עושה רושם שמביטול קווים בזמן הקורונה, היה נוח ועדיף שקווים בעלי מיעוט נסיעות פשוט לא יחזרו לפעול.
כך פתאום שמתי לב שנעלמו קווים 354 מנתב"ג לבאר שבע שהיה פעיל פעמיים ביום לכל כיוון וכו' קו 360 מאשדוד לבאר שבע שעדיין מופיע על השילוט בתחנה מרכזית באשדוד. אך הבעיה לא רק במטרופולין. על רציף אגד באשדוד מופיע עדיין על הלוח קו 139 שלו הייתה רק נסיעה אחת ביום מאשדוד לרמלה והיום כבר לא כדאי כשקוויך 323 ו 313 של אפיקים האריכו את נסיעתם לרמלה. מאידך, בקווים למשל קו 452 שפועל פעם ביום מתל אביב לרמלה עדיין פעיל וכך גם קווים אחרים עם תדירות נמוכה אז השאלה האם גם כאן מדובר על ביקוש והיצע
? קשה לי להאמין שקו כמו 360 נוסע ריק ומצד שני קשה לי להאמין ש452 נוסע מלא כשיעדו תחנה שכבר אין בה שימוש-תיכון רמלה לוד שכבר לא קיים אז מעניין מה השיקולים בהחלטות הנ"ל