קובייייי בוא פה,,,,,

ינשופית

New member
מחר מתאים לכם?....סתם,,,,,

מתי שתחליטו אני מתארגנת מהיום למחר מה הקטע? הבית נמצא, המוסיקה כאן, ציוד קריוקי יש בבית, מה שנשאר לתת לכם את הכתובת, יאלה קובי תקבע תאריך, רק לא ימי רבעי. לילה קסום.
 

ינשופית

New member
אין בעיה קוביל'ה,,,,,,

אתה תעזור לי בארגון היות וכפי שידוע לך יש לי בעיה במסרים אז אפשר להתחיל להריץ את העניין.
 

talush51

New member
מאחר ואני מניחה שאני גם מוזמנת,זה

הזמן למצוא לי טרמפ!!!!
 

חביתקה

New member
אנחנו צריכות ../images/Emo11.gif

מלון באיזור. יש אפשרות כזו
 

ינשופית

New member
סומכת עלייך קובי. יאלה חבר'ה,,,,

תתארגנו לתאריך שקובי רשם, לאשר הגעה ואז נוכל לסדר טרמפים לחברות/ים.
 

ינשופית

New member
קובי ואני נתכנן,,,,

תפריט ולקראת סוף השבוע נחלק מה להביא, לא נראה לי שתצטרכי להגיע באוטובוס בטוח יהיו חבר'ה שיגיעו עם רכבים, אנחנו נחבור בינייכם.
 

ינשופית

New member
זיווווווווווווווש,,,

את מגיעה עם בעלך בלי טעויות אה? הפעם תהייה לו חברה, בעלי יהייה כאן.
 
נשמהההההה טובה ויפה את מקסימה

אצל עטרת מאוד השתעמם כבר אמר לי את נוסעת לבד שאני אמות לבד עד באר שבע אימא'לה נראה נראה אולי כבר נעביר שישבת באיזה מלון טוב במקום טוב נראה כבר נהייה בקשר תודה רבה היית במתכונים לאחרונה קיפצי לביקור ראי מה הכנתי היום לילה טוב
 

ינשופית

New member
תשובות לזיווששששש

או.קיי, תאמרי לבעלול שלך בשמי שיתן לי צ'אנס, אין מצב שישתעמם וזו הבטחה, הפחד שלי שהוא לא ירצה ללכת, עכשיו אל תמותי מה הסיפור? מה זה באר שבע? דרך סימפטית בטוחה וכולה שעה וקצת, אז יאלה אנחנו באים כל הזמן עכשיו תורכם, ובהחלט אקפוץ למתכונים לראות את יצירותייך המדהימות, ראי הוזהרת לגביי הגעתכם, נשיקות.
 
ינשופה יפייפיה שכמותך

אמרתי לו שאת מזמינה אותו אישית ודואגת לכך שלא ישתעמם בעלי אומר שנשקול את הצעתך אמרתי לו שאת אישית מבטיחה שלא ישתעמם נראה לי קיבל את הזמנתך בחיוב ואם אנו באים אז אורי החתיך איתי כך שנשארו 2 מקומות אבל רק בתקווה שנגיע ומה שנראה לי 98% שכן ד"א במתכונים למעלה בסרגל בשורת האפשרויות בקישורים בקטגורית דגים יש לי סיפור יפה על משה בעלי שהמנהלת הוסיפה לשם יקירתי תודה רבה על התיחסותך ועל ההזמנה
 

ינשופית

New member
יששששששששש זיוושששששש

בונבונית את הסיפור עם משה והדגים מיפו קראתי באותו יום שכתבת, אני עוקבת אחרייך תזהרי, מסרי למשה שאני גאה בו והאיש שלי מחכה להכיר אותו, אם לא יהייה לו כייף הם יצאו לאיזה פאב טוב. נישוקים.
 
למעלה