קודם כל ברכות לפתיחת הפורום

smagi

New member
קודם כל ברכות לפתיחת הפורום ../images/Emo140.gif

עכשיו לשאלה שלי: האם אין חוק שמגן על בעלי חיים מפני הרדמה ע"י וטרינר רק משום שבעל הכלב מעוניין בכך? גיסתי הרדימה את הכלבה שלה, כלבה בת 3 לא חולה בשום מחלה, חזקה וחברותית, הבעיה היחידה שלה היתה שהיא גדלה קצת מעבר למצופה והפריעה לה. האם לוטרינר מותר להרוג כלבים בלי כל אבחנה תמורת תשלום????? תודה מגי
 
לצערי אני לא חושב שיש חוק נגד זה

פרט להיגיון בריא ומוסר אישי מקוה שזו תופעה שולית ארז
 

אלבה

New member
למה אין חוק?

אם כך לכל אחד מותר להרדים חתולי רחוב שמפריעים לו?
 
חוק צער בעלי חיים

בשביל להיות בטוח בדקתי שוב את הניסוח של חוק צבע"ח. אין שם התייחסות לנושא זה. הדבר היחיד שמצויין הוא שהמתה תעשה תוך מניעת סבל מיותר - אבל לא כתוב מה התנאים להמתה. בארץ אין אכיפה ואין פיקוח גם על דברים שכן בחוק, ולצערי יש כאלה שלוקחים את זה למקומות הלא נכונים. ארז
 

cats10

New member
תיקון - חתול היונ חיה מוגנת עפ"י

חוק, כך שהמתתו הינה עבירה. בשטח...
 
אגב החוק אוסר המתת בע"ח בריא

מתוך היקש לנאמר פה (חוק צער בעלי חיים): 13. כפיית טיפול או המתה (א) נוכח הממונה או רופא וטרינר עובד ציבור שהמנהל הסמיכו לכך, כי בעל חיים חולה או סובל, ואינו מקבל טיפול רפואי הולם, רשאים הם להעבירו למתקן מוגן או לצוות על המתתו, הכל לפי מצבו הרפואי. (ב) המתת בעל חיים תבוצע תוך מניעת סבל מיותר והבעלים או המחזיק ישאו בהוצאות ההמתה
 
יש תנאים :

13. כפיית טיפול או המתה (א) נוכח הממונה או רופא וטרינר עובד ציבור שהמנהל הסמיכו לכך, כי בעל חיים חולה או סובל, ואינו מקבל טיפול רפואי הולם, רשאים הם להעבירו למתקן מוגן או לצוות על המתתו, הכל לפי מצבו הרפואי. (ב) המתת בעל חיים תבוצע תוך מניעת סבל מיותר והבעלים או המחזיק ישאו בהוצאות ההמתה כלומר- אסור להמית בעל חיים בריא!!
 

גן חיות

New member
מזעזע!!!

קודם כל, לדעתי, צריך לפרסם שם של ווטרינר כזה בפורומים המתאימים(לא כאן) כדי שאנשים יחרימו אותו!! רוב הווטרינרים שאני מכירה לא היו מסכימים להרדים בע"ח בריא ,גם תמורת כסף. לדעתי, כדאי לפנות לתנו לחיות לחיות(03-6241776)ולפנות לייעוץ המשפטי ו/או לאתי אלטמן כדי לברר מה המצב החוקי וכיצד ניתן למנוע את זה. בהחלט אפשר להיעזר בפורומים השונים כדי להפעיל לחץ על ווטרינר, מחוקק, רשות מקומית וכו'.
 

cats10

New member
= מי הוטרינר הרוצח שעשה את זה?

אנא ספרי לנו מי הסכים להרוג כלבה צעירה ובריאה
 
לא נכון!

המתת בעל חיים בריא היא עבירה על החוק: חוק צער בעלי חיים: 13.(א) נוכח הממונה או רופא וטרינר עובד ציבור שהמנהל הסמיכו לכך, כי בעל חיים חולה או סובל, ואינו מקבל טיפול רפואי הולם, רשאים הם להעבירו למתקן מוגן או לצוות על המתתו, הכל לפי מצבו הרפואי.
 
אין בדבריי סתירה לנאמר בדברייך,מה

שהזכרת,הוא ברור{לפחות כך אני רוצה להאמין,לרוב הוטרינרים}. למרות הנאמר,יימצאו וטרינרים המחפשים פרנסה ויעשו הכל,כולל עקירת צפרניים והרדמות,ע"פ הדורש. לדוגמה,וטרינר,ידוע במתחם בזל בת"א,המוכר גורים כביכול גזעיים,בריאים ביודעו,שאינם כאלה,ואף אחד לא נוקף אצבע. כתבתי לד"ר חיימוביץ,מבית-דגן-ודבר לא נעשה. בנוסף,שלחתי אימיילים,לאותו וט'-בצייני,שפעילותו הפסולה ידועה,וכמובן,שלא היתה התייחסות. אז מה ניתן להסיק? שהכל,{כמעט},פרוץ.
 
יש גורמים במשרד החקלאות

כגון חיימוביץ, דגנית בן דב ועוד שאני ועוד רבים כבר הבינו מזמן מה יחסם לבעלי חיים, אני מעדיפה את הגורמים במשרד לאיכות הסביבה, כגון רפ"ק מימון עו"ד שקלים ועוד.
 
למעלה