קווים חדשים בפ"ת ואזור השרון

konforty25

Active member
החל מה 24.6.22 חברת מטרופולין תפעיל שני קווי שירות חדשים בפתח תקווה שמספרם 140 ו- 142 הקווים יחברו בין פתח-תקווה לאזור השרון ויעברו בערים כפר-סבא, הוד השרון ויישובי המשולש.
הקווים יופעלו בימים ראשון עד שישי

Screenshot_20220621-062306_Acrobat for Samsung.jpg
 

846

Active member
החל מה 24.6.22 חברת מטרופולין תפעיל שני קווי שירות חדשים בפתח תקווה שמספרם 140 ו- 142 הקווים יחברו בין פתח-תקווה לאזור השרון ויעברו בערים כפר-סבא, הוד השרון ויישובי המשולש.
הקווים יופעלו בימים ראשון עד שישי

צפה בקובץ המצורף 50605
בוקר טוב,
איך יפעילו אם אחוז לא קטן מקווי השרון כבר מופעלים ע"י קבלנים?
 

connex

Active member
בוקר טוב,
איך יפעילו אם אחוז לא קטן מקווי השרון כבר מופעלים ע"י קבלנים?
"יפעילו"
כנראה שגם הם יופעלו על ידי קבלנים.
מנצל"ש לאחרונה אני שם לב ליותר ויותר קווים לפחות באזור אשדוד וגוש דן שמופעלים על ידי קבלנים כמו 411 לבית שמש, 451 461 של קווים ואפילו קווים כמו 312 באשדוד. נתקל בזה בימי חול. מה הסיבות? החוסר בנהגים? הרי אוטובוסים יש ואפילו די חדשים בחלק מהחברות. אולי תכנון משמרת לקוי שנהג לא מספיק להגיע בזמן ולכן לא ייצא לנסיעה הבאה ונדרשת חלופה כדי לא לקבל את הקנס? ובנוסף, אם זה כבר משהו שהופך להיות שגרתי מדוע לא לפרסם מראש אלו נסיעות יופעלו על ידי קבלנים ואלו על ידי החברה?
 

846

Active member
החל מה 24.6.22 חברת מטרופולין תפעיל שני קווי שירות חדשים בפתח תקווה שמספרם 140 ו- 142 הקווים יחברו בין פתח-תקווה לאזור השרון ויעברו בערים כפר-סבא, הוד השרון ויישובי המשולש.
הקווים יופעלו בימים ראשון עד שישי

צפה בקובץ המצורף 50605
פתרון הקבלנים הוא "טלאי" שמשרד התחבורה מאשר ולא פתרון קבע.
למרות המחסור בנהגי תח"צ, נהגי הקבלן לא רוצים לעבוד בחברות התח"צ כי אצל הפרטיים תנאי העסקה אחרים וכול הניראה מתאימה להם יותר.
לא ניתן לפרסם לו"ז בו כתוב מי ומתי נוסע קבלן, זה יכול להשתנות בזמן קצר מאד.
אגב, מה הצורך בפרסום כזה?
 

connex

Active member
פתרון הקבלנים הוא "טלאי" שמשרד התחבורה מאשר ולא פתרון קבע.
למרות המחסור בנהגי תח"צ, נהגי הקבלן לא רוצים לעבוד בחברות התח"צ כי אצל הפרטיים תנאי העסקה אחרים וכול הניראה מתאימה להם יותר.
לא ניתן לפרסם לו"ז בו כתוב מי ומתי נוסע קבלן, זה יכול להשתנות בזמן קצר מאד.
אגב, מה הצורך בפרסום כזה?
מתייחס לשאלתך האחרונה: לא כל האוטובוסים שהקבלנים מפעילים כוללים שילוט אלקטרוני. יש כאלו שמסתפקים בשילוט קו על דופן השמשה ולא כולם יכולים לראות ולשים לב בעיקר אם הוא עוצר כשיש מקבץ תחנות בתחנה הלא נכונה או לא עוצר בכלל אם לא מסמנים לו ולכן אם יהיה אפשר (אפילו לא פרסום רשמי של החברה אלא האפליקציות השונות שנוסע באוטובוס אפילו ירשום שהנסיעה מתבצעת על ידי חברת הסעות מה שמו בע"מ. כי הרי הנסיעות האלו לא מזוהות בזמן אמת אז כל מה שיכול לעזור לנוסעים להיות ערניים ולא לפספס, בעיני מבורך
 

846

Active member
מתייחס לשאלתך האחרונה: לא כל האוטובוסים שהקבלנים מפעילים כוללים שילוט אלקטרוני. יש כאלו שמסתפקים בשילוט קו על דופן השמשה ולא כולם יכולים לראות ולשים לב בעיקר אם הוא עוצר כשיש מקבץ תחנות בתחנה הלא נכונה או לא עוצר בכלל אם לא מסמנים לו ולכן אם יהיה אפשר (אפילו לא פרסום רשמי של החברה אלא האפליקציות השונות שנוסע באוטובוס אפילו ירשום שהנסיעה מתבצעת על ידי חברת הסעות מה שמו בע"מ. כי הרי הנסיעות האלו לא מזוהות בזמן אמת אז כל מה שיכול לעזור לנוסעים להיות ערניים ולא לפספס, בעיני מבורך
נהג שלא רוצה לעצור, לא יעצור בשום מקרה,עם שילוט
בלי שילוט.....
הרבה פעמים נהגי קבלן עושים מה שהם רוצים
 

DAVIDADATO

Well-known member
החל מה 24.6.22 חברת מטרופולין תפעיל שני קווי שירות חדשים בפתח תקווה שמספרם 140 ו- 142 הקווים יחברו בין פתח-תקווה לאזור השרון ויעברו בערים כפר-סבא, הוד השרון ויישובי המשולש.
הקווים יופעלו בימים ראשון עד שישי

צפה בקובץ המצורף 50605
אתמול ליד אזור ראיתי את קו 153 כאוטובוס קבלן לקווים שבפועל היה אוטובוס של קווים ונמכר לחברת היסעים שעובדת אצלה
 

connex

Active member
אתמול ליד אזור ראיתי את קו 153 כאוטובוס קבלן לקווים שבפועל היה אוטובוס של קווים ונמכר לחברת היסעים שעובדת אצלה
גם אני ראיתי אותו בקו 461 אותה הצביעה, אפילו הלוגו נשאר ויש מדבקה קטנה עם שם החברה שמנסה לכסות. בחזית רשום "בשירות קווים"
 

מנכל אחד

Well-known member
הם קנו אוטובוסים של קווים והם משתמשים שוב באותם אוטובוסים שהיו להם רק תחת חברת היסעים? הזוי ומוזר
למה מוזר? משרד התחבורה דורש מהחברות להפעיל אוטובוסים חדישים ואחרי קילומטרז' מסויים הוא מאלץ אותם למכור את האוטובוס.
אצל הקבלנים פחות מקפידים על זה (למרות שבמכרזים כמובן רשום אחרת).
 

connex

Active member
למה מוזר? משרד התחבורה דורש מהחברות להפעיל אוטובוסים חדישים ואחרי קילומטרז' מסויים הוא מאלץ אותם למכור את האוטובוס.
אצל הקבלנים פחות מקפידים על זה (למרות שבמכרזים כמובן רשום אחרת).
לקווים יש את חברת ההסעה שלהם קווים היסעים שהרכבים שלה לפחות מה שראיתי לא שונים מהרכבים המשמשים לתח"צ והם אף מוציאים בהם נסיעות בקווים לאשדוד למשל. לפי ההגיון , אם אלו אותו מודל כמו הרכבים שנמכרו (ראיתי וולוואים) אז דווקא אלו אמורים להמכר קודם כי הם עושים מסלולים ארוכים יותר
 
החל מה 24.6.22 חברת מטרופולין תפעיל שני קווי שירות חדשים בפתח תקווה שמספרם 140 ו- 142 הקווים יחברו בין פתח-תקווה לאזור השרון ויעברו בערים כפר-סבא, הוד השרון ויישובי המשולש.
הקווים יופעלו בימים ראשון עד שישי

צפה בקובץ המצורף 50605
אתמול למשל בצהריים ובשבע בערב התייבשתי בהמתנה לקוו 15 לכיוון וולפסון ולקוו 5 לכיוון דיזינגוף בתל אביב .ככל הנראה ביטול נסיעות .
 
החל מה 24.6.22 חברת מטרופולין תפעיל שני קווי שירות חדשים בפתח תקווה שמספרם 140 ו- 142 הקווים יחברו בין פתח-תקווה לאזור השרון ויעברו בערים כפר-סבא, הוד השרון ויישובי המשולש.
הקווים יופעלו בימים ראשון עד שישי

צפה בקובץ המצורף 50605

כבר לא "כפרים" כפי שהתשקורת היהודית והגזענים נוהגים לומר
 
למעלה