קובץ exe שלא נמחק

no nick name

New member
קובץ exe שלא נמחק

שלום לכולם! יש לי מערכת הפעלה windows xp. בטעות הורדתי למחשבי קובץ exe, הפעלתי אותו, הוא כתב שיש בעיה מסויימת ועליו להיסגר, נסגר. כעת איני מצליח למחוק אותו! איך אני יכול? נסיתי אף באסייף-מאוד הדבר אינו עוזר. תודה מראש לכול העונים!
 

KOBINET

New member
גם אחרי שכיבתה והדלקתה את המחשב

זה עדיין מסרב למחוק?
 

oferbar

New member
אם התהליך רץ

אז הקובץ נעול. אתה צריך להרוג את התהליך מתוך ה Task Manager או לגרום לו לא לעלות באיתחול, ואז תוכל למחוק אותו.
 
למעלה