no nick name
New member
קובץ exe שלא נמחק
שלום לכולם! יש לי מערכת הפעלה windows xp. בטעות הורדתי למחשבי קובץ exe, הפעלתי אותו, הוא כתב שיש בעיה מסויימת ועליו להיסגר, נסגר. כעת איני מצליח למחוק אותו! איך אני יכול? נסיתי אף באסייף-מאוד הדבר אינו עוזר. תודה מראש לכול העונים!
שלום לכולם! יש לי מערכת הפעלה windows xp. בטעות הורדתי למחשבי קובץ exe, הפעלתי אותו, הוא כתב שיש בעיה מסויימת ועליו להיסגר, נסגר. כעת איני מצליח למחוק אותו! איך אני יכול? נסיתי אף באסייף-מאוד הדבר אינו עוזר. תודה מראש לכול העונים!