קווים "נעדרים"

חעחעחע11

Active member
עושה רושם שמביטול קווים בזמן הקורונה, היה נוח ועדיף שקווים בעלי מיעוט נסיעות פשוט לא יחזרו לפעול.
כך פתאום שמתי לב שנעלמו קווים 354 מנתב"ג לבאר שבע שהיה פעיל פעמיים ביום לכל כיוון וכו' קו 360 מאשדוד לבאר שבע שעדיין מופיע על השילוט בתחנה מרכזית באשדוד. אך הבעיה לא רק במטרופולין. על רציף אגד באשדוד מופיע עדיין על הלוח קו 139 שלו הייתה רק נסיעה אחת ביום מאשדוד לרמלה והיום כבר לא כדאי כשקוויך 323 ו 313 של אפיקים האריכו את נסיעתם לרמלה. מאידך, בקווים למשל קו 452 שפועל פעם ביום מתל אביב לרמלה עדיין פעיל וכך גם קווים אחרים עם תדירות נמוכה אז השאלה האם גם כאן מדובר על ביקוש והיצע
? קשה לי להאמין שקו כמו 360 נוסע ריק ומצד שני קשה לי להאמין ש452 נוסע מלא כשיעדו תחנה שכבר אין בה שימוש-תיכון רמלה לוד שכבר לא קיים אז מעניין מה השיקולים בהחלטות הנ"ל
קו 154 (?) צפריה-תל אביב , קו 872 זכרון יעקב-תל אביב.. שניהם של אגד. אני חושב שהיה נכון לבטל את 872 ובתמורה להאריך את 852 לזיכרון יעקב. זה במילא שני קווים שעשו בול את אותו מסלול, למעט זיכרון.
 

connex

Active member
קו 154 (?) צפריה-תל אביב , קו 872 זכרון יעקב-תל אביב.. שניהם של אגד. אני חושב שהיה נכון לבטל את 872 ובתמורה להאריך את 852 לזיכרון יעקב. זה במילא שני קווים שעשו בול את אותו מסלול, למעט זיכרון.
במשך שנים ראיתי את המספר קו הזה בבית דגן. אם התושבים בצפריה מקבלים שירות מקו 474 של קווים לתל אביב ובית דגן מקבלת שירות מקו 153 שתוגבר אז באמת לדעתי ש154 מיותר
 

חעחעחע11

Active member
עושה רושם שמביטול קווים בזמן הקורונה, היה נוח ועדיף שקווים בעלי מיעוט נסיעות פשוט לא יחזרו לפעול.
כך פתאום שמתי לב שנעלמו קווים 354 מנתב"ג לבאר שבע שהיה פעיל פעמיים ביום לכל כיוון וכו' קו 360 מאשדוד לבאר שבע שעדיין מופיע על השילוט בתחנה מרכזית באשדוד. אך הבעיה לא רק במטרופולין. על רציף אגד באשדוד מופיע עדיין על הלוח קו 139 שלו הייתה רק נסיעה אחת ביום מאשדוד לרמלה והיום כבר לא כדאי כשקוויך 323 ו 313 של אפיקים האריכו את נסיעתם לרמלה. מאידך, בקווים למשל קו 452 שפועל פעם ביום מתל אביב לרמלה עדיין פעיל וכך גם קווים אחרים עם תדירות נמוכה אז השאלה האם גם כאן מדובר על ביקוש והיצע
? קשה לי להאמין שקו כמו 360 נוסע ריק ומצד שני קשה לי להאמין ש452 נוסע מלא כשיעדו תחנה שכבר אין בה שימוש-תיכון רמלה לוד שכבר לא קיים אז מעניין מה השיקולים בהחלטות הנ"ל
קו 922 שביצע נסיעה בודדת מנתניה לחיפה
 

topcat115

Member
עושה רושם שמביטול קווים בזמן הקורונה, היה נוח ועדיף שקווים בעלי מיעוט נסיעות פשוט לא יחזרו לפעול.
כך פתאום שמתי לב שנעלמו קווים 354 מנתב"ג לבאר שבע שהיה פעיל פעמיים ביום לכל כיוון וכו' קו 360 מאשדוד לבאר שבע שעדיין מופיע על השילוט בתחנה מרכזית באשדוד. אך הבעיה לא רק במטרופולין. על רציף אגד באשדוד מופיע עדיין על הלוח קו 139 שלו הייתה רק נסיעה אחת ביום מאשדוד לרמלה והיום כבר לא כדאי כשקוויך 323 ו 313 של אפיקים האריכו את נסיעתם לרמלה. מאידך, בקווים למשל קו 452 שפועל פעם ביום מתל אביב לרמלה עדיין פעיל וכך גם קווים אחרים עם תדירות נמוכה אז השאלה האם גם כאן מדובר על ביקוש והיצע
? קשה לי להאמין שקו כמו 360 נוסע ריק ומצד שני קשה לי להאמין ש452 נוסע מלא כשיעדו תחנה שכבר אין בה שימוש-תיכון רמלה לוד שכבר לא קיים אז מעניין מה השיקולים בהחלטות הנ"ל
בחיפה היה גם קו 125 מהגרנד קניון למרכזית המפרץ, שגם בוטל ולא חזר לפעול יותר.
 
למעלה