קובץ הפרוייקט

tourji1

New member
קובץ הפרוייקט

אז ככה לקחתי ממחשב בבית ספר שלי חומרים שאני עשיתי ולקחתי גם את קובץ הפרוייקט והלכתי לביתי ופתחתי את קובץ הפרוייקט והוא הראה לי את אותו מסך שהיה לי בבית ספר שלי עד פה הכל טוב אבל שאני מנסה לנגן הוא לא מנגן לי את זה אבל שאני רוצה להשמיע באופן ידני הוא כן משמיע אני ישמח לעזרה
 

Everybody Hz

New member
תעזור לי לעזור לך

אני מניח שאתה מדבר על קיובייס?? 4??? הכוונה לידיני היא שאתה מפעיל את קבצי האודיו דרך MEDIA PLAYER או משהו? אם זה המצב... אני מניח שעיקר הבעיה היא בpending connections זתומרת שהכרטיס קול שיש בביה"ס וזה שיש לך בבית שונים.. מה שאומר שאתה צריך לשנות את ההגדרות בVST connections (קיצור בF4) בחזרה לכרטיס שלך. אבל אני יורה באוויר.
 
למעלה