בוקר טוב,החל מה 24.6.22 חברת מטרופולין תפעיל שני קווי שירות חדשים בפתח תקווה שמספרם 140 ו- 142 הקווים יחברו בין פתח-תקווה לאזור השרון ויעברו בערים כפר-סבא, הוד השרון ויישובי המשולש.
הקווים יופעלו בימים ראשון עד שישי
צפה בקובץ המצורף 50605
"יפעילו"בוקר טוב,
איך יפעילו אם אחוז לא קטן מקווי השרון כבר מופעלים ע"י קבלנים?
פתרון הקבלנים הוא "טלאי" שמשרד התחבורה מאשר ולא פתרון קבע.החל מה 24.6.22 חברת מטרופולין תפעיל שני קווי שירות חדשים בפתח תקווה שמספרם 140 ו- 142 הקווים יחברו בין פתח-תקווה לאזור השרון ויעברו בערים כפר-סבא, הוד השרון ויישובי המשולש.
הקווים יופעלו בימים ראשון עד שישי
צפה בקובץ המצורף 50605
מתייחס לשאלתך האחרונה: לא כל האוטובוסים שהקבלנים מפעילים כוללים שילוט אלקטרוני. יש כאלו שמסתפקים בשילוט קו על דופן השמשה ולא כולם יכולים לראות ולשים לב בעיקר אם הוא עוצר כשיש מקבץ תחנות בתחנה הלא נכונה או לא עוצר בכלל אם לא מסמנים לו ולכן אם יהיה אפשר (אפילו לא פרסום רשמי של החברה אלא האפליקציות השונות שנוסע באוטובוס אפילו ירשום שהנסיעה מתבצעת על ידי חברת הסעות מה שמו בע"מ. כי הרי הנסיעות האלו לא מזוהות בזמן אמת אז כל מה שיכול לעזור לנוסעים להיות ערניים ולא לפספס, בעיני מבורךפתרון הקבלנים הוא "טלאי" שמשרד התחבורה מאשר ולא פתרון קבע.
למרות המחסור בנהגי תח"צ, נהגי הקבלן לא רוצים לעבוד בחברות התח"צ כי אצל הפרטיים תנאי העסקה אחרים וכול הניראה מתאימה להם יותר.
לא ניתן לפרסם לו"ז בו כתוב מי ומתי נוסע קבלן, זה יכול להשתנות בזמן קצר מאד.
אגב, מה הצורך בפרסום כזה?
נהג שלא רוצה לעצור, לא יעצור בשום מקרה,עם שילוטמתייחס לשאלתך האחרונה: לא כל האוטובוסים שהקבלנים מפעילים כוללים שילוט אלקטרוני. יש כאלו שמסתפקים בשילוט קו על דופן השמשה ולא כולם יכולים לראות ולשים לב בעיקר אם הוא עוצר כשיש מקבץ תחנות בתחנה הלא נכונה או לא עוצר בכלל אם לא מסמנים לו ולכן אם יהיה אפשר (אפילו לא פרסום רשמי של החברה אלא האפליקציות השונות שנוסע באוטובוס אפילו ירשום שהנסיעה מתבצעת על ידי חברת הסעות מה שמו בע"מ. כי הרי הנסיעות האלו לא מזוהות בזמן אמת אז כל מה שיכול לעזור לנוסעים להיות ערניים ולא לפספס, בעיני מבורך
אתמול ליד אזור ראיתי את קו 153 כאוטובוס קבלן לקווים שבפועל היה אוטובוס של קווים ונמכר לחברת היסעים שעובדת אצלההחל מה 24.6.22 חברת מטרופולין תפעיל שני קווי שירות חדשים בפתח תקווה שמספרם 140 ו- 142 הקווים יחברו בין פתח-תקווה לאזור השרון ויעברו בערים כפר-סבא, הוד השרון ויישובי המשולש.
הקווים יופעלו בימים ראשון עד שישי
צפה בקובץ המצורף 50605
גם אני ראיתי אותו בקו 461 אותה הצביעה, אפילו הלוגו נשאר ויש מדבקה קטנה עם שם החברה שמנסה לכסות. בחזית רשום "בשירות קווים"אתמול ליד אזור ראיתי את קו 153 כאוטובוס קבלן לקווים שבפועל היה אוטובוס של קווים ונמכר לחברת היסעים שעובדת אצלה
אלינור היסעים משהו כזה?גם אני ראיתי אותו בקו 461 אותה הצביעה, אפילו הלוגו נשאר ויש מדבקה קטנה עם שם החברה שמנסה לכסות. בחזית רשום "בשירות קווים"
בדיוק זהאלינור היסעים משהו כזה?
הם קנו אוטובוסים של קווים והם משתמשים שוב באותם אוטובוסים שהיו להם רק תחת חברת היסעים? הזוי ומוזרבדיוק זה
למה מוזר? משרד התחבורה דורש מהחברות להפעיל אוטובוסים חדישים ואחרי קילומטרז' מסויים הוא מאלץ אותם למכור את האוטובוס.הם קנו אוטובוסים של קווים והם משתמשים שוב באותם אוטובוסים שהיו להם רק תחת חברת היסעים? הזוי ומוזר
לקווים יש את חברת ההסעה שלהם קווים היסעים שהרכבים שלה לפחות מה שראיתי לא שונים מהרכבים המשמשים לתח"צ והם אף מוציאים בהם נסיעות בקווים לאשדוד למשל. לפי ההגיון , אם אלו אותו מודל כמו הרכבים שנמכרו (ראיתי וולוואים) אז דווקא אלו אמורים להמכר קודם כי הם עושים מסלולים ארוכים יותרלמה מוזר? משרד התחבורה דורש מהחברות להפעיל אוטובוסים חדישים ואחרי קילומטרז' מסויים הוא מאלץ אותם למכור את האוטובוס.
אצל הקבלנים פחות מקפידים על זה (למרות שבמכרזים כמובן רשום אחרת).
אתמול למשל בצהריים ובשבע בערב התייבשתי בהמתנה לקוו 15 לכיוון וולפסון ולקוו 5 לכיוון דיזינגוף בתל אביב .ככל הנראה ביטול נסיעות .החל מה 24.6.22 חברת מטרופולין תפעיל שני קווי שירות חדשים בפתח תקווה שמספרם 140 ו- 142 הקווים יחברו בין פתח-תקווה לאזור השרון ויעברו בערים כפר-סבא, הוד השרון ויישובי המשולש.
הקווים יופעלו בימים ראשון עד שישי
צפה בקובץ המצורף 50605
החל מה 24.6.22 חברת מטרופולין תפעיל שני קווי שירות חדשים בפתח תקווה שמספרם 140 ו- 142 הקווים יחברו בין פתח-תקווה לאזור השרון ויעברו בערים כפר-סבא, הוד השרון ויישובי המשולש.
הקווים יופעלו בימים ראשון עד שישי
צפה בקובץ המצורף 50605
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.