קודם כל

קודם כל

תודה לכולכם על הקבלת פנים החמה.. ודרך אגב שיניתי את שמי מ"כבשה שחורה" לנוכחי, כי ... אני אספר בהזדמנות.. אני חייבת לזוז עכשיו--אז נדבר ביי...
 

Le Fay

New member
מה, גם כאן התחילו עם טיזרים?

קודם ההוא עם "למה מחקו לי את ההודעה" ועכשיו את עם "יש סיפור אבל חייבת לזוז"? לא מספרת - לא שומרת לך עוגה. ננננננה.
 
אני אשחד אותך-

כוס שוקו חם עם קוביות שוקולד בתוכו וקצפת !! את יכולה להסביר לי איך אני מוסיפה את הציטוט בהודעות שלי, שיהיה באופן קבוע (כמו שלך עם האשה והדג..??
 
בכרטיס האישי יש אפשרות חתימה

שם את יכולה לכתוב מה שאת רוצה ויראו אותה בחחתית כל הודעה שלך. ברוכים-הבאים כבר אמרתי?
 

Le Fay

New member
לשחד אותי? בלתי אפשרי!

אהההמממ...אפשר רק את הקצפת?
 
לבושתך ולבושת ערוות אימך

מה זה "אני יספר חייבת לזוז". ומה זה השמות השליליים כבשה שחורה ובת נאוות המרדות, אני כבר מתחיל לחשוב שמדובר במישהי "שובבה" במיוחד. ברוכה הבאה אחותי, תבקשי שוקו ועוגת גבינה, אם אני לא טועה מקבלים על חשבון הבית בגלישה הראשונה.
 
מה שנכון נכון

החלטתי שכבשה שחורה זה יותר מדי שלילי אז מצאתי משו אחר, אתם יודעים- בקטנה... וכמובן תודה על הכיבוד..כשר??
 
למעלה