רכבת ומעברים, לא יכולים להכיל את כמות הנוסעים הזאת.כנראה שהקו פעל ללא חדר בקרה.
מה שבני ברק צריכה זו תחנה מרכזית איפשהו על כביש 4.
בלונדון גרתי כ 5 ק"מ מתחנת רכבת של הטמזלינק לברייטון בסט' פנקרס. הייתי לוקח את התחתית או רוכב לשם, עניין של 15-20 דקות. מרכז בני ברק נמצא 3.5 ק"מ מסבידור מרכז. הדבר היחיד שמצדיק ויים מבני ברק לירושלעם הוא כביש 4 שמאפשר גישה לרשת הכבישים המהירים ממזרח לעיר במקום ממערב לה. כשהטמזלינק היה סגור לעבודות תשתית - התחנה של הקו הרכבתי האחר היא תחנת ויקטוריה, המאוחרת כ 10 ק"מ ממקום מגוריי דאז, בערך כמו לדרוש שמבני ברק יסעו לירושלים באמצעות מטרו לנתב"גושם רכבת ישראל. לשכונות שעל הקו הצפוני צריך להחליף מהקו הצפוני לקו הויקטוריה ביוסטון או ווורן סטריט ומשם לנסוע לויקטוריה.
לדעתי חבל שבמקום מסילה על גהה התמקדו במסילה המזרחית כמעקף לתל אביב. אני מבין את הנוחות משום שמדובר בזכות דרך קיימת של רכבת ישראל, אבל מסילה על כביש 4 שהיתה משרתת את השרון, פ"ת, בני ברק, רמת גן וישובי בקעת אונו היתה יכולה להיות שדרת רכבת עירונית יותר בין ערי גוש דן והלאה לרשת הארצית.
לפי מר קו, לקו 402 יש 764 נסיעות בשבוע, ולקו 422 יש 723 נסיעות בשבוע, 401 עם 673 נסיעות בשבוע.
להכניס את כל התשומות האלה בקו בודד, זה לא ישים.
רכבת במסלול של בני ברק ירושלים דרך מודיעין עילית יכולה להיות הצלחה מסחררת, אבל מכיון שמודעין עילית ממקומת מחוץ לקו הירוק האילוצים הפולטיים מורידים את האופציה הזאת מסדר היום.