבל ההסעות האלה הן רק בחלק משעות היום ורק לאיזור ספציפי. מה עם תושבי השכונות השונות?
לא אמרתי שהן מספקות
התח"צ לרכבת של הרצליה הוא מאוד גרוע (לא הבנתי למה בכיוון אחד האוטובוס נכנס לתחנה ובכיוון אחר לא (29,13 ושות')), וחוץ מקווים 29, 13 ו - 12א' - שמסלולם זהה בקטע שבתוך הרצליה (מרעננה ועד תחנת הרכבת), אין קווים שמגיעים לשכונות אחרות. אבל ראש העיר לפחות מנסה לעשות וזה עדיף בהרבה על ערים שבהן לאף אחד לא אכפת.
 

אורי404

New member
לא אמרתי שהן מספקות
התח"צ לרכבת של הרצליה הוא מאוד גרוע (לא הבנתי למה בכיוון אחד האוטובוס נכנס לתחנה ובכיוון אחר לא (29,13 ושות')), וחוץ מקווים 29, 13 ו - 12א' - שמסלולם זהה בקטע שבתוך הרצליה (מרעננה ועד תחנת הרכבת), אין קווים שמגיעים לשכונות אחרות. אבל ראש העיר לפחות מנסה לעשות וזה עדיף בהרבה על ערים שבהן לאף אחד לא אכפת.
נחיה ונראה האם אחרי הבחירות תמשיך
האכפתיות. מדוע 29 ושות' לא נכנסים לרכבת? ייתכן (אינני בטוח בזה), שאין גישה מהברגידה היהודית מכיוון מערב לתחנת הרכבת, אך ייתכן כי אני טועה. מלבד הקווים הנ"ל יש קווים שונים פנימיים. עד כמה, שזכור לי בעבר היו קווים נוספים. בנוגע ליעילותם (בעבר ובהווה) - זהו כבר סיפור אחר. בכלל גם השירות של הקווים הפנימיים לוקה בחסר.
 
נחיה ונראה האם אחרי הבחירות תמשיך
האכפתיות. מדוע 29 ושות' לא נכנסים לרכבת? ייתכן (אינני בטוח בזה), שאין גישה מהברגידה היהודית מכיוון מערב לתחנת הרכבת, אך ייתכן כי אני טועה. מלבד הקווים הנ"ל יש קווים שונים פנימיים. עד כמה, שזכור לי בעבר היו קווים נוספים. בנוגע ליעילותם (בעבר ובהווה) - זהו כבר סיפור אחר. בכלל גם השירות של הקווים הפנימיים לוקה בחסר.
הקווים יכולים להכנס משבעת הכוכבים.
ומכל הקווים הרשומים שם רק 8 יוצא מתחנת הרכבת ומגיע למרכז העיר (והתדירות שלו היא בין חצי שעה בשעות השיא לשעה). (בכיוון ההפוך כולם נכנסים לתחנה). התחנה של שאר הקווים (29, 13 ו - 12א) נמצאת במרחק הליכה של יותר מ - 500 מטר מתחנת הרכבת. ולגבי הבחירות - קודם כל זה מעולה שבזמן הבחירות אכפת לה,כי להמון ראשי עיר לא אכפת בכלל מהתח"צ לא לפני הבחירות ולא אחרי, דבר שני הבנתי מאנשים שונים שהנושא הסביבתי מאוד חשוב לה. בנוסף את מוזמן לקרוא עליה בוויקיפדיה.
 

אורי404

New member
הקווים יכולים להכנס משבעת הכוכבים.
ומכל הקווים הרשומים שם רק 8 יוצא מתחנת הרכבת ומגיע למרכז העיר (והתדירות שלו היא בין חצי שעה בשעות השיא לשעה). (בכיוון ההפוך כולם נכנסים לתחנה). התחנה של שאר הקווים (29, 13 ו - 12א) נמצאת במרחק הליכה של יותר מ - 500 מטר מתחנת הרכבת. ולגבי הבחירות - קודם כל זה מעולה שבזמן הבחירות אכפת לה,כי להמון ראשי עיר לא אכפת בכלל מהתח"צ לא לפני הבחירות ולא אחרי, דבר שני הבנתי מאנשים שונים שהנושא הסביבתי מאוד חשוב לה. בנוסף את מוזמן לקרוא עליה בוויקיפדיה.
אם כך, אוהד אינני יודע מדוע הקווים לא נכנסים
לתחנת הרכבת. אם אתה אומר, שכך פועלת יעל גרמן, אז טוב לדעת. אני אקרא בויקיפדיה. אם ישונה מסלול קו 29 המסורבל, אז בכלל מה טוב. בנושא הסביבתי (לא יודע עם בתחבורתי) פעלה טוב מאוד, מרים פיירברג, ראש עיריית נתניה. בין היתר היא שדרגה את הטיילת, שתענוג להסתובב בה. אך זה כבר פחות קשור לנושא הפורום.
 
אם כך, אוהד אינני יודע מדוע הקווים לא נכנסים
לתחנת הרכבת. אם אתה אומר, שכך פועלת יעל גרמן, אז טוב לדעת. אני אקרא בויקיפדיה. אם ישונה מסלול קו 29 המסורבל, אז בכלל מה טוב. בנושא הסביבתי (לא יודע עם בתחבורתי) פעלה טוב מאוד, מרים פיירברג, ראש עיריית נתניה. בין היתר היא שדרגה את הטיילת, שתענוג להסתובב בה. אך זה כבר פחות קשור לנושא הפורום.
סביבתי זה הרבה יותר מליפות את העיר.
 

אורי404

New member
לא אמרתי שהן מספקות
התח"צ לרכבת של הרצליה הוא מאוד גרוע (לא הבנתי למה בכיוון אחד האוטובוס נכנס לתחנה ובכיוון אחר לא (29,13 ושות')), וחוץ מקווים 29, 13 ו - 12א' - שמסלולם זהה בקטע שבתוך הרצליה (מרעננה ועד תחנת הרכבת), אין קווים שמגיעים לשכונות אחרות. אבל ראש העיר לפחות מנסה לעשות וזה עדיף בהרבה על ערים שבהן לאף אחד לא אכפת.
ומה עם התח"צ בתחנות אחרות?
אגב לתחנת הרצליה הייתי מוסיף תח"צ גם מרעננה משכונות שונות, שתגיע לתחנת הרכבת דרך הבריגדה היהודית. גם בהוד השרון ובכפר סבא התח"צ לא ממש משהו והוא אולי ישתפר עם החלפת הזכיין. גם בנתניה המצב לא הכי טוב ובבית יהושע התח"צ לא מספק - לא עבור איזור התעשיה של נתניה והשכונות הדרומיות ולא עבור היישובים בסביבה. קרוב לודאי שלא חסרות תחנות נוספות עם תח"צ לא מספק. כל זה עוד לפני שמדברים על כרטוס משותף.
 
הכל טוב ויפה עם ההסעות לאיזור התעשיה
אבל ההסעות האלה הן רק בחלק משעות היום ורק לאיזור ספציפי. מה עם תושבי השכונות השונות?
ונקודה היא
שרצוי שיעל גרמן לא תלמד משום עמית אחר שגורם נזקים (ע"ע חולדאי ושות')
 

אורי404

New member
קווי אוטובוס מתחנת הרכבת
אתמול יצא לי להאזין לראש עיריית הרצליה והמועמדת לקדנציה נוספת, יעל גרמן, עונה לשאלות התושבים. תושב שאל אותה מדוע תחנת הרכבת כל כך לא נגישה באוטובוסים. להפתעתי היא מאוד הזדהתה עם הנושא, אמרה שיצאה לסיור בתחנת הרצליה, והתעצבנה לראות את חוסר התיאום בין מועד הגעת הרכבת להגעת האוטובוס. (לדבריה ראתה אנשים יורדים מהרכבת, הולכים ברגל כי אין אוטובוס, ואחרי עשר דקות מגיע אוטובוס ויוצא ריק כי אין אנשים). למעשה היא כנראה לא הכירה את הנקודה היותר כואבת, שבשעות הערב כמעט ואין תחבורה ציבורית מתחנת הרכבת לכיוון מזרח העיר (אזור המגורים העיקרי). היא אמרה כמה דברים מעניינים: - לדבריה, לאגד יש אינטרס בשימור המצב הקיים (כנראה כי הרכבת מהווה לה תחרות), וזהו אירגון חזק שהעירייה לא יכולה להזיז. היא מחכה להפרטת קווי הרצליה, ואז היא מקווה להכיל את תוכניות העירייה לשיפור קו 29 (שינוי תדירות ושינוי מסלול) עם כניסת החברה החדשה. - לעירייה אין אפשרות להמציא קווי אוטובוס משלה ע"פ החוק, האפשרות היחידה היא הסעות ללא תשלום (כפי שקיים בין הרכבת לאיזור התעשיה). - לדבריה קיים חוק המאפשר לרכבת יש לקיים מכרז ולהפעיל הסעות משלה לתחנות הרכבת, אך כדי לא להתנגח עם חברת אגד היא אינה מממשת את האפשרות.
אמורה להיות רפורמה לקראת 2009
בקשר לטענה: "לעירייה אין אפשרות להמציא קווי אוטובוס משלה ע"פ החוק..." - לא מדוייק. העירייה בהחלט יכולה לפנות אל חברת האוטובוסים בבקשה לשינוי זמנים או מסלולים של קווי אוטובוס. במידה ואין הסכמה העירייה יכולה לפנות אל משרד התחבורה. לפני מספר שבועות הייתה כתבה על בקשתה של עיריית כפר סבא ממשרד התחבורה על תיאום קו 2 בתחנת הרכבת הוד השרון, שכן קו זה אינו מתואם עם הרכבת. ככל הנראה בקשה זו תיכנס לתוקף כלפי הזכיין הבא. כפי שפרסמתי בשבוע שעבר - עיריית הוד השרון פנתה למשרד התחבורה בבקשה לשפר את התחבורה הציבורית לתחנת הרכבת כפר סבא (אשר קרובה להוד השרון).
 

mister K

New member
אמורה להיות רפורמה לקראת 2009
בקשר לטענה: "לעירייה אין אפשרות להמציא קווי אוטובוס משלה ע"פ החוק..." - לא מדוייק. העירייה בהחלט יכולה לפנות אל חברת האוטובוסים בבקשה לשינוי זמנים או מסלולים של קווי אוטובוס. במידה ואין הסכמה העירייה יכולה לפנות אל משרד התחבורה. לפני מספר שבועות הייתה כתבה על בקשתה של עיריית כפר סבא ממשרד התחבורה על תיאום קו 2 בתחנת הרכבת הוד השרון, שכן קו זה אינו מתואם עם הרכבת. ככל הנראה בקשה זו תיכנס לתוקף כלפי הזכיין הבא. כפי שפרסמתי בשבוע שעבר - עיריית הוד השרון פנתה למשרד התחבורה בבקשה לשפר את התחבורה הציבורית לתחנת הרכבת כפר סבא (אשר קרובה להוד השרון).
אין רפורמה בקווי הרצליה כרגע, הכל נעצר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה