קודם כל...
.....!

קודם כל...../images/Emo50.gif.....!

וואווו... פורום ברסלב... איזה יופי......!!!!!! אם אני אתחיל עכשיו לשפוך את אהבתי כלפי החסידות הזאת, אני לעולם לא אפסיק ("אילו פינו מלא שירה... וגו´...) אז אני אספר לכם סיפור קצר.... (זה אמיתי, למי ששואל, ואפילו קרה!!) "גיליתי" את חסידות ברסלב לפני כארבע שנים בערך... הרבה בגלל ההתלהבות והמקפצים וכו´ וכו´ וכו´.... לאט לאט נכנסתי יותר ויותר אל העולם המופלא הזה, ובאמת השתדלתי לקיים את כמאמר הרבי:
אסור להתייאש, רק לשמוח יש!!!
לפני כשלושה חודשים התחילה לי תקופה נורא לא טובה בחיים.... המון דכאונות (רחמן ליצלן...) והמון מעברים נפשיים קשים.... זה היה כל כך קשה שעברו לי מחשבות רציניות לגבי הפסקת שהותי בעוה"ז... ואז, לפני כמה לילות, הלכתי עם עצמי ברחוב..... (נכון... לא יצאתי ליער... אבל מספיק קרוב...) והתחלתי לחשוב בעצם מה קרה לי... למה אני ככה?! המסקנה היחידה שהצלחתי להגיע אליה היתה כל כך פשוטה.... עזבתי את תורתו של הרבי!!! דוקא בתקופה הקשה של החיים שלי, שכחתי.... שכחתי לשנן לעצמי כל בוקר שאסור- אסור- אסור להתייאש..... שיש, למרות הכל, מקום גדול מאוד של תקווה!!!!!!! שכחתי לקחת לי את התקווה והשמחה ב"מסע הרוחני"..... התפלאתי..... איך זה שדווקא אז שכחתי?!.... דווקא שהייתי צריכה, לא זכרתי את העצה המופלאה הזאת?... נדמה לי שדווקא אז הבנתי עד כמה גדולה העצה הזאת... לא קשה לשמוח כשיש לך על מה לשמוח.... לא קשה לשנן "אסור להתייאש" כשטוב לך.... העניין הוא לשנן "רק לשמוח יש" דווקא כשרע לך!!! דווקא כשזה לא ברור מאליו...... אז החלתי באמת לא להתייאש.... לא לשכוח מה שלמדתי כל השנים..... לעבור את התקופה ביחד עם ר´ נחמן......... לבינתיים זה עוזר... מאוד........ ואני בטוחה שזה גם ימשיך.... מה בעצם רציתי להגיד? תודה... תודה לר´ נחמן שהביא לנו את התורה הנפלאה הזאת... תודה לבורא עולם שזיכני להפגש איתה... ותודה לכם, שפתחתם פורום נפלא שכזה...... המון המון שמחה!!!
 
תודה לך!

לכל אחד מאיתנו יש סיפורים כאלה. ותודה לך ששיתפת אותנו. והנה הגעת למקום שכל תכליתו לדבר ולשוחח בענין זה ולחזק את עצמנו בימים קשים לציבור ולפרט.
 

מלאווח

New member
לא הבנתי למה "יהיה טוב"

עכשיו טוב.... עכשיו !!|! מה יהיה ? מאין לי לדעת. יכול להיות שרע ויכול להיות שטוב. אבל הרגע הזה, היום, עכשיו, הוא מבורך, וזה מספיק...לא ?!
 
למעלה