קודם כל...ואח"כ טאבים לגיטרה?

extaza

New member
קודם כל...ואח"כ טאבים לגיטרה?

מילה או שתיים- הטרור חייב להיפסק. אתם יכולים לנקוט בשיטת אביב גפן לשמאלניות מוחלטת- משהו שאני אישית מתנגד לו. אין שלום עם רוצחים! מישהו חייב לעשות קצת סדר בבאלגן שאנחנו יצרנו - ושלום עם רוצים לא יפתור את זה. ועכשיו כשפרקתי קצת ממה שהיה עלי... :) שאלה לי אל מנגני הגיטרה (הקלאסית) האם יש לך טאבים לגיטרה של אביב גפן. ואני אומר טאבים - ואם יש ביחד איתם גם אקורדים בשיר עצמו אז מצוין. אבל לא רק רשימה של האקורדים בשיר אלא מתי צריך לנגן אותם- מי שמנגן בגיטרה מבין אותי. תודה מראש. Extaza!
 
יש לי איזה 4 שירים

רק אקורדים אבל יודעים גם מתי לנגן אותם יש לי את עורי עור אכדחים שלופים יומן מסע צלקות ועוד שיר שאני לא זוכר אותו זה מתוך חוברת "שירים וגיטרה חלק ט´" אם יש לך
 
טוב אני יסרוק את זה ויפרסם את זה פה

למי שירצה אוקיי? Master of Puppets יש לך אקורדים וסולואים לשירים של מטליקה?
 
פוליטיקה ומוזיקה

לדעתי היוצר חייב לערב דעות פוליטיות בשיריו. השאלה אם לפרסם אותם או לא היא שאלה אביב גפן בחר לפרסם אותם , וזה בעצם מה שעשה אותו ואת ילדי אור הירח . את יכולה לאהוב, את יכולה לשנוא אבל כיוצרת (והבנתי שאת מנגנת בגיטרה) את חייבת להבין. חלק מהענין שאני מעדיפה את שלמה ארצי על אביב גפן הם בגלל שהוא יודע לערפל את הדעות שלו ברגשות שלו ולצאת עם מוזיקה שברוב הפעמים היא מושלמת. לגבי האקורדים , צרי איתי קשר דרך האימייל שלי ואני אשתדל לעזור לך .
 
למעלה