בת נעוות המרדות
New member
קודם כל
תודה לכולכם על הקבלת פנים החמה.. ודרך אגב שיניתי את שמי מ"כבשה שחורה" לנוכחי, כי ... אני אספר בהזדמנות.. אני חייבת לזוז עכשיו--אז נדבר ביי...
תודה לכולכם על הקבלת פנים החמה.. ודרך אגב שיניתי את שמי מ"כבשה שחורה" לנוכחי, כי ... אני אספר בהזדמנות.. אני חייבת לזוז עכשיו--אז נדבר ביי...